22ste verjaardag ideetjes!

04-03-2015 22:01 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort wordt mijn vriend 22, ben al eventjes bezig stiekem een feest te organiseren (ben niet zo goed in geheimen bewaren, en hij heel goed in raden dus veel verrassing is er niet meer aan ;D)

Het thema is 'American College party', Denk à la American Pie.

Heb van die rode bekers besteld, amerikaanse versiering(vlaggenlijn, servetten,tandenstokers, balonnnen, alles rood-wit-blauw)

En 's avonds als midnight snack zijn er hotdogs & cheeseburgers.

Hij kwam zelf met het idee dat hij het wel fijn zou vinden dat er een soort van competitie zou zijn, zoals in de film American Pie: Béta House. Twee teams, winnende team krijgt achteraf een 'beker'. Nu allemaal goed en wel maar mijn inspiratie is op.

Drankspelletjes vind ik gemakkelijk op het internet daarvoor heb ik al beerpong, flipcup, kingsen, kaartje blazen,...

Non-drankspelletjes zijn wat moeilijker te vinden en ik geraak niet verder dan bra removing contest (met 1 hand bh's uitdoen van kussens) en een wedstrijdje luchtgitaar (heb een opblaasgitaar met amerikaanse vlag op besteld ;D)

We willen best wel lachwekkende dingen doen maar niet te ''kinderachtig'', koekhappen en zaklopen zijn voorbeelden van hoe niet :D

Ik zoek dus nog wat non-drankspelletjes, aangezien iedereen wel wat beschonken mag zijn maar ik wil niet iedereen om 12u met een emmertje zien...

Ook alle andere ideeën die het thema nog leuker doen uitkomen zijn welkom, mijn denktank is leeg!

Alvast bedankt!
Twister is misschien wel lachen als iedereen goed wat op heeft, misschien iets voor later op de avond, volledig nuchter lijkt me dat wat awkward haha maar ik denk dat alle niet-drankspelletjes worden uitgesteld tot iedereen wat op heeft haha.

dankje!
quote:winkelfanaat schreef op 04 maart 2015 @ 22:39:

Mensen schijnen twister leuk te vinden. Het is door een Amerikaan bedacht. Is dat wat?Met een drankje door de bowl heen vooraf schijnt het echt leuk te zijn
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Truth or dare. Spin the bottle.
Ik vind het juist heel erg lief van je en leuk bedacht. Mijn ding zou het niet zijn, maar één iemand die ik hier zeker het feest van zijn leven mee zou geven: mijn vader. En die is echt de college leeftijd wel gepasseerd Dus vind het niet per definitie kinderachtig. Als jullie dit leuk vinden, evenals je vriendengroep, lekker doen toch?

Kun je niet een of andere eet wedstrijd houden? Binnen 2 minuten zoveel mogelijk hamburgers eten ofzo, misschien in "teamverband"? Is wel typisch Amerikaans als ik me niet vergis.
Goed ideeee, er zitten wel een paar veelvraten bij, zal het eens voorleggen, want dan moet ik wel een extra voorraad aanslaan :D

Dankjewel trouwens, ik begon al helemaal te twijfelen!
quote:DaffyD schreef op 04 maart 2015 @ 22:53:

Goed ideeee, er zitten wel een paar veelvraten bij, zal het eens voorleggen, want dan moet ik wel een extra voorraad aanslaan :D

Dankjewel trouwens, ik begon al helemaal te twijfelen!Kijk vooraf nog wel even op youtube wat er meestal gebeurd na die vreetwedstrijdjes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2015 @ 22:57:

[...]

Kijk vooraf nog wel even op youtube wat er meestal gebeurd na die vreetwedstrijdjes Haha, goed punt, als ik het doe zal ik maar genoeg emmertjes voorzien ;D Achjaaa, wat kan er nu in 2min misgaan, op televisie zitten ze een uur lang te schranzen, dan zou je voor minder wat plaats moeten maken haha
Hebben ze gelijk een lekker bodempje gelegd voor de komende drank

Nee joh, nergens voor nodig. De mensen hier komen niet op zijn verjaardag en degene die wel komen vinden het leuk, helemaal prima toch.

Ik vond het alleen al leuk om te lezen dat je zoveel moeite doet voor je vriend. Dat zal hij ongetwijfeld waarderen Veel plezier!
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2015 @ 22:57:

[...]

Kijk vooraf nog wel even op youtube wat er meestal gebeurd na die vreetwedstrijdjes Haha dat is ook weer zo. Tja, die emmertjes kan ze waarschijnlijk sowieso wel neer zetten dus dan staan ze er maar vast
Hij had het daarnet al bijna helemaal geraden en kwam zelf al met ideetjes en was al aan het tellen over hoeveel weekends het was, hij zal het sowieso super vinden! Dankjewel!
Ik heb geen ideetjes meer maar vindt het erg leuk bedacht! Ik heb altijd een thema op mijn verjaardag gewoon omdat het kan haha! Heel veel plezier en laat even weten hoe het was!
vergeven en vergeten
Zal ik zeker doen!
Zal ik zeker doen!
Ik had vroeger een vriendin die elk feestje om een uur of 23 een bezemsteel/dweil/andersoortige stok ergens vandaan toverde voor een wedstrijdje limbodansen. Maakte ze veel nieuwe vrienden mee op die avond. (Soms pas na een half uur als wij, haar vriendinnen, eerst per se mee moesten doen zodat anderen later wel gingen omdat ze anders "voor lul stond met die bezem".)

Ook een keer een feestje had iemand z'n gitaar mee en begon (spontaan) liedjes te spelen, moest iedereen raden. Dat was leuk, hoop gezang.

Veel plezier!
De jongens tegen de meisjes is leuk als competitie zonder drank.

Met wat stars en stripes is ieder spel amerikaans.

Wie ben ik? Vind ik altijd wel grappig. En dan doe je natuurlijk vooral amerikaanse celebs
Huis versieren met toiletpapier? Is behoorlijk Amerikaans..
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ik was een paar weken terug op een college feestje (in Amerika dus). In de ene ruimte werd er gewoon op (saaie) muziek gedanst. In de andere ruimte waren ze inderdaad beer pong aan het spelen en er waren allemaal schaars geklede meisjes die op een bar gingen liggen om body shots van zich te laten nemen..

Je kunt dingen als pictionary of dingen uitbeelden doen als spelletjes zonder alcohol, maar misschien moet je daar pas na wat alcohol te hebben genuttigd mee beginnen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2015 @ 22:47:

[...]

Met een drankje door de bowl heen vooraf schijnt het echt leuk te zijn Ik denk dat er zwaardere middelen nodig zijn om mij mee te laten doen
Strippokeren?
Je bent zelf een theepot
Ren je rot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven