Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 maart 2015 om 06:37
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:55:
[...]
Die grap was eerder vandaag al gemaakt. Toen 2 mensen die vonden dat ik gelijk had een HRS genoemd werden. Dit is de parodie.
Deze is echt té grappig
Star, de HRS leek een langzame dood gestorven na het 'vertrek' van de blauwe bloem. Echter, toen kwam ik weer op het forum. En er was nog niet iemand het met me eens en hoppa, de term werd weer nieuw leven ingeblazen. en natuurlijk, te pas en te onpas van stal gehaald. Het is natuurlijk wel erg makkelijk roepen dat "het groepje" weer is opgetrommeld.
Alle andere Resque Sqauds zijn de parodie daarop. Net zoals het meteen roepen dat de ARS of de TRS of whatever weer op komt draven.
(en wederom, dat ik het nog moet uitleggen )
Zo nu weer even stilte hier, andere zaken te doen. Ik meld me af.
[...]
Die grap was eerder vandaag al gemaakt. Toen 2 mensen die vonden dat ik gelijk had een HRS genoemd werden. Dit is de parodie.
Deze is echt té grappig
Star, de HRS leek een langzame dood gestorven na het 'vertrek' van de blauwe bloem. Echter, toen kwam ik weer op het forum. En er was nog niet iemand het met me eens en hoppa, de term werd weer nieuw leven ingeblazen. en natuurlijk, te pas en te onpas van stal gehaald. Het is natuurlijk wel erg makkelijk roepen dat "het groepje" weer is opgetrommeld.
Alle andere Resque Sqauds zijn de parodie daarop. Net zoals het meteen roepen dat de ARS of de TRS of whatever weer op komt draven.
(en wederom, dat ik het nog moet uitleggen )
Zo nu weer even stilte hier, andere zaken te doen. Ik meld me af.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 5 maart 2015 om 09:40
quote:Fangtasia schreef op 05 maart 2015 @ 09:37:
Goedemorgen Solo
Met mij gaat het mwah. Ik verlang naar zon en positiviteit
Al die lieve berichtjes hier deden me wel heel goed vanochtend!
Hoe is het met jou? Gesprekken en zo goed verlopen?
Zon en positiviteit, ja, dat hebben we nodig. Zon komt eraan, dit weekend geloof ik. Positiviteit, tja, dat is wat lastiger.
Gesprekken zijn goed verlopen, nogmaals dank voor je adviezen.
Goedemorgen Solo
Met mij gaat het mwah. Ik verlang naar zon en positiviteit
Al die lieve berichtjes hier deden me wel heel goed vanochtend!
Hoe is het met jou? Gesprekken en zo goed verlopen?
Zon en positiviteit, ja, dat hebben we nodig. Zon komt eraan, dit weekend geloof ik. Positiviteit, tja, dat is wat lastiger.
Gesprekken zijn goed verlopen, nogmaals dank voor je adviezen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar