Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

dinsdag 12 augustus 2008 om 15:56
N.a.v. het topic "Hoe vaak mastruberen jullie jezef":quote:****schreef op 12 augustus 2008 @ 15:22:
Mijn god, kun je niet spellen.... Wist dat je van masturberen doof werd, maar kennelijk gebeurt er ook iets met je hersenen. Ik zeg: vooral doorgaan!En eerder al hier gequote:quote:****schreef op 04 augustus 2008 @ 16:20:
Zijn hier mensen bekent met afslank pillen?
(...)
Ik ben vorige week donderdag met SleepzSlank begonnen (...)
Aan stekkers ga ik niet beginnen want die schijnen alles behalve gezond te zijn (...)
Het schijnt dat die afslankpillen niet je gewicht, maar wel je vermogen tot spellen verlagen.
Rest mij geen andere conclusie:
* als je stekt niet mastruberen en andersom *
("andersom" er speciaal bij gezet voor die gevallen waar de hersenverweking al enigszins heeft toegeslagen)
Mijn god, kun je niet spellen.... Wist dat je van masturberen doof werd, maar kennelijk gebeurt er ook iets met je hersenen. Ik zeg: vooral doorgaan!En eerder al hier gequote:quote:****schreef op 04 augustus 2008 @ 16:20:
Zijn hier mensen bekent met afslank pillen?
(...)
Ik ben vorige week donderdag met SleepzSlank begonnen (...)
Aan stekkers ga ik niet beginnen want die schijnen alles behalve gezond te zijn (...)
Het schijnt dat die afslankpillen niet je gewicht, maar wel je vermogen tot spellen verlagen.
Rest mij geen andere conclusie:
* als je stekt niet mastruberen en andersom *
("andersom" er speciaal bij gezet voor die gevallen waar de hersenverweking al enigszins heeft toegeslagen)
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

dinsdag 12 augustus 2008 om 18:15
dinsdag 12 augustus 2008 om 18:47
quote:mylenevalerie schreef op 11 juni 2007 @ 13:56:
Een goed gemikte mep met een batmintonracket en de stukjes wesp dwarrelen zo naar beneden...
ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.
Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen.
Als je een badmintonracket gebruikt tegen wespen bijzonder effectief overigens.
Dan heet het niet badminton maar deadminton.
Een goed gemikte mep met een batmintonracket en de stukjes wesp dwarrelen zo naar beneden...
ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.
Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen.
Als je een badmintonracket gebruikt tegen wespen bijzonder effectief overigens.
Dan heet het niet badminton maar deadminton.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.

donderdag 14 augustus 2008 om 15:24