Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 maart 2015 om 00:55
quote:BellatrixVanDetta schreef op 05 maart 2015 @ 22:26:
[...]
Als die TD net zo snel is als die van hier, dan worden die lullen vanzelf wel slap Paulaner!
Ach... er zitten zulke schatjes bij.
Morgen mag ik kijken of de cursussen iets voor mij zijn.
Spannend.
Hoe is het met de gezondheid Paulus?
Zo een reactie verwachte ik wel.
Gas terug dus.
Gezondheid.. tsja, alles is te hoog hier, dus het kon beter.
[...]
Als die TD net zo snel is als die van hier, dan worden die lullen vanzelf wel slap Paulaner!
Ach... er zitten zulke schatjes bij.
Morgen mag ik kijken of de cursussen iets voor mij zijn.
Spannend.
Hoe is het met de gezondheid Paulus?
Zo een reactie verwachte ik wel.
Gas terug dus.
Gezondheid.. tsja, alles is te hoog hier, dus het kon beter.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
vrijdag 6 maart 2015 om 06:15
quote:SuzanneSuus schreef op 06 maart 2015 @ 00:05:
[...]
Domme emotie vind ik een rare combi van 2 woorden maar verder volledig met je eens. Een emotie kan toch niet dom zijn?
Ik neem mijn meeste beslissingen rationeel, ook als ik snel moet beslissen. Op mijn werk moet ik soms heel snel beslissen maar dat zijn wel beslissingen uit rijtjes die ik ken. Daar zijn soms minder juiste beslissingen achteraf ( van mij of het team) maar dat is vaak toch achteraf. Volledig onjuiste beslissingen zijn zeldzaam.
Privé heb ik wel eens onbezonnen akties gedaan maar ook daar wel risico ingecalculeerd.
Ik vind wel meer emoties dom. Jaloezie bijvoorbeeld.
Privé gaan mijn beslissingen meestal op gevoel. In een split second. En dat zijn bijna zonder uitzondering goede geweest.
Professioneel ga ik ook op mijn gevoel af al zal ik dat altijd staven met feiten en cijfers voor ik een beslissing neem. En zeggen die laatste iets anders, dan ga ik natuurlijk daar op af. Al moet ik zeggen dat ik meestal in de goede richting zit maar dat is natuurlijk ook ervaring. Omdat ik afhankelijk ben van anderen wb het aanleveren van cijfers en omdat eea vaak in overleg met anderen moet duurt het wat langer dan ik zou willen
[...]
Domme emotie vind ik een rare combi van 2 woorden maar verder volledig met je eens. Een emotie kan toch niet dom zijn?
Ik neem mijn meeste beslissingen rationeel, ook als ik snel moet beslissen. Op mijn werk moet ik soms heel snel beslissen maar dat zijn wel beslissingen uit rijtjes die ik ken. Daar zijn soms minder juiste beslissingen achteraf ( van mij of het team) maar dat is vaak toch achteraf. Volledig onjuiste beslissingen zijn zeldzaam.
Privé heb ik wel eens onbezonnen akties gedaan maar ook daar wel risico ingecalculeerd.
Ik vind wel meer emoties dom. Jaloezie bijvoorbeeld.
Privé gaan mijn beslissingen meestal op gevoel. In een split second. En dat zijn bijna zonder uitzondering goede geweest.
Professioneel ga ik ook op mijn gevoel af al zal ik dat altijd staven met feiten en cijfers voor ik een beslissing neem. En zeggen die laatste iets anders, dan ga ik natuurlijk daar op af. Al moet ik zeggen dat ik meestal in de goede richting zit maar dat is natuurlijk ook ervaring. Omdat ik afhankelijk ben van anderen wb het aanleveren van cijfers en omdat eea vaak in overleg met anderen moet duurt het wat langer dan ik zou willen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET