Gezondheid alle pijlers

Geruststelling?

06-03-2015 12:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah. Ik moet even zeuren hoor want ik word er af en toe een beetje moedeloos van. Ik voel me nu al 2 weken niet lekker en vind het wel lang duren... Het begon met een voorhoofdsholteontsteking waar ik sinds zondag (dankzij medicijnen) wel vanaf ben. Maar ik heb nu nog steeds continu spierpijn. Gister kon ik m'n handen zelfs niet goed stilhouden? Ik had last van mijn pols en daardoor trilde mijn rechter hand.. Ik doe bijna niks, en toch ben ik moe. Dus vandaag dacht ik: Ik voel me wel weer beter, ik ga even de stad in, en nu ben ik thuis en zak weer helemaal in. Overal spierpijn, m'n lippen branden en m'n keel voelt naar. O ja, en sinds gister heb ik ook opeens uitslag rond m'n jukbeen.. wat helemaal niet logisch is bij een verkoudheid. Moet ik nu weer naar de dokter of misschien toch nog maar een weekje rustig aan? Ik ben een beetje hypochondrisch (altijd bang dat ik wat ernstigs heb) dus het liefst ren ik zo snel mogelijk naar de huisarts. Een vriendin zegt echter dat het heel normaal is dat ik me nog niet goed voel.. Hmmm?
Heel normaal om je nog zwak te voelen nadat je ziek bent geweest.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Wat denk je van een behoorlijke griep?

schijnt nog steeds volop aanwezig te zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als je denkt dat het niet goed zit, moet je gewoon contact opnemen met de huisarts. Daar wordt hij voor betaald hoor.
If you can dream it, you can do it.
Heb je antibiotica geslikt voor je voorhoofdsholte ontsteking? Daar kun je je ook minder fit van voelen en eventueel ook uitslag van krijgen. Ik zou het nog een paar dagen aanzien en als je je maandag nog helemaal niet beter voelt even de huisarts bellen.
quote:nlies schreef op 06 maart 2015 @ 12:52:

Wat denk je van een behoorlijke griep?

schijnt nog steeds volop aanwezig te zijnNou ik heb geen koorts gehad dus dat lijkt me niet. Of ik moet hem nu te pakken hebben maar dat is wel heel lullig direct na m'n verkoudheid..
quote:aikidoka schreef op 06 maart 2015 @ 12:53:

Heb je antibiotica geslikt voor je voorhoofdsholte ontsteking? Daar kun je je ook minder fit van voelen en eventueel ook uitslag van krijgen. Ik zou het nog een paar dagen aanzien en als je je maandag nog helemaal niet beter voelt even de huisarts bellen.

Ik weet niet zeker of het antibiotica was. Volgens mij niet namelijk want niemand heeft dat tegen me gezegd. Wel iets tegen bacteriën waar in stond dat je huiduitslag kon krijgen inderdaad. Vreemde is alleen dat het kwam opzetten 2 dagen nadat ik met de medicijnen was gestopt.

Denk dat ik het inderdaad maar tot maandag even aankijk. Had zojuist een sollicitatie dus misschien dat het ook allemaal wat erger is door de spanning en het slechte slapen... Die spierpijn is alleen zooo vervelend. Ik wil zoveel doen en dan voel ik me maar lamlendig.. blegh
Je zou natuurlijk ook even met de apotheek kunnen bellen. Die zouden in elk geval moeten weten wat de bijwerkingen van je medicijnen (kunnen) zijn.
quote:Monochra schreef op 06 maart 2015 @ 12:59:

[...]

Ik weet niet zeker of het antibiotica was. Volgens mij niet namelijk want niemand heeft dat tegen me gezegd. Wel iets tegen bacteriën waar in stond dat je huiduitslag kon krijgen inderdaad. Vreemde is alleen dat het kwam opzetten 2 dagen nadat ik met de medicijnen was gestopt.

Denk dat ik het inderdaad maar tot maandag even aankijk. Had zojuist een sollicitatie dus misschien dat het ook allemaal wat erger is door de spanning en het slechte slapen... Die spierpijn is alleen zooo vervelend. Ik wil zoveel doen en dan voel ik me maar lamlendig.. bleghAls je niet weet wat voor medicijnen je hebt genomen dan zou ik eerst even het doosje pakken en lezen wat de bijwerkingen zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2015 @ 13:16:

[...]

Als je niet weet wat voor medicijnen je hebt genomen dan zou ik eerst even het doosje pakken en lezen wat de bijwerkingen zijn.Ja die heb ik gelezen. Je kon er misselijk van worden etc. daar heb ik geen last van gehad. En je mocht er niet mee in de zon omdat je dan uitslag kon krijgen. Kan dus best zijn dat het daar van komt, alleen vreemd dat ik er pas last van kreeg nadat ik klaar was met de medicijnen. Maar ik heb alles gelezen voor ik ze innam hoor. Ik weet alleen niet wat die naam precies inhoud en er stond nergens 'antibiotica' vermeld dus neem dan aan dat dat het niet was.
Dan bel je toch even de huisarts of de apotheek? Dan weet je het maar of het evt. daarvan kan komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoe heette het dan wat je gehad hebt?
Ik weet de naam niet meer. Het doosje is toevallig vandaag bij het grofvuil gegaan...
Bel dan de huisarts maar, dan kan die er iets over zeggen. Hier kun je verder niets mee hier.
Het heet griep en duurt een week of 2 á 3.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou, even de huisarts gebeld en die zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ze kon niet met zekerheid zeggen of het aan het medicijn lag maar ik moet het sowieso even tot maandag aankijken. Bedankt voor de tips (: en sorry voor m'n gezeur hihi.
quote:Monochra schreef op 06 maart 2015 @ 13:29:

Ik weet de naam niet meer. Het doosje is toevallig vandaag bij het grofvuil gegaan...

Laat jij je doosjes ophalen door het grofvuil? Oh.

Hopelijk wel de sticker met je naam en adres verwijderd.
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2015 @ 14:08:

[...]

Laat jij je doosjes ophalen door het grofvuil? Oh.

Hopelijk wel de sticker met je naam en adres verwijderd.Ja, dat wel ;) Hij is trouwens met het oud papier mee, recycling enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven