Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
ff bijgelezen. Ik ben weinig aanwezig op dit moment, maar hier is één en ander een beetje in een stroomversnelling geraakt. Ik zal binnenkort ook maar eens een draadje gaan openen met alle verhuiszenuwen perikelen. Gelukkig kan ik jullie op FB ook een beetje bijhouden.

Waarom heb ik op het forum opeens een klein lettertype?

Wat een mooi weer! Eigenlijk moet ik ook in de tuin aan de slag, maar ik zie ff door de bomen het bos niet meer. Vanochtend lag er een dood wezeltje op de stoep . Zo toevallig, want vandeweek stond er een filmpje op FB (zie mij pagina) en ik had nog nooit een wezel in het wild gezien en nu lag er 1 vermoord grr

Ik zag ook een grappig filmpje over lippen, nu Plous het erover heeft, maar kan het ff niet vinden. Mijn wens is ook om ooit iets aan de bovenoogleden te laten doen. Ik vind daar helemaal niks mee. Tis toch leuk als je er goed uitziet.

Ben verdorie net pas wakker, ben pas tegen 5 uur ingeslapen, krijg koppie niet stil.

Ff bakkie koffie maken
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort? Nee dus. Nu. Je gaat niet vage dingen zeggen en dan 'binnenkort' vertellen wat er aan de hand is. Slofster!

We willen graag mee kunnen hyperen

Ik heb een bitchfight via de mail over marktplaatsproducten die ik nooit heb ontvangen maar wel voor heb betaald.

Nu heb ik haar verteld dat ik mp op de hoogte ga stellen dat ik ben opgelicht. Ze gaat door het lint zo een beetje.

Mijn oplossing was dat ze se helft zou terugstorten zodat we dan ieder 16 euro kwijt zijn. Maar dat vind ze niet eerlijk want wie zegt dat ik het niet heb ontvangen? Zucht.....
Vieze MP bitch. Kom maar hier, ben er goed voor in de stemming . Je hoort dit soort shit zo vaak over MP.

Nee echt heel binnenkort . Heb het nieuws zelf pas gisteren gehoord en nog niet eens helemaal
Ik ben BLIJ. Ik heb een nieuw huis gevonden voor Joop & Truus tzt

Ze mogen bij de overbuurvrouw in de hertenwei lopen bij haar andere kipjes. Gelukkig heeft ze geen haan (meer) en vindt ze het geen probleem er 1 te hebben!
quote:Slofje schreef op 05 maart 2015 @ 12:07:

Nee echt heel binnenkort . Heb het nieuws zelf pas gisteren gehoord en nog niet eens helemaalIk vind het al lang echt heel binnenkort geweest hoor.
Wat irritant, Plou. Kan zij aantonen dt ze het verstuurd heeft?

Ik ga effe inchecken bij De Wallevis. Klinkt spannend hè

(nachtje in de buurt van BoZ)
binnenkort

quote:Slofje schreef op 05 maart 2015 @ 19:21:

binnenkort

Ja! Ik lees Tegenstelling: later

Nee, dat kan ze niet Splint.

Maar goed, MP doet ook niks, dus ik ben gewoon mijn geld kwijt.

Nouja, wijze les weer zullen we maar zeggen
Dat is niet tof Pilou. Je geld kwijt zijn.

Slof, fijn dat je 2 beestjes bij iemand kan onder brengen. Dit zijn kippen toch?
Aaaargh, dat is irritant Plou. Stom wijf.

Slof, helemaal over je kipjes heen gelezen. Wat fijn! Opluchting zeker?
Ohw, I mijn Karcher!

(of is het tegenwoordig hip om te schrijven ik :hartje: mijn Karcher ??)

Ruim een uur bezig geweest en de hele woonkamer, keuken en balkondeur hebben weer prachtige ramen. En toen was de accu leeg, dus morgen verder met de slaapkamer en mans kamer. Echt super.

En we hebben vandaag een voermachine gekocht. Voor als we een keer een nachtje wegblijven, dan hoeven we de buurman niet altijd te vragen. We moeten hem nog uitproberen (maar hoe doe je dat, met zo'n hongerig beest om je heen?), maar hij lijkt me wel slim. Niet van die klepjes die open gaan, maar een timer die eens in de zoveel tijd een ingestelde hoeveelheid voer uitspuugt. Er kan voor een maand voer in.....

Snotkop meldt zich.

Geweldige avond gehad gisteren, reünie van oude kroeg. Was erg druk en erg gezellig en wie er optrad zagen jullie op FB al. Hilarische oude man.

Mijn griep slaat alleen nu dubbel zo hard weer toe :( MO is mijn auto ophalen, die staat nog bij de kroeg.

Ik wilde wel lopend heen maar MO zag het niet zitten dat ik 5 km ging wandelen. Ik verdenk hem ervan dat hij er zelf geen zin aan had
Mooi voerapparaat Splint! Zooplus?

Ik hoor graag hoe dat bevalt.

Mijn poepprullenbak is erg fijn trouwens. Ik ruik niks en gooi zo eens in de 2 weken (soms 3) de zak in de container. Geen gesjouw en geen gestink.

Deze dus:

http://www.zooplus.nl/sho ... champ/litter_champ/212214
quote:Splinter_ schreef op 07 maart 2015 @ 18:49:

(of is het tegenwoordig hip om te schrijven ik :hartje: mijn Karcher ??)Alleen als je Hats heet
quote:Bieb2.0 schreef op 08 maart 2015 @ 14:00:

[...]

Alleen als je *pieeeeep* heet

Ah, daar was ik al een bang voor. Het stond al zo stom.

Voerapparaat was wel een rib uit m'n lijf hoor: 85 euro. En er zaten geen batterijen bij, dus we hebben hem nog niet geprobeerd. Straks even een wandeltje naar de winkel, ik kom het wel vertellen als ik weet hoe ie het doet.

En die strontemmer: hoe doe je dat als je al het grit vervangt, kun je dat dan ook in die emmer gooien? Hier werkt het nu wel prima als ik de drollen in een boterhamzakje doe. Maar dat vind ik eigenlijk wel erg veel plastic-vervuiling.

Doet me er trouwens aan denken dat ik de bak wilde verschonen vandaag.....

Klinkt als een leuke avond gisteren. Mooie foto's Vooral die zwaai van jou je zus, heel subtiel op de achtergrond

Nu lekker rustig aan, achter het glas in de zon, beetje beter worden?

(en geef die griep nou eens aan mij door!! )
Oh, apparaat was niet van Zooplus, maar van een grote dierenzaak hier in de buurt.

Zooplus heeft deze niet, volgens mij.
quote:Splinter_ schreef op 08 maart 2015 @ 14:15:

Oh, apparaat was niet van Zooplus, maar van een grote dierenzaak hier in de buurt.

Zooplus heeft deze niet, volgens mij.

Ik had al even gekeken op Zooplus, heeft het idd niet.

¤85 vind ik wel wat gortig. Gaat deze maand even niet gebeuren.

Ik heb 2 kaartjes voor Werchter gekocht en de vakantie naar Italië net betaald. bluttos!
quote:Splinter_ schreef op 08 maart 2015 @ 14:14:

[...]

En die strontemmer: hoe doe je dat als je al het grit vervangt, kun je dat dan ook in die emmer gooien? Hier werkt het nu wel prima als ik de drollen in een boterhamzakje doe. Maar dat vind ik eigenlijk wel erg veel plastic-vervuiling.

Dat doe ik dan gewoon in een grote pedaalemmerzak in de container. Maar ik heb goede klontvormende vulling. Die vervang ik niet heel vaak. Hooguit 1x per maand/6 weken en dan zit er niet heel veel meer in.

En dacht je dat ik dat was op die foto? Ik denk dat zus 'm nog niet goed gezien heeft want dan had ik wel iets gehoord over geen onderkinnen fotograferen
Het is een Cat Mate D3000 (ook te verkrijgen als dog mate D3000 )

Ik vind het ook erg aan de prijs, maar het grote voordeel is dat het niet met klepjes werkt die open moeten gaan. Dat vind ik niks.

Misschien is het zelfs wel een idee om dat ding altijd te gebruiken. Dan associeert Sammi ons niet met eten geven en kunnen we gewoon naar de keuken zonder dat hij zich voor je voeten werpt.

Je kunt al gaan aftellen voor je vakantie he? Heeeeeeeerlijk! Ik ga me inderdaad ook maar eens beraden op een weekje vrij, gewoon thuis. Die griep die komt toch niet.

Hoewel ik hoogstwaarschijnlijk weer aan de slag moet met de klacht. Hun reactie-tijd verloopt morgen en dan mag ik weer.....
quote:Bieb2.0 schreef op 08 maart 2015 @ 14:21:

[...]

Dat doe ik dan gewoon in een grote pedaalemmerzak in de container. Maar ik heb goede klontvormende vulling. Die vervang ik niet heel vaak. Hooguit 1x per maand/6 weken en dan zit er niet heel veel meer in.

En dacht je dat ik dat was op die foto? Ik denk dat zus 'm nog niet goed gezien heeft want dan had ik wel iets gehoord over geen onderkinnen fotograferen Ja, jullie gezichten lijken wel erg op elkaar. Als ik het haar zou zien, had ik het verschil wel gezien hoor. En over onderkinnen laat ik me niet uit.......
quote:Bieb2.0 schreef op 08 maart 2015 @ 14:21:

[...]

En dacht je dat ik dat was op die foto? Ik denk dat zus 'm nog niet goed gezien heeft want dan had ik wel iets gehoord over geen onderkinnen fotograferen Koekoek!
Mooi apparaat hoor Splinter. En handig. Je redenatie er achter ook. Eens kijken of het helpt. Als er toch zoveel voer in kan.

Die emmer van Bieb lijkt me ook wel wat. Maar nu schep ik alles in een pedaalemmerzak en die gooi ik dan weg. 1 zak per dag. Is wel veel maar man oh man wat poepen en piesen die beesten veel zeg. Sjuul niet, dat is heel netjes maar die andere twee...

En dan krijgen ze nog wel One Indoor. Ik maar denken dat ze daar minder van gaan poepen. Dus niet. Of misschien wel en dat is het niet weet want dit voer krijgen ze al van het begin af aan. Dan wil ik helemaal niet weten wat ze produceren als ze ander voer krijgen.
Dat ding is haske ingewikkeld om in te stellen!

Ik zit keurig voor te lezen uit het instructieboekje, man zit op allemaal knopjes te drukken (NIET volgens mijn instructies ) en er gebeurt niks zoals het zou moeten gebeuren. En in de tussentijd stuitert Sammi er tussendoor, want zo af en toe komt er een husje brokjes uit.

Dus nu mag man zelf het boekje gaan lezen en gaan prutsen. Ik heb hier niet genoeg geduld voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven