Gezondheid alle pijlers

Vingertopje zoontje eraf

08-03-2015 07:58 126 berichten
Verkeerde discussie
anoniem_220941 wijzigde dit bericht op 08-03-2015 21:58
Reden: Pff topic
% gewijzigd
quote:annavanandelle schreef op 08 maart 2015 @ 08:15:

[...]

Waarom persee een extra operatie?

Alleen zodat je het zelf niet ziet?Kun jij werkelijk alleen maar nare opmerkingen plaatsen? Jij zou nou net de persoon zijn die ik niet in mijn buurt zou willen hebben als dit mij zou overkomen.
Belachelijk dit... verre van grappig.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-03-2015 11:30
Reden: Quote met link naar kwetsende afbeelding verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt een verschrikkelijke situatie; ik denk alleen niet dat de manier waarop je er mee omgaat erg constructief is. Je geeft de dokters de schuld die alleen maar deden wat jij wilde terwijl ze je al gewaarschuwd hadden voor dit resultaat. Ondanks dat die dokters precies deden wat je wilde vind je nog steeds dat ze ongeinteresseerd zijn...
quote:ana_isabel schreef op 08 maart 2015 @ 09:21:

[...]

Kun jij werkelijk alleen maar nare opmerkingen plaatsen? Jij zou nou net de persoon zijn die ik niet in mijn buurt zou willen hebben als dit mij zou overkomen.Ik vind het anders een hele reeële opmerking van haar hoor. Jij zegt dat je het vreselijk vindt , dat zwarte stukje. Terwijl je eerst zelf bij de arts hebt lopen zeuren dat het weer aangezet moest worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

[...]

Belachelijk dit... verre van grappig.Dan staf je me maar. Ik vind een killer rabbit reuze grappig.
quote:Star schreef op 08 maart 2015 @ 09:16:

[afbeelding]
quote:Star schreef op 08 maart 2015 @ 09:31:

[...]

Dan staf je me maar. Ik vind een killer rabbit reuze grappig.Ik ook hoor. Ben ook benieuwd hoe het met het konijn gaat aflopen.
Zo fijn dat er maar half gemodereerd wordt en je zo'n verwijderde afbeelding gewoon nog in alle quotes kunt lezen. Komt over als 'ok, we reageren op je zeikerige stafje, maar zó erg is het nou ook weer niet'
quote:Star schreef op 08 maart 2015 @ 09:31:

[...]

Dan staf je me maar. Ik vind een killer rabbit reuze grappig.De mod niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Thordis007 schreef op 08 maart 2015 @ 09:39:

Zo fijn dat er maar half gemodereerd wordt en je zo'n verwijderde afbeelding gewoon nog in alle quotes kunt lezen. Komt over als 'ok, we reageren op je zeikerige stafje, maar zó erg is het nou ook weer niet'Prima afgehandeld dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 maart 2015 @ 09:39:

[...]

De mod niet Die heeft teveel gezopen gisteravond en geen zin in gezeik.
Mohooooood wil je die opmerkingen over het konijn muilkorven alsjeblieft verwijderen want ik vind het onnodig kwetsend!
quote:Thordis007 schreef op 08 maart 2015 @ 09:39:

Zo fijn dat er maar half gemodereerd wordt en je zo'n verwijderde afbeelding gewoon nog in alle quotes kunt lezen. Komt over als 'ok, we reageren op je zeikerige stafje, maar zó erg is het nou ook weer niet'

[...]

Belachelijk dit... verre van grappig.Tsja, belachelijk of niet, ik moest echt even aan Monty Pythons killing rabbit denken
quote:Star schreef op 08 maart 2015 @ 09:41:

Mohooooood wil je die opmerkingen over het konijn muilkorven alsjeblieft verwijderen want ik vind het onnodig kwetsend!Ik niet. Ik had het betreffende konijn direct het gezellige nekje omgedraaid en in de pan gestopt: hoera, kerstmis valt vroeg dit jaar!
quote:yette schreef op 08 maart 2015 @ 09:42:

[...]

Tsja, belachelijk of niet, ik moest echt even aan Monty Pythons killing rabbit denken Ik ook, vandaar het plaatje. Alleen dit plaatje vond ik mooier dan een screenshot uit de Holy Grail
quote:Star schreef op 08 maart 2015 @ 09:41:

Mohooooood wil je die opmerkingen over het konijn muilkorven alsjeblieft verwijderen want ik vind het onnodig kwetsend!Flappie gaat de pan in, net als de arts. Of zou ze ze rauw lusten?
quote:himalaya schreef op 08 maart 2015 @ 09:44:

[...]

Flappie gaat de pan in, net als de arts. Of zou ze ze rauw lusten?

[...]

Kun jij werkelijk alleen maar nare opmerkingen plaatsen? Jij zou nou net de persoon zijn die ik niet in mijn buurt zou willen hebben als dit mij zou overkomen.

Hoeft ook niet

Maar ik vind to een beetje een zeur.

Het is nooit goed in haar ogen, terwijl de eerste fout toch echt bij haar lag (of haar man)
Nou, ik heb wel verstand van wat konijnen kunnen doen met die schattig uitziende tandjes hoor. Konijnen zijn heel wat minder snoezig dan mensen willen weten. Je hebt er zeker bijters bij zitten. Maar ja, als het konijn altijd in een hok in de tuin zit, met af en toe een rondje vrij lopen, ken je dat konijn helemaal niet goed.

Eerlijk gezegd adviseer ik ook om het konijn naar een opvangcentrum te brengen. Kost wel wat maar dan weet je zeker dat hij goed terecht komt. Als je hem gratis op marktplaats zet, kan hij worden opgehaald door een slachter of iemand die niks over konijnen weet. En dan zit die zometeen met een gewond kind. Konijnen en kinderen zijn niet zo'n goeie combinatie als de meeste mensen denken.

Bij sommige konijnen kun je niet de vingers door het gaas steken want dan bijten ze erin. Konijnen hebben een legendarische eetlust. Als hun eetlust afneemt of wegvalt, kun je ervan uitgaan dat ze ziek zijn.

En een peutervingertje heeft een heel dun botje, dat kunnen ze zeker doorhappen. Ik denk alleen zelf dat er geen bot af is. Is er bot bij, TO, of is het alleen vlees?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Eens met annavanandelle hoor, TO als je heel eerlijk bent, wil je dan niet een extra operatie vanuit al je eigen schuldgevoel en frustratie en omdat je wat wíl doen ook al moet je afwachten? Waarom zou je hem dat aandoen?

Misschien kan je nog ergens uitleg vragen over het nut van 'gewoon' af laten sterven, ten opzichte van de risico's van een volgende operatie (ik neem aan dat het bij zulke guppen onder algehele narcose gaat?). Dat lijkt me constructiever dan zeuren en willen 'staan' op dingen die jouw expertise niet zijn.
En on topic, eens met Annavanandelle. Ik zou het niet doen, kind willens en wetens nog een keer laten opereren.
quote:gladoortje74 schreef op 08 maart 2015 @ 09:48:

Eerlijk gezegd adviseer ik ook om het konijn naar een opvangcentrum te brengen. Kost wel wat maar dan weet je zeker dat hij goed terecht komt. Als je hem gratis op marktplaats zet, kan hij worden opgehaald door een slachter of iemand die niks over konijnen weet. En dan zit die zometeen met een gewond kind. Konijnen en kinderen zijn niet zo'n goeie combinatie als de meeste mensen denken.

Eens.

http://www.bunnybunch.nl/ ... nijnenopvang-asiel-lijst/
Ik geloof er echt geen drol van. Konijnen kunnen bijten ja maar kind zal ongetwijfeld vinger hebben teruggetrokken na de 1ste beet. No way dat een konijn er in 1 keer een vingerkootje vanaf bijt. Tenzij ie bij Star vandaan komt
Ik ben geen arts maar ik vind het verontrustend dat het topje zwart aan het worden is. Of heb ik dat nou verkeerd gelezen? Nogmaals ik ben geen arts, maar is er geen gevaar voor bloedvergiftiging?

En hoe is die top er nou afgegaan, heeft het konijn dat afgebeten?!?!?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven