VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Test kopen dus .
Er zal vast iets zijn met 27 april. Ik weet allleen niet wat. Maar goed, pleur maar vast in het neuzelhok, dan staat ie maar vast.

Hebben jullie de vakantiefoto's al bekeken?
Je ziet er zwanger uit .

Neen, mooie foto's!
En... bedankt.
Leuke foto's! Zeker die van KW die oma belt.

En ik zie dat KW een mouwloos shirt aan heeft, dat kon toch niet?
quote:lien schreef op 12 augustus 2008 @ 14:41:

Je ziet er zwanger uit .

Ik wilde dezelfde grap maken
Oooh, lien. Valse heks!
Die is schattig hé?

Hoezo kon mouwloos niet?
Morrie ook. Schaam jullie allebei. Niet zo jeuken bij een vrouw in haar toestand hoor.
Morrie en ik hebben nog -valse- hormonen .

En nee hoor WInd, je ziet er goed uit, is dat beter ? En echt leuke foto's. Wij willen volgend jaar ook naar Italie. Autoslaaptrein gaat afvallen, want wel erg duur. Rijden dus maar...
Ik word nog schijnzwanger door jullie geneuzel.
Dat was toch de mening hier op het topic? Ik dacht dat ik de enige was die Schorrie gewoon mouwloze shirts aantrok in de zomer
Autoslaaptrein is zeker duur! En dna nog stop je in Bologna en is het nog 300/400 km rijden. Italie is zo leuk! We willen volgend jaar met mijn ouders op vakantie maar die vind Italie met de auto te ver dus ws gaan we dan naar Zuid Frankrijk. Mits....
ordinair hoor Morrie, mouwloos . Neen, flauw. Ik trek Kiloknaller bij mooi weer meestal een hemdje aan en mouwloze dingen hebben we niet volgens mij. Overigens heb ik de anti-mouwloos discussie gemist denk ik.
quote:Morrie schreef op 12 augustus 2008 @ 14:46:

Dat was toch de mening hier op het topic? Ik dacht dat ik de enige was die Schorrie gewoon mouwloze shirts aantrok in de zomer Oh, ik kan me herinneren dat (oa) Pebbles het niet leuk vond. Ik heb ze (3 stuks) op de valreep gekocht en hij heeft haast niet anders aan gehad. Ideaal en ik vond het nog stoer schattig staan ook!
Was mening ja, heb het alleen gelezen, niet aan discussie daarover meegedaan. Ben zelf niet zo van het mouwloze, al loopt Schurk op echt warme dagen rustig in (gekleurde) romper al dan niet met korte broekje erbij.

Maar geen mouwloze shirts hier. Zal vanavond in ak eens kijken hoe het bij KW staat.

Wind, je hebt nu van die megasnelle testen hè. Is een topic over, zoek maar even. Dan kun je 7 seconden na je ei al betrouwbare test doen. Aanradertje hoor!
Wind, je bedoelt "tenzij", geen "mits".
Pebbles was toch juist van de kraakwitte mouwloze shirts?
Als je nu je kop niet houdt krijg je een pan boerenkool naar je kop.
quote:lien schreef op 12 augustus 2008 @ 14:49:

Wind, je bedoelt "tenzij", geen "mits".\\:-)//
Ik wil ook naar Italie maar wat me echt tegenhoudt is dat de tentplaatsen daar zo onwijs klein zijn. Dat is zo zonde. Gat in de markt als ze daar een camping beginnen met ruime plekken.

Ik wil gewoon ruimte rond mijn tent, zodat je een beetje je kont kunt keren zonder tegen de kont van de buren aan te botsen. En dat Schorrie (en Knorrie) lekker hun gangetje kunnen gaan op een grasveldje bij je tent enzo.

Wind, ga je dan wel in het hoogseizoen met je ouders? Of ga je dan in het voorseizoen en houd je KW van school?
quote:athena schreef op 12 augustus 2008 @ 14:50:

Pebbles was toch juist van de kraakwitte mouwloze shirts?Nee, Pebbles was fel antimouwloos, en ik vond dat zielig voor haar jongens want die moesten dan midden in de zomer met een t-shirt lopen
Ruimte is wel een pre bij kamperen ja. Ik kan echt helemaal afhaken als je zo'n beetje tegen de buren aan staat.

Al zit ik theoretisch te lullen, want vent hier wil sowieso niet kamperen.
Nee, hoogseizoen, want (mits, tenzij ) GW zit aan die klotebouwvak vast. En wij dus ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven