38 weken zwanger!

08-03-2015 20:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Vandaag bem ik 38 weken zwanger, en elk moment hoop ik dat de bevalling begint! Vannacht erg veel last gehad van darmkrampen en veel diarree, en overdag ook wel wat krampjes, maar t zet niet doo... zou hrt wat kunbrn betekenen??

ben op zoek naar dames in dezelfde situatie of naae advies over hoe hier mee om te gaan! Bedankt!
Tja het kan vriezen, het kan dooien.

Bij mijn oudste heb ik vanaf de uitgerekende datum krampen gehad Plus diarree vanaf maand 4. Maar goed. Het heeft nog 1,5 week geduurd (41+3)

Bij de jongste was ik met 38 weken al 5 dagen bevallen na 4 uurtjes met kramp

Echt geen peil op te trekken heb ik zelf gemerkt.
Not my circus, not my monkeys
Hier pas 28 weken zwanger, dus ik hoop juist dat hij nog lang blijft zitten!

Wel de derde, dus ik weet hoe vervelend het is om te moeten wachten.

Helaas kan je er zo weinig tegen doen! Alleen het jezelf zo makkelijk mogelijk maken voor nu en proberen je rust te pakken zolang het nog kan...

Hopen dat het snel doorzet!
Enige advies wat ik je kan geven.... Relax. Het kan van alles betekenen of je bevalt deze week maar kan gerust nog 3 of zelfs 4 weken duren, stel je nergens op in geniet van het moment en je kindje kiest vanzelf het moment dat hij/zij wil komen.
Lastig hè dat wachten....

Ik ben nu 36 weken zwanger van de vijfde. Bij mij betekende tot nu toe elke keer dat wanneer mijn darmen gingen 'legen' dat de bevalling niet lang meer op zich liet wachten.

Maar dat biedt natuurlijk geen garanties. Sterkte met wachten! En met bevallen
Bedankt voor jullie reacties.. tja vk zei laatst ook noh tegen me dat ik gewoon week bij Op de uitgerekende datum op moest tellen, dan valt t altijd mee.. probeer nu ook wel te denken dat ie pas over 3 weekjes komt (4 duurt me echt te lang daar wil ik niet aan denken haha ) maar in mn achterhoofd denk ik elke dag: hij/zij wordt vast vandaag geboren... niet zo slim natuurlijk.

verschilt ook echt per dag hoe erg ik er mee bezig brn. Sommige dagen doe ik lekker veel in huis en genirt ik van de vrijheid, maar andere dagem lig ik t liefst hele dag te slapen zodat tijd snel gaat...

maaar ik mag niet klagen want voor de rest gaat t allemaal nog helemaal prima!
Het zegt niks het kan bij mij braken na twee dagen deze klachten te hebben gehad me vliezen met 38 wkn en 2 dgn!

Geniet nog van je buik
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven