38 weken zwanger!
zondag 8 maart 2015 om 20:23
Hoi allemaal!
Vandaag bem ik 38 weken zwanger, en elk moment hoop ik dat de bevalling begint! Vannacht erg veel last gehad van darmkrampen en veel diarree, en overdag ook wel wat krampjes, maar t zet niet doo... zou hrt wat kunbrn betekenen??
ben op zoek naar dames in dezelfde situatie of naae advies over hoe hier mee om te gaan! Bedankt!
Vandaag bem ik 38 weken zwanger, en elk moment hoop ik dat de bevalling begint! Vannacht erg veel last gehad van darmkrampen en veel diarree, en overdag ook wel wat krampjes, maar t zet niet doo... zou hrt wat kunbrn betekenen??
ben op zoek naar dames in dezelfde situatie of naae advies over hoe hier mee om te gaan! Bedankt!
zondag 8 maart 2015 om 20:29
Tja het kan vriezen, het kan dooien.
Bij mijn oudste heb ik vanaf de uitgerekende datum krampen gehad Plus diarree vanaf maand 4. Maar goed. Het heeft nog 1,5 week geduurd (41+3)
Bij de jongste was ik met 38 weken al 5 dagen bevallen na 4 uurtjes met kramp
Echt geen peil op te trekken heb ik zelf gemerkt.
Bij mijn oudste heb ik vanaf de uitgerekende datum krampen gehad Plus diarree vanaf maand 4. Maar goed. Het heeft nog 1,5 week geduurd (41+3)
Bij de jongste was ik met 38 weken al 5 dagen bevallen na 4 uurtjes met kramp
Echt geen peil op te trekken heb ik zelf gemerkt.
Not my circus, not my monkeys
zondag 8 maart 2015 om 20:29
Hier pas 28 weken zwanger, dus ik hoop juist dat hij nog lang blijft zitten!
Wel de derde, dus ik weet hoe vervelend het is om te moeten wachten.
Helaas kan je er zo weinig tegen doen! Alleen het jezelf zo makkelijk mogelijk maken voor nu en proberen je rust te pakken zolang het nog kan...
Hopen dat het snel doorzet!
Wel de derde, dus ik weet hoe vervelend het is om te moeten wachten.
Helaas kan je er zo weinig tegen doen! Alleen het jezelf zo makkelijk mogelijk maken voor nu en proberen je rust te pakken zolang het nog kan...
Hopen dat het snel doorzet!
zondag 8 maart 2015 om 20:30
zondag 8 maart 2015 om 21:12
zondag 8 maart 2015 om 21:29
Bedankt voor jullie reacties.. tja vk zei laatst ook noh tegen me dat ik gewoon week bij Op de uitgerekende datum op moest tellen, dan valt t altijd mee.. probeer nu ook wel te denken dat ie pas over 3 weekjes komt (4 duurt me echt te lang daar wil ik niet aan denken haha ) maar in mn achterhoofd denk ik elke dag: hij/zij wordt vast vandaag geboren... niet zo slim natuurlijk.
verschilt ook echt per dag hoe erg ik er mee bezig brn. Sommige dagen doe ik lekker veel in huis en genirt ik van de vrijheid, maar andere dagem lig ik t liefst hele dag te slapen zodat tijd snel gaat...
maaar ik mag niet klagen want voor de rest gaat t allemaal nog helemaal prima!
verschilt ook echt per dag hoe erg ik er mee bezig brn. Sommige dagen doe ik lekker veel in huis en genirt ik van de vrijheid, maar andere dagem lig ik t liefst hele dag te slapen zodat tijd snel gaat...
maaar ik mag niet klagen want voor de rest gaat t allemaal nog helemaal prima!