dress boy maar dan anders

08-03-2015 23:01 39 berichten
Ik heb ooit 2 dress boys bij de aldi gekocht.

Vind ze heel handig, maar ondertussen echt oerlelijk dus ik wil ze niet mee verhuizen.

Dus wat hebben jullie voor gedragen kledinh die nog een dagje aankan?
Kijk eens bij welke.nl en zoek op dressboy, daar zitten echt hele leuke ideeen tussen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een kapstok met vier haken aan de muur hangen voor nog te dragen kleding, en ik zie geen enkele vlek of slijtage op die plek.

Dressboy hebben we gehad maar werd een puinzooi.
quote:pommiaan schreef op 08 maart 2015 @ 23:44:

Gewoon een grote stoel waar je een kleed overheen hangt? Dat staat sowieso al netter dan een stoel met allerlei kleren erop. Ik heb zo een stoel in mijn kamer. Als mijn vriend komt en ik heb geen zin om het op te ruimen, gooi ik er gewoon mijn fleecedekentje overheen. Klaar .Haha hier precies hetzelfde!
Ik heb zo'n opstapkrukje van Ikea, wit, en die staat aan het voeteneinde van het bed, daar leg ik kleding op.
Ik heb deze spiegel van Ikea, daar kun je kleding e.d. achter hangen, ik vind het reuze handig.

www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00217387/
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Oh, hier hangt het op een hanger aan de bovenkant van de luxaflex, in de badkamer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ook leuk, dresschair.

ik gooi het gewoon op de grond naast mn bed.
quote:barrelroll schreef op 09 maart 2015 @ 07:51:

Ik heb deze spiegel van Ikea, daar kun je kleding e.d. achter hangen, ik vind het reuze handig.

www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00217387/Vind deze Spiegel niet veel mooi, maar het idee wel.
@Tickel Toevallig heb ik afgelopen week 2 dresschairs gemaakt! Met als extra een bijzettafeltje
quote:juffert22 schreef op 12 maart 2015 @ 16:38:

@Tickel Toevallig heb ik afgelopen week 2 dresschairs gemaakt! Met als extra een bijzettafeltje [...] Leuk gedaan zeg! Staat alles los tegen de muur?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2015 08:27
Reden: privacy
% gewijzigd
Juffert, je weet dat nu je echte naam zichtbaar is?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ja dat weet ik.. nja misschien toch niet zo heel handig. Nu ben ik ook ge-quote dus mensen in dit topic kunnen mijn creatie dn wel zien, maar haal m bij mijn post wel ff weg ;)
Om nog even te antwoorden op de vraag.. nee de stoelen hangen a.h.w. aan de muur. (Zo ongeveer hoe je ook een lijstje aan de muur ophangt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven