VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hahaha, en dan verbazen andere jonge moeders zich weer over jou .

Het zijn van die kleurloze typetjes vind ik. Ik zag vanochtend wel wat hippere er tussenlopen, ik vermoed dat de minder kleurloze types werken en dus niet 's middags op het schoolplein staan zoals ik, want in de middag heb ik nog weinig materiaal gezien waarvan ik denk: daar knoop ik een gesprekje mee aan.

Ik merk ook dat moeders mij wel herkennen maar ik hen niet, ook zo erg. Dat iemand je gedag zegt in de winkel en dat ik er pas 3 gangpaden later achter kwam dat het een schoolplein moeder was. Komt waarschijnlijk ook doordat ik hoogzwanger ben, dan val je wel op!
Zo hee, had ik al verteld dat inpakken met twee narrige kinderen om je heen rete-irritant is ? Nee? Het is echt rete-, rete-irritant .

Ik had vannacht (rond 1u) een heel verhaal getypt, wil ik posten, krijg ik een melding van Ilse dat de site tijdelijk niet bereikbaar was vanwege onderhoud. Ook fijn.

Veel gepost gisteren! Ik had het toen allemaal net gelezen en vers in mijn geheugen, nu te weinig tijd om weer te lezen, solly! Las wel net dat Lien een heel drukke dag voor de boeg heeft, en dat Morrie nog steeds niet bevallen is. Ben je het nog steeds niet zat?

En H&M perikelen, hm, handelswijze lijkt me niet te passen bij het imago van H&M, maar ik heb er verder geen ervaring mee want ik kom er nooit.

Stukken over foto's inplakken sla ik wijselijk over.

Las ook dat het naar omstandigheden goed gaat met pa Vrolijk, gelukkig zeg! Of had ik daar al op gereageerd? En vervelend voor schoonpa Athena zeg. Mijn moeder kampt al tijden met een ruis bij haar hart, moet af en toe voor controle.
De vaders die er staan zien er leuker uit dan de moeders vind ik!

Ben het nog steeds niet zat Dropje, maar ook nog steeds niet op de uitgerekende datum he. Dat is morgen en ik denk dat ik het vanaf vrijdag zat ga zijn, maar dat is dan vooral omdat ik bang ga worden 2 weken over tijd te lopen en ingeleid te worden.

Wat is de planning qua verhuizing Dropje?
Hahahahaha ik kan me nog herinneren van een poos geleden dat iemand een topic had geopend over de saaie, kleurloze enz. moeders op het schoolplein, dat ze het idee had dat ze geen aansluiting vond omdat ze allemaal jaloers waren op haar jonge, hippe verschijning (kort samengevat). Ze kreeg me toch het forum over zich heen ! En toch denk ik stiekem wel eens hetzelfde: waarom ziet iedereen er zo afgetrapt uit? Op oude school G&C leukere wegbreng-pappa's dan wegbreng-mamma's, overigens. Met de vaders babbelde ik nog wel eens, de moeders keken me niet eens aan als ik gedag zei . Rare jongens, die moeders.
Planning? Komende vrijdag komt de oplegger om 18u en op zaterdag om 11u wordt de boel naar nieuwe stek gereden.
quote:vrolijk schreef op 12 augustus 2008 @ 22:07:

[...]

Hier krijg ik aparte gedachten van!

*wees blij dat het geen Babybrabbel is met de aparte smileys*Relaxed! Aap was niet eens thuis gisteren. Bewaar de neukende smileys maar voor een andere keer
quote:nathje schreef op 13 augustus 2008 @ 10:08:

[...]

Relaxed! Aap was niet eens thuis gisteren. Bewaar de neukende smileys maar voor een andere keer Er betaat ook nog altijd zelfhulp-seks !
Wow Dropje, dus je gaat dit weekend over? Dat is spannend, en wat gaat het snel zeg.

Nog kijkers voor het oude huis?

Dat topic inderdaad, dat is waar. Nou, ik zal er dus maar geen topic over openen, wil ik niet het hele forum over me heen krijgen!
Dropje dit weekend al over! Wow... wat is dat snel gegaan. Ik weet nog wel dat jullie het kochten. Lijkt gisteren. Hebben jullie nog bezichtingen (hoeveel hebben jullie er inmiddels gehad?) in de planning?

Druk dagje, Lien!

KW is bij opa en oma en wij zijn zijn kamer aan het behangen. Een nieuwe horizontale behangrol. Is de kamer net even anders.

Maar Pammie... dan moet je toch alsnog eerst voorsorteren? Bij albumprinter.nl kun je ook automatisch vullen, maar daar ben ik te perfectionistisch voor. Op volgorde, op kleur, die ene foto bladvullend omdat KW daar zo mooi op staat etc.

Tuttige en kleurloze moeders. Bedoel je dan minder hip en modern? Hier is het verschillend. Hip, té hip en dus niet hip meer, slonzig en gewoon. Veel kakkers bij ons... Geen idee waar ik bij hoor eerlijk gezegd.
Ik doe ook niet automatisch inladen hoor, dan wordt het niet leuk vind ik. Ik kies zelf welke foto's ik op 1 pagina wil hebben enzo!

Tuttige en kleurloze moeders zijn inderdaad in ieder geval niet hip en modern en zijn gewoon, ja, kleurloos. Ik kan het niet echt uitleggen. Zo saai ofzo, alsof ze niet meer nadenken over hoe ze hun haar doen en wat voor kleren ze aantrekken. Als het maar praktisch is. Dat idee zeg maar....
Ik ga sneakers bestellen bij Wehkamp. Die kan ik tenminste gewoon meteen aan.
Over zelfhulp-seks: Vrolijk heeft daar een leuk t-shirtje van: "masturbating is not a crime"
Draagt ze die ook in de USA?
Ik twijfel over hoge of lage sneakers. Irritant.
Wat een sukkels bij H&M!

Beste Morrie,

bedankt voor je email.

Helaas kunnen wij op dit moment niets aan de huidige maatvoering veranderen.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Slonzige moeders dus... Nou, mag ik concluderen dat ik daar in ieder geval niet bij hoor

Heb je een link van de sneakers, dan kijk ik mee.
Wat een eikels!

Wat heb jij precies geschreven?

Ik zou er echt een klacht uit doen. Dat dit geen 'klantenservice' is. Hoe bedoel je verkeerde mensen op de verkeerde plek!
Slonzig nou ook weer niet, het is vast schoon en heel wat ze aan hebben. Maar zo Miss Etam!

Sneakers

Ik heb het tweede paar besteld, die hoge. En ik heb het vijfde paar besteld. Ik kijk wel wat leuker staat!

Ik zou deze nemen!
Ik had geschreven dat ik de reactie niet snapte omdat ik wel wist dat na 98/104 maat 110/116 kwam (dat meldde ze me namelijk in de eerste reactie). Dat ik aan wilde geven dat die dubbele maatvoering niet prettig is, omdat er een te groot verschil tussen zit. Dat een gewone 110 en een gewone 116 veel prettiger zijn.

En ik had geschreven dat het niet klopte dat er altijd al dubbele maten gevoerd zijn, dat ik hier kleding heb liggen gewoon in maat 104.

Ik heb de neiging om terug te mailen dat ze toch op zijn minst mijn klacht naar de afdeling marketing kunnen doorsturen, zodat die weet dat klanten niet tevreden zijn met de nieuwe maten. Ze poeieren je gewoon af. Ik snap ook wel dat ze nu niet de maten gaan veranderen omdat Morrie uit A. het niet prettig vindt. Maar ik heb nou ook niet echt het idee dat ze het serieus nemen en als ik Marketing of Sales was bij H&M zou ik dit soort klachten van klanten wel graag willen vernemen.
Dertien in een dozijn dus... (Miss Etam)

Inspiratieloos.
Ja, die had ik eerst, maar toen zag ik dat ze ook zwart hebben. Vind ik voor de winter ook weleens leuk.
quote:Wind schreef op 13 augustus 2008 @ 10:58:

Dertien in een dozijn dus... (Miss Etam)

Inspiratieloos.Precies! Nietszeggend. En dan verbaasd zijn als hun man er vandoor gaat met een leuke vlotte secretaresse
Ik zou zeker nog reageren! Dit geeft geen voldoening toch?

Ik zou op zijn minst een normale reactie willen krijgen.

Ze doen net of je niet spoort.

Schoenen zijn leuk, al vind ik zelf wit leuker, maar misschien is dat omdat zwart zo 'winter' is.

Oh, even GW helpen met behang plakken.

BBB
Het is ook voor de winter . En witte heb ik al, al zijn ze wat afgetrapt...

O ja, en met zwart lijken je voeten kleiner. Maar misschien neem ik toch wel die hoge. Ben ik tenminste niet kleurloos en 13 in een dozijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven