Gezondheid alle pijlers

Water uit de verwarming schadelijk om te drinken?

12-03-2015 23:34 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_219001 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 23:29
0.00% gewijzigd
Ik denk dat een kind niet snel iets zal drinken wat vies is, maar ik zou de huisartsenpost bellen om te overleggen. Wat is je kind nog laat op, trouwens, of zit je in een andere tijdzone? Als het al uren geleden gebeurd is en kind ligt lekker te slapen, dan zou ik morgenochtend even bellen met je eigen huisarts.
Even de HaP bellen, geen idee wat daar allemaal in kan zitten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Genoeggedronken schreef op 12 maart 2015 @ 23:38:

Ik denk dat een kind niet snel iets zal drinken wat vies is, maar ik zou de huisartsenpost bellen om te overleggen. Wat is je kind nog laat op, trouwens, of zit je in een andere tijdzone? Als het al uren geleden gebeurd is en kind ligt lekker te slapen, dan zou ik morgenochtend even bellen met je eigen huisarts.

Kinderen drinken en eten alles.

Waarom denk je dat je medicatie, schoonmaakmiddelen, giftige planten en zelfs shag buiten bereik moet zetten?
Bellen naar huisartsenpost. Stilstaand water is niet goed.
Wouw het eigenlijk morgen vragen bij het consultatiebureau, maar door m'n zorgen en gegoogel over stilstaand water toch de huisartsenpost gebelt. Omdat hij weinig binnen heeft gehad en voor de rest niet anders is dan normaal is er niks aan de hand. Arts zei dat er hooguit wat vuil in het water had kunnen zitten maar niks ernstigs. Gelukkig!
wat ga jij met een wouw op het consultatiebureau doen ?
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Waarvoor denk je dat er een pomp en retourleiding op je cv installatie zit??

Dit is echt GEEN stilstaand water.

Uiteraard is het ook geen drinkwater, maar daar komt die kleine na 1 slokje ook al achter.

Dan doet hij hetzelfde met dat water als met babyvoeding UITKOTSEN
Happy daddy, kun je misschien iets vriendelijker op de TO's reageren in de verschillende topics? Je reageert of sarcastisch of onaardig. Verkeerde been uit bed vandaag?
quote:melbrw schreef op 13 maart 2015 @ 03:00:

Happy daddy, kun je misschien iets vriendelijker op de TO's reageren in de verschillende topics? Je reageert of sarcastisch of onaardig. Verkeerde been uit bed vandaag?viel mij ook al op....
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Ik had al verwacht dat iemand zo zou reageren. Had geen zin om een heel verhaal te typen maar wilde to toch even waarschuwen. Hier een linkje. http://www.vivaqua.be/nl/ ... watercircuit-afkomstig-is

En nou maar hopen dat iemand met een happy naam wat happier gemaakt heb
Wees blij dat het water 2 maanden geleden vervangen is . Het water wordt vies vanwege de kalk. Het wordt natuurlijk niet vervangen omdat het zo lekker lang schoon blijft he. Ook de boiler (mocht je die hebben) wordt na verloop van tijd vies aan de binnenkant. Daar zit iets in dat hem redelijk schoon houdt, maar na een aantal jaar is dat ding ook aan vervanging toe. Dus heel erg fris is dat water niet. Maar omat het pas vervangen is, zal de schade heus wel meevallen.
quote:Exces schreef op 13 maart 2015 @ 07:50:

Wees blij dat het water 2 maanden geleden vervangen is . Het water wordt vies vanwege de kalk. Het wordt natuurlijk niet vervangen omdat het zo lekker lang schoon blijft he. Ook de boiler (mocht je die hebben) wordt na verloop van tijd vies aan de binnenkant. Daar zit iets in dat hem redelijk schoon houdt, maar na een aantal jaar is dat ding ook aan vervanging toe. Dus heel erg fris is dat water niet. Maar omat het pas vervangen is, zal de schade heus wel meevallen.Het water wordt niet vervangen omdat het vies is, maar aangevuld omdat er anders te weinig water in je systeem zit.
quote:annavanandelle schreef op 13 maart 2015 @ 07:53:

[...]

Het water wordt niet vervangen omdat het vies is, maar aangevuld omdat er anders te weinig water in je systeem zit.Hm. Dat ligt dan toch aan je systeem. Hier is de waterdruk al 10 jaar gelijk en er is nog nooit wat aan die hele ketel gedaan. Maar er is wel een filter die we moeten spoelen. En die filter wordt regelmatig prachtig zwart.
quote:happy-daddy schreef op 13 maart 2015 @ 02:39:

Uiteraard is het ook geen drinkwater, maar daar komt die kleine na 1 slokje ook al achter.

Ga eens neuken, gefrustreerd mannetje.

En ook voor jou, kinderen drinken chloor, kinderen drinken petroleum. Er gaan kinderen dood omdat ze vergif binnenkrijgen. En dat is ook van meer dan 1 slokje.
quote:saaaaar81 schreef op 13 maart 2015 @ 08:32:

[...]

Ga eens neuken, gefrustreerd mannetje.

En ook voor jou, kinderen drinken chloor, kinderen drinken petroleum. Er gaan kinderen dood omdat ze vergif binnenkrijgen. En dat is ook van meer dan 1 slokje.Bied je je aan?
quote:happy-daddy schreef op 13 maart 2015 @ 02:39:

Onderschat die kleintjes niet, spinazie laten ze staan maar een fles bleekwater klokken ze met gemak leeg. Vandaar dat giftige middelen hoog opgeborgen moeten worden en buiten bereik van kinderen.

Sjonge
Ik onderschat de kleintjes ook niet.

Ik Vraag me meer Af of de ouders niet overschat worden.

Stilstaand water in cv installatie .

Zal to nu wel heel bang maken : het water van je kraan is wel stilstaand bij gesloten kraan
quote:melbrw schreef op 13 maart 2015 @ 03:00:

Happy daddy, kun je misschien iets vriendelijker op de TO's reageren in de verschillende topics? Je reageert of sarcastisch of onaardig. Verkeerde been uit bed vandaag?

Ik vond me nog best aardig en ontopic reageren.

Maar verkeerde been kan bij Nader inzien wel kloppen ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven