Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?

Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
Oef, die is wel heel stijlloos. Bedankt allemaal, ik heb het blijkbaar nog niet zo slecht!
Ik lees hier regelmatig dat mensen het hebben over een tree blikjes
quote:clemance schreef op 12 maart 2015 @ 11:07:

Ik lees hier regelmatig dat mensen het hebben over een tree blikjes Ik zie dan altijd een trap voor me met allemaal blikjes.
quote:Annelaure schreef op 12 maart 2015 @ 11:11:

[...]

Ik zie dan altijd een trap voor me met allemaal blikjes.

Je bent een visueel denker!
quote:GateKeeper schreef op 11 maart 2015 @ 11:15:

Super lang moeten wachten op een nieuwe tafel en dan de verkeerde kleur meebrengen

ik weet hoe het voelt...

Weken wachten op je nieuwe kast en dan blijkt de belangrijkste plank te missen waar de tv op moet, weer 6 weken wachten want het is een op maat gemaakte kast en de plank moest uit het buitenland komen.
Badsponzen en tandenborstels moeten in roze en blauw. Anders onthoudt mijn vriend niet welke van hem is en pakt hij een willekeurige tandenborstel of spons. Dat is ergernis 1. Ergernis 2 is dat ik daar pas vorig jaar achter ben gekomen.

Ik zag zoveel leuke kleurtjes sponzen vandaag, maar heb toch maar weer blauw en roze gepakt
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je altijd zo vroeg bij de Huisarts zijn .Als je niet oppast heb je om 8.30 uur een afspraak.Mijn dag duurt nog lang en mijn energie is maar beperkt..
quote:miedo schreef op 12 maart 2015 @ 20:26:

Waarom moet je altijd zo vroeg bij de Huisarts zijn .Als je niet oppast heb je om 8.30 uur een afspraak.Mijn dag duurt nog lang en mijn energie is maar beperkt..Ik ben ook zo'n domoor die altijd zegt dat ze zo snel mogelijk een afspraak wil en dan om 08.00 aan de beurt is. Terwijl 's middags ook kan want ze vragen altijd hoe laat ik geholpen wil worden. Ik begrijp je ergernis.
quote:Nouschi schreef op 07 maart 2015 @ 16:38:

Oh beetje mosterd. Had de pagina nog open staan.Thanks alsnog

Oh beetje mosterd. Had de pagina nog open staan.
quote:Sensy12 schreef op 07 maart 2015 @ 16:43:

[...]

Veel blijven schrijven op VIVA, word je vanzelf gecorrigeerd aangezien velen zich ergeren aan taalfouten Haha

Oh beetje mosterd. Had de pagina nog open staan.
quote:Sensy12 schreef op 07 maart 2015 @ 16:43:

[...]

Veel blijven schrijven op VIVA, word je vanzelf gecorrigeerd aangezien velen zich ergeren aan taalfouten Haha
Pffff, wat heeft Viva veel problemen met de overbelasting van het forum zeg!!!! Elke dag heb ik wel een keer dat het forum eruit ligt "vanwege grote belangstelling". Daar erger ik mij aan
Pffff, wat heeft Viva veel problemen met de overbelasting van het forum zeg!!!! Elke dag heb ik wel een keer dat het forum eruit ligt "vanwege grote belangstelling". Daar erger ik mij aan
quote:Lovestar schreef op 12 maart 2015 @ 22:41:

Pffff, wat heeft Viva veel problemen met de overbelasting van het forum zeg!!!! Elke dag heb ik wel een keer dat het forum eruit ligt "vanwege grote belangstelling". Daar erger ik mij aan Overbelasting, en dan ga jij ook nog eens 3 keer posten, zo raken ze nooit op koers
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat ik op mijn werk niet serieus genomen wordt. Elk voorstel, wordt afgekapt. Waarom doe ik me nog moeite vraag ik me echt af? :(
Carpe Diem!
quote:misspatrice schreef op 13 maart 2015 @ 11:04:

Dat ik op mijn werk niet serieus genomen wordt. Elk voorstel, wordt afgekapt. Waarom doe ik me nog moeite vraag ik me echt af? :(
quote:Annelaure schreef op 12 maart 2015 @ 20:34:

[...]

Ik ben ook zo'n domoor die altijd zegt dat ze zo snel mogelijk een afspraak wil en dan om 08.00 aan de beurt is. Terwijl 's middags ook kan want ze vragen altijd hoe laat ik geholpen wil worden. Ik begrijp je ergernis.?? Deze snap ik niet. Dan zeg je toch gewoon dat je 's middags wil komen?
Nothing happens for a reason
quote:juliet64 schreef op 13 maart 2015 @ 11:43:

[...]

?? Deze snap ik niet. Dan zeg je toch gewoon dat je 's middags wil komen?Dat zou ik kunnen doen, ik zeg echter altijd dat ik zo snel mogelijk geholpen wil worden en bedenk dan pas veel later dat dat niet handig is.
quote:misspatrice schreef op 13 maart 2015 @ 11:04:

Ooh

Dat is niet onbenullig, dat is gewoon erg.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik erger me aan het feit dat ze zo vaak 's avonds laat/ 's nachts aan het spoor werken en ik dus na mijn late dienst regelmatig een half uur tot een uur langer onderweg ben en 100x moet overstappen... Gister ook weer, viel bijna in slaap in de trein, bus én metro.
quote:Lotte35 schreef op 11 maart 2015 @ 11:58:

[...]

En 'debieltje' in plaats van 'mobieltje', kende je die wel?

Ook zo'n dijenkletser.

Hou op, mijn schoonouders doen dit doorlopend. Die gaan dus inderdaad naar Appie de Gein om spulletjes te halen omdat ze vanavond gaan barbeknoeien met de buren die hun nieuwe sleurhut komen laten zien zodat ze niet langer hoeven te kramperen. En groot dat dat ding is, het lijkt wel een vrachtwaggel, goeiemoggel zeg!

quote:mater_matuta schreef op 13 maart 2015 @ 13:21:

[...]

Hou op, mijn schoonouders doen dit doorlopend. Die gaan dus inderdaad naar Appie de Gein om spulletjes te halen omdat ze vanavond gaan barbeknoeien met de buren die hun nieuwe sleurhut komen laten zien zodat ze niet langer hoeven te kramperen. En groot dat dat ding is, het lijkt wel een vrachtwaggel, goeiemoggel zeg!

En dan een berichtje afsluiten met "groenten, Jan en Bep"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven