Entertainment alle pijlers

Trash: De Roelvinkjes

17-02-2015 20:34 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt?
Ik heb vannacht over Dave gedroomd

Volgens mij was ik verliefd op hem..nou das lekker dan! Toen bij de acteer les moest ik ook wel lachen om hem, ik vind Dries een aardige vent, Honoria een schat en toen zijn ex vrouw vertelde over hoe jaloers ze altijd was als ze vaders met hun zoon zag voetballen moest ik wel een traantje wegpinken. .En ook bij Honoria, ach ik ben gewoon een jankerd. Zelfs bij de Roelvinkjes...
Wat doet Honoria bij Oger? Verkoopster?

En waarom heeft Dave zo'n scheve mond? Lelijk!!!
Volgens mij is ze bedrijfsleidster .
Ah.ok. Fijn dat zij als meest sympathieke uit de bus komt. Ik weet niet of Oger wel geassocieerd wil worden met zo'n asociale familie.....Alhoewel...Oger heeft zelf ook heel wat dubieuze klanten.
Zo asociaal zijn ze nou ook weer niet. dave ja. Maar ik vind Dave erg goed uit de bus komen hoor. En Honoraria ook. Ze zijn echt Jordanees. Tja
Dries is een lieverd. Ja en eigenlijk moet ik toch ook wel om Dave lachen hoor. Jammer dat de kijkcijfers zo slecht zijn. Ik vind het veel normaler dan barbie en Michael.

Alleen moet Dries iets stenger tegen zoonlief worden.
Ik vind Dries erg vlak, wat voor pillen slikt die man ??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hij heeft een vorm van ass, aldus honoraria, zijn ex en kinderen
quote:fientje1982 schreef op 28 februari 2015 @ 19:09:

Weet trouwens niemand hoe het liedje heet dat Dries zong in het restaurant, waarbij zijn ex en vrouw zaten.

Ik herkende gelijk het lied In the getto van Elvis Presley.

Hoe Dries het lied van hem (op de muziek van Elvis) noemt weet ik niet
quote:LouisaVuitton schreef op 11 maart 2015 @ 20:34:

Ah.ok. Fijn dat zij als meest sympathieke uit de bus komt. Ik weet niet of Oger wel geassocieerd wil worden met zo'n asociale familie.....Alhoewel...Oger heeft zelf ook heel wat dubieuze klanten.Dries huurt de woning boven de winkel van Oger dus die associatie was er al.Het is geen asociale familie.Dave staat zo bekend de rest van Roelvink niet.
Dave is ook gewoon nog heel jong in alles
Dave is een heel knap. Die kan het gaan maken in de modellenwereld.

Dave is geen verkeerde jongen alleen hij is nog erg jong.

Dries is me echt meegevallen. Ik vind het een lieve, goede man en vader. Hij probeert het allemaal goed te doen.
Ik kijk overigens niet. Heb het een paar keer gezien maar vindt het verder niet echt boeiend om verder te kijken.
Ja zo zie ik het dus ook... Dave is echt geen verkeerde gast, is gewoon nog jong, denk dat veel jonge jongens zo zijn en denken, maar omdat bij hem al zn uitspraken en daden op tv komen vallen ze op natuurlijk. Ik vind m wel grappig en ook erg lief vooral voor zn ouders, echt hoe hij met zn moeder doet... Lief hoor! Denk echt niet dat t een foute gast is, en dat ie t allemaal wel goed bedoeld.
.
quote:sweetfirefly schreef op 10 maart 2015 @ 21:15:

Ik wist helemaal niet dat Dries ook nog een dochter had. Wat ontzettend goed dat hij (ook al is het natuurlijk wel erg laat) de band met zijn dochter aanhaalt. Beter laat dan nooit. Je kunt goed zien hoe moeilijk hij het vindt. Hij stelt zich heel kwetsbaar en eerlijk op. Petje af.Petje af ja dat hij dat nu net juist in zijn eigen soap doet. Wat een toeval!😜
Wie gaat er weer kijken?
Ja hoor present Dries is een beetje bang de prul
Ik vind het toch wel humor hoor! Het is eigenlijk een gewoon gezin, ja alleen is Dries dan je vader haha
Ik vind Dries eigenlijk een hele lieve man. Ook een leuke vrouw, volgens mij zijn het hele lieve mensen.
.
Nooit gedacht, maar vind het een leuk programma
Het is wel een mooi boy hoor ;)
Ik wil net zeggen, knap ventje hoor!
Bah bah vies knap gewoon

Jaa im in
Die foto's zijn echt mooi..moet ie meer mee doen
Ik heb het 2x geken, maar bleef me zo ergeren aan Dave... kon het niet meer opbrengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven