Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ Mies: Joh, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer iets beter? Je moet dit soort dingen gewoon heel veel tijd geven. Gewoon alleen reageren als je er zin in hebt, wij weten wat er speelt. Een hele dikke alvast!

@Lisa: Oh jee, dan moeten vanavond alle verleidingstechnieken weer uit de kast worden gehaald. Misschien moet je ook voor de kleur roze gaan, werkte bij Just uitstekend!

@Merel: Ik zou me niet druk maken. Bij mij duurde het met de pil ook wel eens een paar daagjes langer voor ik ongesteld werd, dat is volgens mij heel normaal. En inderdaad, wat de anderen ook al zeggen: mocht je toch zwanger zijn, dan is dat jammer voor de foto's maar heel fijn voor jou. Toch?

@Mogalie: Nee, niet echt zwieberbenen. Ik had meer een heel naar zwaar gevoel in mijn benen. Is nu gelukkig al weer weggetrokken.
gelukkig maar florence!

@BM, als je maar geen 45 dagen hoeft te wachten!
het gaat k*t maar ik sla me er wel doorheen ik ben sterk, het zal alleen nog wel even duren.

ik ga nu zwemmen met me moeder, voor ons is zwangere vrouwen zwemmen kan ik buiken checken hahaha.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
@Mies...dank je wel voor je felicitaties. En je weet het nog steeds eerder als opa en oma en de rest van de wereld...dus zekers nog niet te laat

Neem gewoon lekker je tijd. Wij begrijpen het wel....

Veel plezier in het zwembad!!
W
zwemmen ging niet door maar ben wel blij dat ik nog optijd met feliciteren :-D.

ik heb het idee dat ik een huwelijksaanzoek alsnog voor mijn verjaardag krijg! ik heb goede punten waarom ik dat denk! *zucht * nouja het gaat hier over kindjes niet over trouwen maar... hoe waren de huwelijken??? happy maried?poca?

was het alles wat je dacht?

ik lees morgen wel even alles bij als ik tijd heb.
@JL, Veel plezier. En denk vooral terug aan al die mooie potentiele namen! \\:-)//

@allemaal, voel me wel beetje zwangerig. Soms misselijk, rommelende buik, geen/juist zin in eten, MOE! En toch gaf de test vanochtend weer negatief aan. Kun je zwanger worden zonder hcg aan te maken????

Ga maar eens beslissen of ik nog even op de bank blijf zitten of ga slapen....
Wat een trut ben ik ook. Twee dagen geen tijd en soms zin gehad om bij te lezen. Zeven pagina's erbij. Echt té druk met alle voorbereidingen voor de verhuizing, offertes aanvragen, overal kijken voor nieuwe meubels, mannetjes voor de klussen die gedaan moeten worden en extra werken... Pffff

@ Justline: je bent geen ukkie hoor met je 24. Ben ik ook en ik was ook helemaal gek op die Rode boeken en zo'n mega uitelkaar gevallen (zoveel gebruikt) map waarin alle bandjes kunnen... Staan nog bij mijn ouders denk ik. Binnenkort maar weer eens luisteren, leuk! Ik heb alleen de bekende sprookjes zoals sneeuwwitje en roodkapje. Wat jullie noemen ken ik niet.

@Tammie en Gwennie: leuk die afspraak, ik wil ook zo graag een baby, maar nog ff wijselijk wachten! Leuk hoor om een nieuwe zwangerschapsbroek te kopen, ook wijde truien gekocht om alles te camoufleren? Haha

@ Mogalie, balen dat je nog niet ongesteld bent zeg! Slik je al teunisbloemolie? schijnt te helpen.

@ Kruimel: Haha wat een gewelidige taal van je vriend zeg! Bezwangeren!!!!

@ Boss, sorry hoor. Volgende keer zal ik een topic starten waar wel baby in staat. Maar waar maak je je druk om, je hebt het toch gevonden. En welke andere dingen waarmee we zouden beginnen heb je je in je hoofd gehaald??? INderdaad dames, misschien groententuin, roken of parenclub!!!! haahah

@ Florence, mooi dat de pijn iets dragelijker is, helaas 18 september duurt nog lang, maar 4 weken zijn ook zo om!

@ Tatje, balen van je sollicitatie.... Knuff

@ Mies: fijn dat je er af en toe toch nog bent meid! Alle steun van onze kant!

@ Mogalie: is er een kans dat je zwanger bent? Balen dat je geen duidelijkheid hebt!

Tot zover dames. Zoals ik al aangaf ben ik veel bezig met dingen voor het huis en veeeeel werken! Nog 3 pilletjes en dan is mijn strip weer af. De volgende start ik dan maar vrijdag over een week. Ik hoop dat het nog een strip of 3 a 4 zijn, en dat we dan kunnen beginnen. Ik wil zo graag stoppen, maar manlief heeft liever dat ik nog doorslik. Ondanks dat we eigenlijk altijd vrijen met condoom, ivm de rommel die je ervan krijgt. Vaak eerst even zonder, maar voordat het moment supreme zich aandient snel een jasje erom! Hoe doen jullie dit?
Jemig wat een bericht!
@Roadster, ik denk dat de meeste van ons graag ontvangen en de rommel momenteel voor lief nemen ;)

Toen ik nog aan de pil was, vond ik het juist wel fijn, dan wist ik ook dat het goed was geweest (hoe kortzichtig ook) en dan hups, handdoek tussen de benen, keertje plassen en slapen maar.

En als jullie toch een condoom gebruiken, kun je dan niet eerder stoppen dan over 3-4 strips?

Heel veel succes/plezier/sterkte met de voorbereidingen voor het huis!
Vind ik eigenlijk ook, maar dan kan je ook niet meer 'even' zonder natuurlijk! En dat is altijd wel errug lekker... Het gaat namelijk ook wel eens mis met manlief... Soms overschat hij zichzelf en zijn gevoelens een beetje!!!
Roadster

Het regellen van dingen kost nou eenmaal tijd.

Maar wel een leuk vooruit zicht.
Mies

Ik kan niet op de groep terug vinden. wat er precies speelt.

Het is waarschijnlijk voor mijn tijd.

Sorry, dat ik niet direct kan reageren.

jl

Veel plezier daar. En neem je roze setje nog mee. Of doe je het niet in een tentje.
@Roadster, dat is inderdaad zo. Super knap van je dat je daar dan ook echt rekening mee houdt en niet de boel stiekem manipuleert (zoals ik waarschijnlijk zou doen)
mijn vader is 26.05.08 onverwachts overleden.

wij zouden eerst begin 2009 aan kindjes beginnen, toen eerder en nu zijn we weer terug bij 2009 :-) . en toch wil ik dat ook niet overhaasten voel ik nu dat is al over 3 (!!!!!!) maanden en ik ben zo labiel als wat * pfff *
anoniem_65466 wijzigde dit bericht op 14-08-2008 08:29
Reden: 05 natuurlijk, haha
% gewijzigd
@ Mogalie: haha, daar heb ik alleen mezelf maar mee denk ik. En als manlief er nog niet aantoe is, laten we dan nog even wachten.... Al duurt dat lang.

@ All: prettige werkdag. Ik ben vrij, maar nu eerst naar de fysio...
@ Mies, ik denk dat je je hebt vergist in de datum die je typte.
Goedmorgen!

46....niks!
Meisjes........waaaaaar zzzzzijn julliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee?
Ik ben er nog!!! Nog 1 minuut

Jeeeeeeeeeeeetje dag 46! Nu wordt het bijna niet echt gezond meer. Als ik terug ben dan ben je ongesteld, heb ik net bedacht

Nou doooeeeeii
Echt klote dat je menstruatie zo lang op zich laat wachten Mogalie.

Ik ben er vandaag weer. Verveel me echt dood. Zou eigenlijk vrij moeten zijn vandaag. Was dinsdag ziek maar mijn domme teamleidster had mij niet goed ziekgemeld en het kon ook niet met twk dus moest het maar van mijn eigen tijd. Domme doos.
mo

Nog steeds niks tjaetje,

Bij mij ook nog niks. Alleen het verschil is als ik met jou vergelijk. Zou ik nog 40 dagen moeten.

moeder natuur hallotjes zijn we er nog!!!!

Mies

verschrikkelijk allemaal. NU weet ik ook tenminste wat er speelt.

Het is inderdaad allemaal heel dubbel. Maar (klinkt misschien een beetje raar) ga in je gevoel vooruit?? Ik bedoel kan je het al een plekje geven???

@all

Hier heb ik de boel gesopt met hoofdpijn. Ik moet alleen nog de badkamer doen. Ik heb al gevraagd of kabouter plop wou mee helpen. Maar die heeft nog steeds niet aan gebeld. Misschien omdat hij niet bij de bel kan??

Zucht ik heb geen zin in dit te soppen. Maar mijn vriend is 2 weken vrij straks. En dan wil ik niet alleen met een sop lap rond lopen.
@Aruba, maar goed dat je daar weg gaat dan! Inderdaad belachelijk!

@JL, nou, dat vind ik nou eens een goed plan. Goed bedacht!
Hmmm, kun je de badkamer niet een andere keer doen, Merel? Of misschien kan je vriend het doen, aangezien hij toch 2 weken vrij is ;)
Wauw, ik had gisteren een etentje en jullie hebben ondertussen flink doorgeschreven. Goed gedaan dames!! Ben trots op jullie!

En..... ik heb wat nieuwtjes.

Mijn zus belde net dat de vliezen van mijn schoonzus zijn gebroken en dat ze opgenomen is. SPANNEND.

Gisteren had ik hier thuis een etentje met 1 hoogzwangere die ik ervan verdenk dat ze ook aan het bevallen is. SPANNEND

En ik heb gisteren tegen een vriendin verteld dat we een kindje willen. Zo heerlijk om dat te vertellen. poeh

Nu even reageren:

@just, veel plezier!!!!

@mogalie, ik ben er hoor. Enne, dat zou wat zijn, als je wel zwanger bent. Ah toeeeee, gooi er nog een testje tegenaan.

@roadster, logisch toch, dat je niet val kan reageren als je het zo druk hebt.

@tatje, die baan komt echt wel. Mijn man zorgt altijd dat hij 3 sollicitaties heeft lopen. Als je dan een afwijzing binnenkrijgt doet dat minder pijn, omdat er altijd nog 2 actief zijn!

@lisa, hier ook geen hengstengedrag. Was echt kapot vannacht!

@florence, hoe is het met de stuit? en heb je al nagevraagd of je niet toch zwanger kan worden?

@babymerel, ga even naar de huisarts. Dan kan die je misschien gerust stellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven