Date suggesties

14-08-2008 12:43 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar suggesties voor dingen die je kunt doen als je gaat daten. En dan bedoel ik natuurlijk: Waar neem je iemand mee naar toe?

Het gaat niet om een eerste date. We kennen elkaar al een beetje.

Het hoeft niet heel bijzonder te zijn, maar een filmpje of etentje....dat is ook weer zo gewoon...

Beetje raar misschien om dit bij het onderwerp "relaties" te plaatsen, maar waar anders?
Als je haar al kent... dan stem je toch iets af op haar karakter.

Iets bijzonders ofzo
Dingen die je kunt gaan doen zijn:

*waterfietsen

*picknicken

*dagje naar een stad

*pretpark

*dierentuin

*bos/strandwandeling

*sauna

*zwembad

*museum

*koken

*samen een cursus doen (bijv. cocktails maken ofzo)

Hoop dat je hier wat aan hebt
Museum, pretpark, minigolf, haven, strand, Volendam, boottocht, waddeneiland, lezing, schouwburg?
Ik ging een keer met 'n date wildkamperen op de hei; flesje wijn en 'n gegrillde kip mee en dan de nacht doorbrengen onder de sterrenhemel.

Ook een keer bij zonsondergang gepicknickt op zo'n mooi plekje in de natuur.
Dank jullie wel voor deze suggesties. De goede zit er nog niet bij; of ik vind het niet leuk, of ik verwacht dat de ander het niet leuk vind, of te gevaarlijk vanwege weersvoorspellingen

More suggestion needed!
Ik heb wel eens dingen voorgesteld die ik toch nog op mijn lijstje had. Zo wilde ik altijd nog naar het aquarium in Blijdorp, dus heb ik een keer (voor een eerste date) voorgesteld naar Blijdorp te gaan. Was ergens ook makkelijker dan ergens koffie drinken.
Wat vind jij leuk, wat vind je date leuk? en daar iets op afstemmen. En inderdaad iets wat je toch al wilde doen??
Bij een eerste date ga je niet uit eten, maar doe je iets waarbij je halverwege tabee zou kunnen zeggen. Niets zo erg als bij het voorgerecht al weten dat je elkaar niks vindt. Ga wandelen...museum...zorg voor gespreksstof.
gehehhe ik ben op mn eerste date gaan bowlen.. was heeeel gezellig! Je kunt zitten kletsen, beetje actief etc. Maar je kunt ook waterfietse/samen in een kano, lekker door de stad sjouwen, een expositie/museum bezoeken, picknicken bij goed weer, naar een theatervoorstelling, dierentuin, kasteelbezichtigen, een klooster/kerk of ander gebouw om te bezichtigen, een GPS-tocht maken, quad rijden, huifkar huren, pretpark, rondvaart, zwemmen

Ik zou in ieder geval ook niet voor een etentje gaan, iets actiefs is leuker!
weurksjop
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een etentje kan door de locatie wel heel bijzonder worden: in het restaurant van de euromast, in een verbouwde watertoren bij Zwolle...

In welke regio moeten we de tips zoeken???

En aan welk budget denk je?
Wat is er mis met " gewoon " ?

Ik hoor bijvoorbeeld niet anders dan dat mensen gaan high-tea'en want al dat andere is zo " gewoon " .............nee, zal high-tea'en nog lekker origineel zijn. Wat maakt het nou uit als je iets doet wat de meerderheid van de mensen ook leuk vindt om te doen ?

high-tea'en

klimwand

fietsen

dagje Amsterdam / Rotterdam / etc.

naar het strand ( zonnen of terrasje of wandelen )

vissen

klootgooien

boogschieten

neuken
Samen naar een boerderij koeien knuffelen en lammetjes flesjes geven.
quote:JWvB schreef op 14 augustus 2008 @ 13:09:

Ik heb wel eens dingen voorgesteld die ik toch nog op mijn lijstje had. Zo wilde ik altijd nog naar het aquarium in Blijdorp, dus heb ik een keer (voor een eerste date) voorgesteld naar Blijdorp te gaan. Was ergens ook makkelijker dan ergens koffie drinken.Moet je daar wel niet in 'n weekend naartoe gaan, gék wordt je er van die kk's die gillen (weerkaatst lekker ook in dat aquarium) en met hun handjes op de ruiten slaan. De romantiek zou gelijk over zijn wat mij betreft.
doe me die laatste van "blijfgewoonbianca" maar

Is niets mis met "gewoon". Maar ik ben op zoek naar dingen waar ik nog niet aandacht had...

Regio: Randstad - midden-nederland

Kosten: Maakt niet heel veel uit. Maar hoeft ook geen 100eu pp te zijn....

Etentje euromast is wel grappig denk ik. Eens googlen.

Workshop kan ook leuk zijn, maar dan moet ik nog bedenken wat...

T is geen eerste date, dus er is zeer weinig kans dat we halverwege aan elkaar willen ontsnappen :-)

Maar op een of andere manier kan ik nu nog even niet op iets komen dat we beide leuk zouden vinden....
festival ?

Wereld Havendagen

http://www.uit-kalender.nl/
30 juli t/m 27 augustus; Wednesday Skate Night Lokatie: start Centrum, Binnenrotte Tijd: Deelname: Gratis

31 juli t/m 3 augustus; Camping Rotterdam Lokatie: Noordereiland Tijd: Toegang: Gratis, kamperen tegen vergoeding

9 augustus; FFWD Heineken Dance Parade Lokatie; centrum Rotterdam, katendrecht Tijd: 12:00 uur t/m 23:00 uur Toegang: Gratis

10 augustus; Dag van de Romantische Muziek Lokatie: Het Park, bij de Euromast Tijd: Toegang: Gratis

.. augustus; Freshness Lokatie: Afrikanerplein Tijd: Toegang: gratis

17 augustus; Bavaria City Racing Lokatie: centrum Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis

20 augustus t/m 31 augustus; Pleinbioscoop Lokatie: Evenementenplein Mullerpier Tijd: 21:00 uur Toegang: Gratis

28-30 augustus; Drijf-Inn Lokatie: Oude Haven Tijd: Toegang: Gratis

30 en 31 augustus; OVG Veerhavenconcert Lokatie: Scheepvaartkwartier,Veerhaven Tijd: 19:45 - 21:15 Toegang: Gratis

September 2008

5, 6 en 7 september; Wereldhavendagen Lokatie: diverse lokaties in Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis

13 en 14 september; Open Monumentendag Lokatie: Diverse lokaties in de Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis

.. september; Wolkenkrabberweekend Lokatie: diverse lokaties in Rotterdam Tijd: Toegang: gratis

Oktober 2008

1 t/m 30 oktober; Bouwputtenfestival Lokatie; diverse lokaties in de stad Tijd: Toegang: Gratis
http://www.top010.nl/html/festivalkalender_.htm

zullen ze best van alle grote plaatsen hebben , zo'n site
(midget)golfen

rondvaart

skaten

snookeren
Sauna

GPS wandeltocht

NS wandelroute

Middagje strandtent

Kasteel

Tantra/Massage workshop of pottenbakken kan ook
middagje strandtent.....intresting.... kent iemand een leuke?
Zijn er echt mensen die zo snel al samen een Sauna in duiken???
quote:Isel schreef op 14 augustus 2008 @ 14:27:

middagje strandtent.....intresting.... kent iemand een leuke?

Pffff , zullen we meegaan ? kunnen we ook je gesprek nog gaande houden enzo .

Met een leuk iemand maakt het toch geen reet uit of je in strandtent a of in tent b zit .
quote:Isel schreef op 14 augustus 2008 @ 14:28:

Zijn er echt mensen die zo snel al samen een Sauna in duiken??? Zijn er echt mensen die niks zelf kunnen verzinnen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven