Date suggesties
donderdag 14 augustus 2008 om 12:43
Ik ben op zoek naar suggesties voor dingen die je kunt doen als je gaat daten. En dan bedoel ik natuurlijk: Waar neem je iemand mee naar toe?
Het gaat niet om een eerste date. We kennen elkaar al een beetje.
Het hoeft niet heel bijzonder te zijn, maar een filmpje of etentje....dat is ook weer zo gewoon...
Beetje raar misschien om dit bij het onderwerp "relaties" te plaatsen, maar waar anders?
Het gaat niet om een eerste date. We kennen elkaar al een beetje.
Het hoeft niet heel bijzonder te zijn, maar een filmpje of etentje....dat is ook weer zo gewoon...
Beetje raar misschien om dit bij het onderwerp "relaties" te plaatsen, maar waar anders?

donderdag 14 augustus 2008 om 13:09

donderdag 14 augustus 2008 om 13:36
gehehhe ik ben op mn eerste date gaan bowlen.. was heeeel gezellig! Je kunt zitten kletsen, beetje actief etc. Maar je kunt ook waterfietse/samen in een kano, lekker door de stad sjouwen, een expositie/museum bezoeken, picknicken bij goed weer, naar een theatervoorstelling, dierentuin, kasteelbezichtigen, een klooster/kerk of ander gebouw om te bezichtigen, een GPS-tocht maken, quad rijden, huifkar huren, pretpark, rondvaart, zwemmen
Ik zou in ieder geval ook niet voor een etentje gaan, iets actiefs is leuker!
Ik zou in ieder geval ook niet voor een etentje gaan, iets actiefs is leuker!
donderdag 14 augustus 2008 om 13:52
Wat is er mis met " gewoon " ?
Ik hoor bijvoorbeeld niet anders dan dat mensen gaan high-tea'en want al dat andere is zo " gewoon " .............nee, zal high-tea'en nog lekker origineel zijn. Wat maakt het nou uit als je iets doet wat de meerderheid van de mensen ook leuk vindt om te doen ?
high-tea'en
klimwand
fietsen
dagje Amsterdam / Rotterdam / etc.
naar het strand ( zonnen of terrasje of wandelen )
vissen
klootgooien
boogschieten
neuken
Ik hoor bijvoorbeeld niet anders dan dat mensen gaan high-tea'en want al dat andere is zo " gewoon " .............nee, zal high-tea'en nog lekker origineel zijn. Wat maakt het nou uit als je iets doet wat de meerderheid van de mensen ook leuk vindt om te doen ?
high-tea'en
klimwand
fietsen
dagje Amsterdam / Rotterdam / etc.
naar het strand ( zonnen of terrasje of wandelen )
vissen
klootgooien
boogschieten
neuken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 14 augustus 2008 om 14:03
quote:JWvB schreef op 14 augustus 2008 @ 13:09:
Ik heb wel eens dingen voorgesteld die ik toch nog op mijn lijstje had. Zo wilde ik altijd nog naar het aquarium in Blijdorp, dus heb ik een keer (voor een eerste date) voorgesteld naar Blijdorp te gaan. Was ergens ook makkelijker dan ergens koffie drinken.Moet je daar wel niet in 'n weekend naartoe gaan, gék wordt je er van die kk's die gillen (weerkaatst lekker ook in dat aquarium) en met hun handjes op de ruiten slaan. De romantiek zou gelijk over zijn wat mij betreft.
Ik heb wel eens dingen voorgesteld die ik toch nog op mijn lijstje had. Zo wilde ik altijd nog naar het aquarium in Blijdorp, dus heb ik een keer (voor een eerste date) voorgesteld naar Blijdorp te gaan. Was ergens ook makkelijker dan ergens koffie drinken.Moet je daar wel niet in 'n weekend naartoe gaan, gék wordt je er van die kk's die gillen (weerkaatst lekker ook in dat aquarium) en met hun handjes op de ruiten slaan. De romantiek zou gelijk over zijn wat mij betreft.
donderdag 14 augustus 2008 om 14:03
doe me die laatste van "blijfgewoonbianca" maar
Is niets mis met "gewoon". Maar ik ben op zoek naar dingen waar ik nog niet aandacht had...
Regio: Randstad - midden-nederland
Kosten: Maakt niet heel veel uit. Maar hoeft ook geen 100eu pp te zijn....
Etentje euromast is wel grappig denk ik. Eens googlen.
Workshop kan ook leuk zijn, maar dan moet ik nog bedenken wat...
T is geen eerste date, dus er is zeer weinig kans dat we halverwege aan elkaar willen ontsnappen
Maar op een of andere manier kan ik nu nog even niet op iets komen dat we beide leuk zouden vinden....
Is niets mis met "gewoon". Maar ik ben op zoek naar dingen waar ik nog niet aandacht had...
Regio: Randstad - midden-nederland
Kosten: Maakt niet heel veel uit. Maar hoeft ook geen 100eu pp te zijn....
Etentje euromast is wel grappig denk ik. Eens googlen.
Workshop kan ook leuk zijn, maar dan moet ik nog bedenken wat...
T is geen eerste date, dus er is zeer weinig kans dat we halverwege aan elkaar willen ontsnappen

Maar op een of andere manier kan ik nu nog even niet op iets komen dat we beide leuk zouden vinden....
donderdag 14 augustus 2008 om 14:05
festival ?
Wereld Havendagen
http://www.uit-kalender.nl/
Wereld Havendagen
http://www.uit-kalender.nl/
donderdag 14 augustus 2008 om 14:08
30 juli t/m 27 augustus; Wednesday Skate Night Lokatie: start Centrum, Binnenrotte Tijd: Deelname: Gratis
31 juli t/m 3 augustus; Camping Rotterdam Lokatie: Noordereiland Tijd: Toegang: Gratis, kamperen tegen vergoeding
9 augustus; FFWD Heineken Dance Parade Lokatie; centrum Rotterdam, katendrecht Tijd: 12:00 uur t/m 23:00 uur Toegang: Gratis
10 augustus; Dag van de Romantische Muziek Lokatie: Het Park, bij de Euromast Tijd: Toegang: Gratis
.. augustus; Freshness Lokatie: Afrikanerplein Tijd: Toegang: gratis
17 augustus; Bavaria City Racing Lokatie: centrum Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis
20 augustus t/m 31 augustus; Pleinbioscoop Lokatie: Evenementenplein Mullerpier Tijd: 21:00 uur Toegang: Gratis
28-30 augustus; Drijf-Inn Lokatie: Oude Haven Tijd: Toegang: Gratis
30 en 31 augustus; OVG Veerhavenconcert Lokatie: Scheepvaartkwartier,Veerhaven Tijd: 19:45 - 21:15 Toegang: Gratis
September 2008
5, 6 en 7 september; Wereldhavendagen Lokatie: diverse lokaties in Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis
13 en 14 september; Open Monumentendag Lokatie: Diverse lokaties in de Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis
.. september; Wolkenkrabberweekend Lokatie: diverse lokaties in Rotterdam Tijd: Toegang: gratis
Oktober 2008
1 t/m 30 oktober; Bouwputtenfestival Lokatie; diverse lokaties in de stad Tijd: Toegang: Gratis
31 juli t/m 3 augustus; Camping Rotterdam Lokatie: Noordereiland Tijd: Toegang: Gratis, kamperen tegen vergoeding
9 augustus; FFWD Heineken Dance Parade Lokatie; centrum Rotterdam, katendrecht Tijd: 12:00 uur t/m 23:00 uur Toegang: Gratis
10 augustus; Dag van de Romantische Muziek Lokatie: Het Park, bij de Euromast Tijd: Toegang: Gratis
.. augustus; Freshness Lokatie: Afrikanerplein Tijd: Toegang: gratis
17 augustus; Bavaria City Racing Lokatie: centrum Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis
20 augustus t/m 31 augustus; Pleinbioscoop Lokatie: Evenementenplein Mullerpier Tijd: 21:00 uur Toegang: Gratis
28-30 augustus; Drijf-Inn Lokatie: Oude Haven Tijd: Toegang: Gratis
30 en 31 augustus; OVG Veerhavenconcert Lokatie: Scheepvaartkwartier,Veerhaven Tijd: 19:45 - 21:15 Toegang: Gratis
September 2008
5, 6 en 7 september; Wereldhavendagen Lokatie: diverse lokaties in Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis
13 en 14 september; Open Monumentendag Lokatie: Diverse lokaties in de Rotterdam Tijd: Toegang: Gratis
.. september; Wolkenkrabberweekend Lokatie: diverse lokaties in Rotterdam Tijd: Toegang: gratis
Oktober 2008
1 t/m 30 oktober; Bouwputtenfestival Lokatie; diverse lokaties in de stad Tijd: Toegang: Gratis
donderdag 14 augustus 2008 om 14:09
http://www.top010.nl/html/festivalkalender_.htm
zullen ze best van alle grote plaatsen hebben , zo'n site
zullen ze best van alle grote plaatsen hebben , zo'n site
donderdag 14 augustus 2008 om 14:30
quote:Isel schreef op 14 augustus 2008 @ 14:27:
middagje strandtent.....intresting.... kent iemand een leuke?
Pffff , zullen we meegaan ? kunnen we ook je gesprek nog gaande houden enzo .
Met een leuk iemand maakt het toch geen reet uit of je in strandtent a of in tent b zit .
middagje strandtent.....intresting.... kent iemand een leuke?
Pffff , zullen we meegaan ? kunnen we ook je gesprek nog gaande houden enzo .
Met een leuk iemand maakt het toch geen reet uit of je in strandtent a of in tent b zit .