Vriendinnen Groningen
vrijdag 30 januari 2015 om 13:01
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen
Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)
Groetjes Marleen
Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)
Groetjes Marleen
donderdag 12 maart 2015 om 18:19
quote:EvenWatAnders schreef op 12 maart 2015 @ 18:17:
Ik heb weer een rondje gemaild, nu ook met momo erin!
(was erg druk gister en nu net thuis)Jheeee! We hebben ons even hier kunnen vermaken. Nu snel naar de mail! Hoe zou momo888 heten......
Ik heb weer een rondje gemaild, nu ook met momo erin!
(was erg druk gister en nu net thuis)Jheeee! We hebben ons even hier kunnen vermaken. Nu snel naar de mail! Hoe zou momo888 heten......
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
zaterdag 21 maart 2015 om 14:41
maandag 23 maart 2015 om 19:12
Nog plek voor iemand?
Tijdje geleden zelf een oproepje gedaan voor contacten, maar dan niet reallife, dus via mail/app etc.
Dat is helaas toch niet zo aangeslagen, omdat je toch niet echt contact hebt.
Ik ben 25 jaar, woon in Groningen. Werkzaam in de zorg/hulpverlening.
Behoefte om mijn sociale kring wat uit te breiden, na mijn studie zijn we toch allemaal een andere kant op gegaan.
Letterlijk vooral en is de afstand groter geworden. Dat heeft de vriendschappen niet minder gemaakt, maar wel anders.
Je ziet elkaar zoveel minder en dat vind ik best jammer.
Ik hoop dat ik erbij mag
Zal EvenWatAnders anders wel een PB sturen.
Tijdje geleden zelf een oproepje gedaan voor contacten, maar dan niet reallife, dus via mail/app etc.
Dat is helaas toch niet zo aangeslagen, omdat je toch niet echt contact hebt.
Ik ben 25 jaar, woon in Groningen. Werkzaam in de zorg/hulpverlening.
Behoefte om mijn sociale kring wat uit te breiden, na mijn studie zijn we toch allemaal een andere kant op gegaan.
Letterlijk vooral en is de afstand groter geworden. Dat heeft de vriendschappen niet minder gemaakt, maar wel anders.
Je ziet elkaar zoveel minder en dat vind ik best jammer.
Ik hoop dat ik erbij mag
Zal EvenWatAnders anders wel een PB sturen.
maandag 23 maart 2015 om 20:33