Mode & Beauty alle pijlers

dolle dwaze dagen

14-08-2008 14:38 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn de data al bekend? op de site van de bijenkorf kan ik ze nog niet vinden.
Ja met dit pokkeweer " snak" ik ook naar de DDD.

Meestal eerste week van oktober of laatste week september.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
wat sprokkel zegt
Vorige jaren was het toch steeds eind augustus?

Maar dan zou je denken dat er al wel iets over bekend was.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
nee, vorig jaar was het eerste week(end) oktober.

ik ben eind september jarig, en geef graag mijn verjaardagsgeld uit tijdens DDD, vandaar dat ik het zo goed weet.
Ja, ja, ja, ik weet het: 2,3 en 4 oktober.....

Hoeveel nachtjes slapen is dat nog?
te lang?
is t zeker 2,3,4 oktober?
Waaaah, de dolle dwaze dagen. Ik vind het zo'n gekkenhuis dat ik me er niet meer in waag. Je wordt hier zowat vermoord in de Bijenkorf. Ik ga later wel, als de restjes er nog hangen...
õw leuk! vorig jaar ontzettend goed geslaagd!

en nog een frans bauer cd gratis ook, met grabbelen, wat een feest
quote:NoaLuna schreef op 14 augustus 2008 @ 19:20:

Waaaah, de dolle dwaze dagen. Ik vind het zo'n gekkenhuis dat ik me er niet meer in waag. Je wordt hier zowat vermoord in de Bijenkorf. Ik ga later wel, als de restjes er nog hangen...het is vaak belachelijk druk en soms valt de kwaliteit ook erg tegen maar ik heb er toch altijd wel goede laarzen weten te scoren. Ze houden daar rekening met dames met dikke klapkuiten zoals ik
Ik ga het gelijk in mijn agenda zetten. Ben benieuwd wat ze dit jaar weer hebben.
Wanneer zijn ze dit jaar ?
Altijd de eerste week oktober, want dan is de kinderbijslag ook weer gestort en kan iedereen zich suf shoppen en dringen. Heerlijk. De dwaze rij is helemaal verslavend..
Alleen jammer dat ze vaak dingen hebben hangen die niet eens in de reguliere collecties zitten. Het is dus gewoon bedrog. Oude shit die alsnog voor de hoofdprijs wordt verkocht dat is het. Een enkel item is van de nieuwste collectie, maar het grootste gedeelte is gewoon voordelig ingekocht van oude collecties of magazijn restanten.

Verpest ik het nu?

Vaak is het zo dat je er zelf zo'n goed gevoel aan overhoudt als je het idee hebt dat je een enorme korting te pakken hebt.
Oh ik dacht dat het 29, 30 september en 1 oktober zou zijn. Waar heb je de data gevonden? Ben benieuwd! De boekjes zijn al beschikbaar he
quote:4Hellokitty schreef op 06 september 2011 @ 15:07:

Alleen jammer dat ze vaak dingen hebben hangen die niet eens in de reguliere collecties zitten. Het is dus gewoon bedrog. Oude shit die alsnog voor de hoofdprijs wordt verkocht dat is het. Een enkel item is van de nieuwste collectie, maar het grootste gedeelte is gewoon voordelig ingekocht van oude collecties of magazijn restanten.

Verpest ik het nu?

Vaak is het zo dat je er zelf zo'n goed gevoel aan overhoudt als je het idee hebt dat je een enorme korting te pakken hebt.

Nee hoor je verpest het niet...maar je hebt deels wel gelijk echter, ze verkopen ook dingen die wel met hoge kortingen weggaan zoals wolford panty's, lipgloss en cosmetica van diverse dure merken en rituals spulletjes, merkoverhemden en merk boxers voor mannen etc..

Je houdt ervan of je houdt er niet van.

Ik ga elk jaar even kijken....voor mij ook traditie. Toen mijn moeder nog leefde legden wij er altijd geld voor opzij en gingen we op elke dwaze dag wel even kijken (en kopen).

In 1988 toen ik 14 was heb ik ooit van mijn moeder een geheel uitklapbare make up box gekregen met ik geloof wel 24 kleurtjes oogschaduw. Die waren speciaal ingekocht want dit verkochten ze normaal nooit.....maar blij dat ik was. Het ding ging zelfs mee naar school waar ik er de blits mee maakte bij alle meiden uit mijn klas.

Ga gelijk even kijken of de boekjes al beschikbaar zijn. Probeerde eergisteren de link hier aan te klikken maar het lukte niet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
De dwaze dagen zijn altijd op een donderdag/vrijdag/zaterdag.

2,3,4 oktober zijn resp. zondag, maandag en dinsdag.

Aangezien je nu al in de Dwaze Rij kunt stappen en het spel de 20e begint (en op 27 september afloopt), ben ik er zeker van dat 29,30 en 1 oktober de data zijn.
quote:dutchsuzanne schreef op 06 september 2011 @ 22:24:

Aangezien je nu al in de Dwaze Rij kunt stappen en het spel de 20e begint (en op 27 september afloopt), ben ik er zeker van dat 29,30 en 1 oktober de data zijn.Daar gok ik ook op, ik ben op 29 sept vrij! Overdag is het wat minder druk dan op de koopavond. Ik ga maar weer eens kijken............!
quote:dutchsuzanne schreef op 06 september 2011 @ 22:24:

Aangezien je nu al in de Dwaze Rij kunt stappen en het spel de 20e begint (en op 27 september afloopt), ben ik er zeker van dat 29,30 en 1 oktober de data zijn.Aangezien je op een oud topic uit 2008 reageert is het niet zo gek dat de data nu anders zijn .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven