Voorstellen: nosymommy
donderdag 19 maart 2015 om 15:11
donderdag 19 maart 2015 om 15:14
Haha thnx oldwood. Misschien heb ik de pech net hier te komen na zulke discussies? We of niet thuisblijfmoeder, het maakt je niet meer of minder mama. Daarbij werk ik ook gewoon dus als mijn verhaal in zijn geheel gelezen zou worden dan zou de rest misschien ook zien dat het gewoon een woordkeuze is en geen nare bedoeling. Ovens, Wie weet tot snel nog een keer;) lijkt me gezellig
@nessemeisje. Nee daar zat ik niet
@nessemeisje. Nee daar zat ik niet
Live a little
donderdag 19 maart 2015 om 15:16
donderdag 19 maart 2015 om 15:16
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 15:07:
[...]
Nou ik denk niet dat ik het moet veranderen. Dit is mijn manier van kletsen en als iemand zich eraan stoort dat ik een woord gebruik wat een ander niet zou gebruiken, tja daar zit ik niet zo mee. Je kunt het gewoon leuk vinden dat iemand zich aanmeldt en het eens anders noemt, of je maakt je druk om 1 woordje en reageert verder totaal niet op het bericht. Keus aan jezelf;)Precies. Veel succes dan.
[...]
Nou ik denk niet dat ik het moet veranderen. Dit is mijn manier van kletsen en als iemand zich eraan stoort dat ik een woord gebruik wat een ander niet zou gebruiken, tja daar zit ik niet zo mee. Je kunt het gewoon leuk vinden dat iemand zich aanmeldt en het eens anders noemt, of je maakt je druk om 1 woordje en reageert verder totaal niet op het bericht. Keus aan jezelf;)Precies. Veel succes dan.
donderdag 19 maart 2015 om 15:19