Voorstellen: nosymommy
donderdag 19 maart 2015 om 15:55
donderdag 19 maart 2015 om 15:55
Zo zeg. Even mee zitten lezen uit verveling. Iemand stelt zich enthousiast voor met de intentie om gezellig te kletsen op het forum en wordt vervolgens door het overgrote deel echt alleen maar afgezeken om een woordkeuze. Wat triestig zeg en dan ook nog zo'n type wat de OP kopieert en daar heel trots op is .
Mensen ga toch gewoon in gesprek met iemand op een normale manier of haak af, wat een basisschoolniveau toch weer. Is dat nou echt kenmerkend voor de meeste leden hier of zie ik iets gigantisch over het hoofd hier?
Mensen ga toch gewoon in gesprek met iemand op een normale manier of haak af, wat een basisschoolniveau toch weer. Is dat nou echt kenmerkend voor de meeste leden hier of zie ik iets gigantisch over het hoofd hier?
donderdag 19 maart 2015 om 16:01
quote:newbie1987 schreef op 19 maart 2015 @ 15:55:
Zo zeg. Even mee zitten lezen uit verveling. Iemand stelt zich enthousiast voor met de intentie om gezellig te kletsen op het forum en wordt vervolgens door het overgrote deel echt alleen maar afgezeken om een woordkeuze. Wat triestig zeg en dan ook nog zo'n type wat de OP kopieert en daar heel trots op is .
Zo zeg, wat fijn dat forummers zelf uit maken wat ze wel of niet schrijven
Ben je juf of wil je het graag worden?
Ben je juf of wil je het graag worden?
donderdag 19 maart 2015 om 16:16
quote:Anyco schreef op 19 maart 2015 @ 16:01:
[...]
Ben je juf of wil je het graag worden?Nee hoor geen van beide. Ik deed meer een suggestie eigenlijk, al die onaardigheid, maar dat was duidelijk op de verkeerde plaats hier
Have fun zou ik zo zeggen, je moet wat he.
[...]
Ben je juf of wil je het graag worden?Nee hoor geen van beide. Ik deed meer een suggestie eigenlijk, al die onaardigheid, maar dat was duidelijk op de verkeerde plaats hier
donderdag 19 maart 2015 om 16:58
donderdag 19 maart 2015 om 17:00
quote:Amand schreef op 19 maart 2015 @ 16:03:
Uh.. mod, het verwijderen van een OP is toch strafbaar gesteld hier laatst?
Met pek en veren op de brandstapel?
Ik heb het weleens met de mods erover gehad. Ze gaan eventueel een ban uitdelen als iemand keer op keer de OP verwijdert.
Uh.. mod, het verwijderen van een OP is toch strafbaar gesteld hier laatst?
Met pek en veren op de brandstapel?
Ik heb het weleens met de mods erover gehad. Ze gaan eventueel een ban uitdelen als iemand keer op keer de OP verwijdert.
Je bent zelf een theepot