VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Vrolijk, helaas geen zaalvoetbal meer. De meiden wilden nog een klasse hoger gaan spelen (we speelden al hoofdklasse!!), maar dat ga ik echt niet trekken.

Dus zolang er geen geschikt team voor mij is, geen voetbal.

Nu doe ik dus eens per week Aerobic. Simpel maar effectief.

Kan niet zeggen dat ik het leuk vind, maar ook niet heel vervelend. En dan straks (einddoel) twee maar per week 5 kilometer hardlopen (loop nu 2 kilometer)
Goed bezig, Ely!
quote:Wind schreef op 13 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

Next... oh, we hebben ook een next.

Jij ouder dan Vrolijk? Jij moet nog geboren worden

Ik? Welneen. U moet een brilleke.

Nu echt klaptop dicht.
Tsss... iedereen die nu op next klikt ziet dat jullie daar niet meer staan en weet dus dat ik gelijk had \\:-)//

Zo mooie afsluiter voor vandaag.

Trusten!
Hij is er. Een zoon natuurlijk . Alles goed. 3340 gram, binnen 2 uur en een kwartier geboren om 03.32 uur vannacht. Naam ik ak. Het is die naam die jij mooi vindt Anky, met die 5 letters .

Ik ga snel weer naar bed en naar Schorrie, die zit op zijn knietjes naast het wiegje.
Krijg net je sms!

Gefeliciteerd een zoon!!!!! Ik ben zo hyper en blij voor jou, Harrie en Schorrie. Ligt hij er een beetje mooi bij in het wiegje?

En goed gedaan joh... zo op de uitgerekende datum.

Vertel, vertel!
Wilde net gaan posten voordat ik naar school zou gaan. Lieve Morrie, geweldig en wat heerlijk dat hij er is. Dikke zoen voor je tweede knappe zoon. Prachtige naam en ik kom zo weer buurten.

En om het feestje te vieren.... blauwe ballonnen voor Knorrie!

En beschuit met muisjes!
Wauw Morrie een zoon op de uitgerekende datum! Van harte gefeliciteerd en geniet lekker met z'n viertjes!

Buuf is zo brutaal om maar even slingers op te hangen

Ben helemaal blij met het Vrolijke Nieuws, liep met een grote glimlach op het schoolplein. Idioot toch, wat baby nieuws met een mens doet .

En Schorrie nu waarschijnlijk lekker naar school en dan Morrie en Harrie lekker van Knorrie genieten. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Wauw gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws om mee wakker te worden! En een erg leuke naam . Heb je Harry toch nog kunnen overtuigen uiteindelijk?

Geniet ervan!
Ik ben ook helemaal blij! En wat een mooie zonnige dag om geboren te worden! Ik wilde nog even naar de reacties gluren en ga nu douchen, wnat we gaan naar Blijdorp.

Morrie, geniet lekker van je mannen!
Yeah, hij is er, hij is er!!!! Gefeliciteerd Morrie, dat heb je snel gedaan! En mooie naam hoor!

Morrie en familie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Lekker vlot gegaan zo te horen. Heel veel geluk..
Morrie, gefeliciteerd van nog een buuf!

Wat een modelkind, zo mooi net na de eerste schooldag van zijn grote broer, lief van hem.

Geniet van je verse baby, en heel veel geluk met z'n vieren.
Kijk, dat tovert een glimlach op mijn gezicht: van harte Morrie, met de geboorte van je zoon.
Joepie Morrie, wat goed gedaan, en zo snel ook!! Van harte met je tweede zoon! Ik denk dat ik de naam weet, mooi hoor. Ga lekker genieten met elkaar
WAAAAAAAAAAAAAAATTT?

Zit ik nietsvermoedend op ander topic, zie ik hier ineens dat koeky gepost heeft en allemaal felicitaties en behangetjes. En dat zonder duidelijke voortekenen (al was je gisteravond afwezig). Sjesis meid, goed gedaan en wat snel. Zoon natuurlijk (zei ik al) en op uitgerekende datum natuurlijk (zei ik al).

Oooooh gefeliciteerd voor jullie allemaal. Ben stikbenieuwd naar naam, maar op werk en mag dus niet op MSN. Kan iemand ff een rebusje doen??

Hoihoihoi, wat een leuk nieuws!

Volgens mij is naam:

1ste letter Pammie

2e letter Schorrie

3e letter Vrolijk

1ste letter Anky

1ste letter Vrolijk

Kan je hier wat mee Athena? (En nu maar hopen dat ik het goed heb qua naam).
Ik weet Pammies naam niet, maar volgens mij weet ik 'm al aan de hand van de andere en is het ook precies die naam die ik verwacht had. Dank buuv.
Gefeliciteerd met jullie zoon, Morrie!
Godallemachtig, ik vind het super als we bezichtigingen hebben, maar a.s. maandag een bezichtiging komt best wel beroerd uit eigenlijk. Toch maar doen . Maar dat wordt zondag schoonmaken in oude huis ipv inruimen in nieuwe huis.....
quote:athena schreef op 14 augustus 2008 @ 11:00:

Ik weet Pammies naam niet, maar volgens mij weet ik 'm al aan de hand van de andere en is het ook precies die naam die ik verwacht had. Dank buuv.De eerste letter van je oudste zoon... je weet wel die uit 2008
En Dropje een bezichtiging. Balen van de dag, maar een bezichtiging is een bezichtiging dus laten we er maar voor gaan duimen!

Oh, Morrie.... ben zo blij voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven