VRLK
woensdag 13 augustus 2008 om 23:03
Vrolijk, helaas geen zaalvoetbal meer. De meiden wilden nog een klasse hoger gaan spelen (we speelden al hoofdklasse!!), maar dat ga ik echt niet trekken.
Dus zolang er geen geschikt team voor mij is, geen voetbal.
Nu doe ik dus eens per week Aerobic. Simpel maar effectief.
Kan niet zeggen dat ik het leuk vind, maar ook niet heel vervelend. En dan straks (einddoel) twee maar per week 5 kilometer hardlopen (loop nu 2 kilometer)
Dus zolang er geen geschikt team voor mij is, geen voetbal.
Nu doe ik dus eens per week Aerobic. Simpel maar effectief.
Kan niet zeggen dat ik het leuk vind, maar ook niet heel vervelend. En dan straks (einddoel) twee maar per week 5 kilometer hardlopen (loop nu 2 kilometer)
donderdag 14 augustus 2008 om 08:04
donderdag 14 augustus 2008 om 09:02
donderdag 14 augustus 2008 om 10:44
WAAAAAAAAAAAAAAATTT?
Zit ik nietsvermoedend op ander topic, zie ik hier ineens dat koeky gepost heeft en allemaal felicitaties en behangetjes. En dat zonder duidelijke voortekenen (al was je gisteravond afwezig). Sjesis meid, goed gedaan en wat snel. Zoon natuurlijk (zei ik al) en op uitgerekende datum natuurlijk (zei ik al).
Oooooh gefeliciteerd voor jullie allemaal. Ben stikbenieuwd naar naam, maar op werk en mag dus niet op MSN. Kan iemand ff een rebusje doen??
Hoihoihoi, wat een leuk nieuws!
Zit ik nietsvermoedend op ander topic, zie ik hier ineens dat koeky gepost heeft en allemaal felicitaties en behangetjes. En dat zonder duidelijke voortekenen (al was je gisteravond afwezig). Sjesis meid, goed gedaan en wat snel. Zoon natuurlijk (zei ik al) en op uitgerekende datum natuurlijk (zei ik al).
Oooooh gefeliciteerd voor jullie allemaal. Ben stikbenieuwd naar naam, maar op werk en mag dus niet op MSN. Kan iemand ff een rebusje doen??
Hoihoihoi, wat een leuk nieuws!
donderdag 14 augustus 2008 om 13:20