Rages van vroeger
donderdag 14 augustus 2008 om 17:11
All Stars
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
donderdag 14 augustus 2008 om 18:34
donderdag 14 augustus 2008 om 18:35
donderdag 14 augustus 2008 om 18:37
donderdag 14 augustus 2008 om 18:38
Ik heb minstens 6 loloballen gehad. Ik sprong ze altijd lek en huilde vervolgens net zo lang tot ik een nieuwe kreeg
Hadden jullie ook van die sneeuw-dingen? Dan heb je zo'n klein aquariumpje en daar zit water met sneeuw in. Darmnee moest je schudden en dan sneeuwde het dus in het glazen dingetje.... jemig, hoe heet zoiets en hoe beschrijf je het?
Hadden jullie ook van die sneeuw-dingen? Dan heb je zo'n klein aquariumpje en daar zit water met sneeuw in. Darmnee moest je schudden en dan sneeuwde het dus in het glazen dingetje.... jemig, hoe heet zoiets en hoe beschrijf je het?
donderdag 14 augustus 2008 om 18:39
- de Dufty's met duftyhuis en molen
- zo'n pluk haar waar je dan garen omheen wikkelde dat je zo'n kleurige sliert in je haar had
- wokkels
- zelf spelden en sierraden maken (vol met overtollige lijm)
- smurfenbrettels (hoe schrijf ik dat)
- op het speelplein deden wij ook altijd elastieken. met 2 man zo'n groot elastiek uitelkaar trekken en dan moest de 3e in een bepaalde volgorde daar sprongen in doen
- Ome Willem
- Van de ijsjes vanYogoyogo waar dan steeds een grappige zin ofzo op het stokje stond wanneer je 'm op had
- Zo'n oversized spijkerbloes met Mickey Mouse (in je broek en bloesen maar haha..)
Pff kan wel ff doorgaan
- zo'n pluk haar waar je dan garen omheen wikkelde dat je zo'n kleurige sliert in je haar had
- wokkels
- zelf spelden en sierraden maken (vol met overtollige lijm)
- smurfenbrettels (hoe schrijf ik dat)
- op het speelplein deden wij ook altijd elastieken. met 2 man zo'n groot elastiek uitelkaar trekken en dan moest de 3e in een bepaalde volgorde daar sprongen in doen
- Ome Willem
- Van de ijsjes vanYogoyogo waar dan steeds een grappige zin ofzo op het stokje stond wanneer je 'm op had
- Zo'n oversized spijkerbloes met Mickey Mouse (in je broek en bloesen maar haha..)
Pff kan wel ff doorgaan
donderdag 14 augustus 2008 om 18:40
quote:MissMara schreef op 14 augustus 2008 @ 18:35:
Ja, handjeklapspelletjes!
Willie Wortel wil niet mee, commissaris, commissaris, Willie Wortel wil niet mee, commissaris, committee!
en wie kan me helpen met deze lugubere:
Er is een moord gepleegd in de xxx steeg
het bloed liep van de trap, het leek tomatensap...
etc
....
Ik heb het zelf gezien
Het was op numero 10
Het bloed liep van de trap
het leek tomatensap
....
Dit is wat ik nog weet... was er ook niet iets met achter het gordijn?
Ja, handjeklapspelletjes!
Willie Wortel wil niet mee, commissaris, commissaris, Willie Wortel wil niet mee, commissaris, committee!
en wie kan me helpen met deze lugubere:
Er is een moord gepleegd in de xxx steeg
het bloed liep van de trap, het leek tomatensap...
etc
....
Ik heb het zelf gezien
Het was op numero 10
het leek tomatensap
....
donderdag 14 augustus 2008 om 18:43
quote:Vinyl schreef op 14 augustus 2008 @ 18:40:
[...]
....
Ik heb het zelf gezien
Het was op numero 10
het leek tomatensap
....
Ik dacht:
Er is een moord gepleegd, achter 't gordijnenkoord
Het was op kamer 10, ik heb het zelf gezien
Het bloed liep van de trap, het leek tomatensap
Ik belde de politie op,....?
En hij zei, hiiiaaa deeeejaaaa rikketikketea?
Nou ja da's wat ik me nog herinner
[...]
....
Ik heb het zelf gezien
Het was op numero 10
het leek tomatensap
....
Ik dacht:
Er is een moord gepleegd, achter 't gordijnenkoord
Het was op kamer 10, ik heb het zelf gezien
Het bloed liep van de trap, het leek tomatensap
Ik belde de politie op,....?
En hij zei, hiiiaaa deeeejaaaa rikketikketea?
Nou ja da's wat ik me nog herinner
donderdag 14 augustus 2008 om 18:44
donderdag 14 augustus 2008 om 18:47
Echt een leuk forum!
Ik had zo'n rubic, is dat de goeie naam, zo'n zwart ding met allemaal ringen erop en dan moest je hem allemaal kanten omklapen en dan kreeg je drie ringen of zo. Of hij raakte heel erg in de klit en je moest hem weggooien, net als die stomme loopveren ook! Hoeveel ik er daar niet van gehad heb....
Ik had ook van die fantastickers, dan was het een rage om zoveel mogelijk stickers te hebben, vooral die met de glitters. ik heb vroeger ook heel wat van die paniniboeken volgeplakt!
vandaag toevallig voor mijn kleine mijn oude my litlle pony's opgezocht en het duftyhuis en er is een nieuwe fan hoor!
De transformers en david de kabouter waren ook erg leuk toen!
Ik had zo'n rubic, is dat de goeie naam, zo'n zwart ding met allemaal ringen erop en dan moest je hem allemaal kanten omklapen en dan kreeg je drie ringen of zo. Of hij raakte heel erg in de klit en je moest hem weggooien, net als die stomme loopveren ook! Hoeveel ik er daar niet van gehad heb....
Ik had ook van die fantastickers, dan was het een rage om zoveel mogelijk stickers te hebben, vooral die met de glitters. ik heb vroeger ook heel wat van die paniniboeken volgeplakt!
vandaag toevallig voor mijn kleine mijn oude my litlle pony's opgezocht en het duftyhuis en er is een nieuwe fan hoor!
De transformers en david de kabouter waren ook erg leuk toen!