Pilgebruiksters met foute mannen opgelet!!!

14-08-2008 16:45 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen kiezen 'foute' man door de pil

woensdag 13 augustus 2008 09:54

Vrouwen die de anticonceptiepil slikken verliezen de gave om de ideale partner te ruiken. Hierdoor kiezen zij vaker een man die genetisch veel op henzelf lijkt en dit kan onder meer leiden tot miskramen, vruchtbaarheidsproblemen, relatieproblemen en zelfs affaires.

De pil verstoort partnerkeuze

Wetenschappers van de Universiteit in Liverpool lieten bijna honderd vrouwen die niet aan de pil waren ruiken aan T-shirts die zes verschillende mannen in bed hadden gedragen. De keus viel voornamelijk op mannen met andere genen.

Na enkele weken de pil te hebben geslikt werden de vrouwen opnieuw getest. Nu viel de keus veel vaker op mannen met dezelfde genen en immuunsystemen. Dat schrijft de Times.

Instinctief mechanisme

Wetenschappers denken al langer dat de pil een instinctief mechanisme verstoort dat mensen met tegengestelde genen en immuunsystemen bij elkaar brengt om de diversiteit te behouden.

Uiterlijk en uitstraling zijn belangrijk bij de eerste ontmoeting, maar lichaamsgeur bepaalt met wie een langdurige relatie wordt aangegaan.

Relatiecrises

Indien er veel overeenkomsten bestaan tussen de twee geliefden is de kans groter op vruchtbaarheidsproblemen, miskramen, kinderen met afwijkingen en zelfs relatiecrises en scheidingen.

Wanneer de vrouw stopt met de pil bestaat de kans dat zij haar partner niet langer aantrekkelijk vindt.

Door Kris Goossens

eindelijk een verklaring voor mijn probleem haha!!!
hahaha dat zou een goeie zijn. stop ik ooit met de pil wordt ik weer hetero??? hmmmm......
Ik zou gewoon nooit meer stoppen met de pil dan!
hahah ja idd.... gelijk heb je!! Viva la pil!!
quote:Parnell schreef op 14 augustus 2008 @ 17:25:

[...]

Ja joh, sinds die affaire met die boom en die appel ligt alles aan de vrouw. Heb je de memo gemist?
quote:superstar_2 schreef op 14 augustus 2008 @ 17:11:

Aaah nu snap ik eindelijk wat er altijd verkeerd is gegaan..

Ik dacht namelijk dat het op mijn voorhoofd stond dat foute mannen zich bij mij in rijen van 10 konden aansluiten maar het komt allemaal door de pil dus.. Dat zou ik ook gewoon zeggen als ik jou was Suup Bij mij komt het trouwens door mijn merk afwasmiddel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Parnell schreef op 14 augustus 2008 @ 16:52:

[...]

Sorry, ik krijg nu allemaal visioenen van je bochel, je borsthaar en je flaporen .Och arme ik, gelukkig ben ik verder vrij normaal.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hoeveel invloed de pil op deze keuze heeft weet ik niet. Maar ik denk wel dat er een natuurlijke genenselectie is bij het kiezen van de partner.

Zo valt het mij op dat ik zelden val op mannen (= ook potentiele vader van toekomstige kinderen) die qua uiterlijk op mijzelf lijken. En nu ik er over nadenk die idd weleens een ander imuunsysteem zouden kunnen hebben. Ik val ook vaak op negers terwijl ik zelf bleek en blond ben. Misschien zoek je instinctief wel naar een donkere man omdat je kinderen dan later meer pigment zouden hebben als je b.v. een lichte kaaskop zou nemen, zodat ze beter tegen de zon kunnen, en in theorie dus langer leven (met veranderend klimaat) en de soort in stand kunnen houden. Een kind is een product van 2 ouders met ieder hun eigen genen. Je zoekt denk ik in het dna van een ander, dat wat je mist in je eigen genen (qua immuniteit, intelligentie, uiterlijk enz).
Ik las het!

Het is toch wat, kunnen we nu ook aanklachten in gaan dienen vanwege het maken van de verkeerde keuzes vanwege de pil? En alle gevolgschade?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven