*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Net terug van de VK. Alles was weer goed en de baby was goed ingedaald nu, dus ik hoef niet meer te gaan liggen. Dat vind ik wel een prettig idee.

Ook wij gaan zondag nog een stuk weg naar Friesland waar mijn schoonzus en gezin heen zijn verhuisd. De VK raadde ook aan de tas en boekje van de VK mee te nemen, maar dat hadden we zelf ook al verzonnen.

Maar dit weekend heb ik sowieso een bevalverbod ivm met Lowlands waar mijn zus heen is. En tante wil natuurlijk wel zo snel mogelijk komen kijken dus mag het dit weekend even niet. Ik heb woensdag ook nog een bruiloft waar ik graag heen zou gaan, dus baby moet nog even blijven zitten.

Oja de VK had vorige keer al gezegd dat het wel zeker weer een 8 ponder zou worden. Zoontje was ook ruim 8 pond, dus ik verwachtte ook niet anders.

En diarree kan in inderdaad een van de voortekenen zijn van de bevalling Pauline, maar wel in combinatie met andere tekenen hoor. Je lichaam maakt zich dan nog even leeg voor de bevalling. Ik heb het vorige keer overigens niet gehad.

Groetjes

Carry
Hey allemaal,

Er wordt zo gezellig veel geschreven. Meestal lees ik even bij, maar heb dan geen zin meer om te schrijven. Heb eerlijk gezegd nog niet zo heel veel spannends te melden. Ik voel me goed....ben blij dat ik zes weken van te voren ben gestopt met werken, was echt toe aan verlof. Nu heerlijk wasjes aan het draaien en eindelijk weer energie om voor mn man te koken in plaats van andersom.

Vannacht is een vriendin/collega van mij bevallen met 29 weken zwangerschap. Moeder & dochter maken het naar omstandigheden goed.

Ben ook erg benieuwd hoe het met de eerste Beebs is en wie de volgende zal zijn.

Had erge pijn in mn rug dus ben vandaag nog maar een x naar mn vriendin de fysio geweest. Idd een paar geblokkeerde wervels en ribben. Ze heeft me lekker gekraakt. Mn buik zit dat wel een beetje in de weg, maar door de hormonen lukt het kraken wel gemakkelijk. En tada de pijn is weg.....for how long it will be....

Fijn weekend allemaal en geniet van het zonnetje morgen. Denk dat ik heerlijk met mn man op het terras van een lunch ga genieten.
Wow, ik houd dat vele schrijven niet bij! Het is duidelijk dat er een aantal al met verlof zijn!

Zwitsal, welkom erbij, heftige zwangerschap tot nu toe begrijp ik. Geniet nog van de laatste weken!

Movamoba, geniet er maar van dat je al met verlof bent terwijl je je nog goed voelt.

Oei Bassiste, spannend dat je even dacht of het vruchtwater zou zijn. Gelukkig is alles goed.

Vivalover, alles goed met je 2 kleintjes? Ik ben benieuwd hoe het gegaan is.

Belle, spannend allemaal. Ik hoop voor je dat je lekker thuis kan gaan bevallen.

Kiara, ik voel de baby ook enorm uitsteken aan de (linker)zijkant, soms echt een knietje of elleboogje of zoiets, auw.

Carry, ik kan ook minder lucht krijgen door de baby, zeker als ik op mijn rug lig is het erg onprettig ademhalen.

Missworld, ik vind het ook spannend, maar ben er aan de andere kant ook heel rustig over. Laat maar komen dat kindje!

Naatie, ik krijg ook een grote baby volgens de gyneacoloog. Mag/ moet dinsdag nog een echo laten maken, dat zal de laatste wel worden. Wel leuk.

En ijs geven aan een baby? Mijn schoonzus gaf lekker cola in het flesje met 6 maanden. En nu geeft mijn schoonvader aan de kleine nichtjes, dochters van de schoonzussen, van 1,5 jaar, rustig 3 ijsjes net zo voor de lunch.... De hele opvoeding wordt bij mij nog een flink gevecht tegen de schoonfamilie ben ik bang. Gelukkig steunt mijn man me wel in die dingen. Ik wil eigenlijk niet of erg weinig zoetigheid geven aan mijn kind tot die zo´n 4 jaar is.
Goeiemorgen,

Hier ook weinig nieuws te melden. Gisteren nog even de stad in geweest en gebruik gemaakt van de uitverkoop. Allemaal leuke babyshirtjes voor 2 euro, dus ook voor volgend jaar zomer al wat leuke dingen liggen. En voor zoon ook flinke voorraad ingeslagen.

Verder is mijn man vandaag weg, vrijgezellenfeest. Dus vanavond pas laat thuis. Vind het wel heftig zo'n hele dag. Zoon was moe dus ligt nu al op bed, ga ik maar even gebruik van maken om zelf weer even bij te komen en op te laden voor vanmiddag.
hoihoi,

hier ook weinig nieuws, alles gaat nog goed maar rommelt nog.

Het slapen ging vannacht best goed, daar ben ik wel blij mee.

12-9, best heftig he om zo'n dag alleen te doen, zeker nu. Succes iig!

Alejandra, hier krijgt dochter ook weinig zoetigheid (of chips ofzo). Ze heeft nog nooit een ijsje op of zoiets. Ik weet niet of ik dat vol kan houden tot ze 4 is. Maar wat jouw schoonfamilie doet, ai..

Vanmiddag gaan we misschien even kijken bij de kermis hier in de stad, nu even liggen.

Fijne dag nog!
Hondje, was het leuk op de kermis.

Alejandra, zoon lust hier bijna geen zoetigheid, dus daar hoef ik me niet druk om te maken. Maar kan me voorstellen dat het lastig is om steeds tegen je schoonfamilie in te moeten gaan.

Viel best mee vandaag, Ties heeft lang geslapen en was erg lief en gezellig toen hij uit bed kwam. Samen naar de mcdonalds geweest dus hoefde ook niet te koken.
Hallo!

Wat een heerlijk weertje vandaag! Schoonouders hebben vanmiddag onze meid opgehaald, dus zijn mijn man en ik even samen gaan lunchen...heerlijk eventjes saampjes!

Hondje, hoe oud is jouw dochtertje? Mijn dochtertje wordt november 3 en eet toch wel regelmatig een ijsje (tja als papa en mama een ijsje eten, dan wil zij natuurlijk ook). Maar ze eet bijvoorbeeld ook heerlijk haar bordje groente leeg en dr boterhammetje ook, dus dan vind ik het ook niet erg om haar af en toe te verwennen :-) maar vind ook idd dat er wel grenzen zijn hoor...(Cola in een flesje????)

12-9 heb je het een beetje vol kunnen houden zo vandaag alleen? Volgende week moet ik even doorzetten, want dat is de week dat er niemand is (en dus ook mij niet ontlast..) schoonmoeder kwam steeds haar op woensdag nog ophalen...dus zit nu echt van maandag tot vrijdag elke dag met mn meisje (niet dat t een straf is, maar wel zwaar, aangezien ze ook allang niet meer slaapt 'smiddags)

moest en zou vandaag de badkamer doen...kon er echt niet meer tegen :-) hele kast leeggeruimd en schoongemaakt etc. Hebben jullie dat ook, dat je soms echt dingen moet DOEN??

fijne avond en tot gauw!
Lino82]: herkenbaar, ik heb soms ook het gevoel dat ik dingen 'moet' afmaken, zoals het schrijven van de enveloppen voor de geboorte kaartjes (dat is dan ook af). Of het schoonmaken van het aanrecht, in het kader van 'stel je voor dat het vannacht begint en dan staat die kraamhulp in zo'n vieze keuken. En ik ben echt niet van het poetsen hoor.

O ja, die baby die dat softijsje kreeg bij Ikea was echt nog maar een paar maanden oud, daarom vond ik het echt ongelooflijk.

Gisteren was ik nog even in de stad en zag ik allemaal wandelwagens en baby's. Ik vind het nog steeds moeilijk voor te stellen dat ik zo ook rondloop straks. Verder ben ik nu klaarwakker, dus ben ik maar uit bed gegaan. Ik had een beetje onrustige benen en ik lag gewoon niet echt lekker. Gisteren waren we op tijd gaan slapen, dus ik heb wel genoeg slaap gehad vandaag. Nog geen tekenen dat de bevalling zich aankondigt, ik vind het wel steeds spannender worden hoor.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 Kan het niet zo zijn dat de neus- en of keelamandeltjes geknipt waren of dat die baby een fikse keelontsteking had?? Vind ijs geven aan een baby helemaal niet goed hoor, maar wie weten hadden ze er een reden voor en was er geen waterijsje te krijgen......

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar een vriendin van mij heeft een dochtertje van 4. Zij is vaak op de voetbal en dan is haar neefje van 4 er ook. Hij mag fristi of appelsap en zij alleen spa blauw...... Ik vind dat op dat moment zielig voor het meisje en je kan het dan toch voor 1 x toelaten omdat het een soort "feestje" is. Die kids krijgen er altijd ruzie over en dan kan je wel lekker de consequente moeder gaan uithangen, maar dan heeft zowel je kind als jijzelf geen gezellige dag gehad.

Maar IEDEREEN moet lekker zelf weten waar hij/zij een goed gevoel bij heeft. Je doet het toch allemaal op je eigen manier....

Fijne zondag allemaal........
Kan ook zo zijn Ilona, maar dan zou ik hem ook niet meenemen naar de Ikea.

Maar vind het soms ook zielig dat sommige kinderen echt niets mogen. Maar het is soms ook wel lastig om je eigen regels vast te houden als andere kinderen alles mogen of andere mensen je kind dingen gaan geven.

Net als in de supermarkt, vragen ze netjes aan mij of hij worstje mag. Heeft hij natuurlijk al lang gehoord, zie dan nog maar eens nee te zeggen. Mag hij het van mij eigenlijk altijd wel, maar kan me voorstellen dat het lastig is als je het niet wil.

Vind het eigenlijk wel tijd worden voor babynieuws hier hoor. Ik heb hier veel last van harde buiken, hoop niet dat het zo nog 7 weken gaat duren.
Hallo Allemaal,

Hier alles nog oke.

Heb gisteren een heerlijke avond samen met mijn man gehad.

Dochter lief was bij oma logeren dus vanmorgen ook lekker uit kunnen slapen.

Fijne zondag allemaal.

Groetjes,

Twisje
12-9, hier moet ik je toch teleurstellen mbt babynieuws...het rommelt niet, nog geen voorweeen, helemaal niks! :-) misschien 'wacht' ik onbewust wel totdat mijn ouders enzo weer terug zijn van vakantie (donderdag gelukkig!!)

En idd niet echt (tot nu toe) veel te vroege bevallingen..ben ook reuze benieuwd!

Wat betreft het geven van zoetigheid e.d. aan je kinderen. Iedereen heeft het beste voor met zn kids, en doet waar hij zich het best bij voelt (de een vindt je te streng en de ander weer te soepel..haha). Tot 2 jaar heb ik mijn dochter ook weinig tot geen zoetigheid gegeven, maar je houdt het op een gegeven moment ook niet meer tegen...(verjaardagen, visitie etc). Het 'gevaar' vind ik wel als kinderen 'nooit' iets mogen van hun moeder, de kinderen op een verjaardag bijvoorbeeld heel 'hebberig' worden en de hele tijd bij de chipsbak staan, omdat ze normaal nooit iets krijgen...vind ik ook niet helemaal de bedoeling. Ook kunnen die kinderen moeilijk 'delen' omdat ze al bijna nooit snoepje ofzo krijgen, dan willen ze het ook niet weggeven...(logisch natuurlijk). Dan maar voor de gulden middenweg :-)

Fijne dag allemaal!
Hoihoi,

Hier is er wel het eea aan het rommelen hoor. Ik heb het gevoel dat het oefenweeën zijn. Het is nog niet pijnlijk maar wel een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Gister een e-mail gehad van iemand van de zwangerschapscursus die bevallen was van een dochtertje. Ze was de eerste maar niet als eerste uitgerekend. Ze moest ook naar het ziekenhuis i.v.m. voortijdig gebroken vliezen maar alles is goed gegaan.

Gister lekker een barbecue gehad bij mijn ouders. Die denken ook dat de baby ieder moment kan komen. Die geven me nog een weekje.. dus wie weet!
Hehoi,

Dochter is bijna 1,5 maar ik heb eens zitten denken. Op een verjaardag of net als gisteren bij de kermis krijgt ze best wat lekkers dmv een hapje van ons. Toevallig nog geen ijsjes (omdat ik dat niet vaak eet), maar wel poffertjes of een koek. Ik zou ook liever bv fristi of appelsap geven dan cola, dat 'voelt' toch beter. Klopt van het gevaar voor hebberigheid, op zoek dus naar het evenwicht.. Maar idd iedereen moet het zelf weten!

Ik heb niet echt het gevoel dat ik iets 'moet' doen, maar wel zo van 'stel je voor dat het gebeurd en ze deze puinzooi zien', dus dan maar weer gaan poetsen.

Hier trouwens gisteren toen ik ging liggen veel oefenween en daarna stopte het weer. Sindsdien is het weer rustig.

Ik ga zo weer even liggen, ben heel benieuwd.

Hoe zou het toch met vivalover zijn??
Hai meiden!

Tis een lekkere dag vandaag, zonnetje schijnt hier en tis niet te warm.

Leuk dat er weer veel geschreven word, gezellig!

Spannend Kiara! Hou je ons op de hoogte?

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Vivalover is! Hoop dat we snel wat van dr horen.

Hier ook echt dingen die af 'moeten' ineens. Ben nog druk bezig met kleertjes wassen, opruimen, strijken. Net de slaapkamer weer een beetje in orde gemaakt, je weet maar nooit ;)

Blijf erg last van mn rug/bekken houden. Gister raar gevoel in mn been, alsof er wat afgekneld word. Morgen even vragen bij mn gyneacoloog.

Vriendlief is ff weg zonder mij, jajaja. T gaat de goede kant op!

Zijn oma viert haar verjaardag, geen energie om mee te gaan met die pijn in mn rug. Ben lekker aan t rommelen thuis voor zover t gaat.

Gister veel harde buiken gehad, vanmorgen wat krampen.

Morgen gaan we trouwens in ondertrouw!!!!! Alles is gelukkig geregeld :D
wat wordt er snel en veel geschreven!

zwitsal: welkom, ik hoop dat alles nu beter gaat tot het einde!

Kiara: spannend! ik kan me voorstellen dat je zo onderhand wat zenuwachtiger wordt...

bassiste: dan eindelijk in ondertrouw; wat leuk!

Carru en hondje: nog steeds (of in het geval van hondje: weer) alles rustig?

hier is alles nog rustig, hoewel ik om me heen vooral hoor van vrouwen die vroeg bevallen, en ik zie het hier op het forum ook... zal wel iets in de lucht zitten.

Voor degenen die al een kindje hebben: iedereen heeft het over het rommelen, wat voel je dan? voel je al een soort weeen, of krampen ofzo?

Ik moet nog bijna 6 weken, maar voor mn gevoel kan het ieder moment gebeuren, maar dat is vooral wishful thinking... wil zo onderhand wel een keertje die kleine zien en horen en niet alleen voelen.... maar ja, ben ook wel blij als ze zo lang als nodig gewoon blijf zitten natuurlijk...

Morgen is de laatste dag op mn werk, ga maar even afscheid nemen, wel jammer dat het niet een gepland afscheid is, maar als ik bedenk wat er allemaal nog moet gebeuren: strijken, kaartjes uitzoeken, enveloppen beschrijven, gordijnen in de kinderkamer op maat maken, box uitzoeken en en passant wordt de badkamer nog even verbouwd de komende 2 weken...

*zucht* met verlof gaan is nog niet zo een gek idee.....
Hallo dames,

Ik was er even tussenuit....weer opgenomen in dat stomme ziekenhuis!

Had vrijdag een gewone controle, maar met bloeddruk meten, was hij erg hoog. Moest gelijk in een potje plassen en ja hoor; eiwitten in mijn urine.

En ik kon gelijk blijven; tja, het zou ook eens normaal gaan!

Moest 24 uur mijn urine opsparen en aan de hand daarvan werd ik getest op zwangerschapsvergiftiging.

Dan lig je dan tussen alle nieuwbakken mama's op de afdeling met ieder een bakje met een o-zo-lieve-frummel erin.

De meeste wel huilende frummels.

Geen oog dichtgedaan en kon alleen maar denken aan mijn eigen frummel waar ik op dat moment geen seconde langer op wilde wachten!

Maar ingeleid worden vanwege zw.schapsvergiftiging is geen goede zaak en was dan ook blij dat ik zaterdagavond weer naar huis mocht met vriendlief en een lege maxicosi!

Maar wel met een volle buik en een meisje waar alles goed mee was en die ook ingedaald is!

Nou meiden, ik sluit me vanaf nu aan bij alle ongeduldigen onder jullie. Ik kan niet wachten!!

Ow Naatie; ik ben 29 en het is ons eerste kindje!
Jeetje Zwitsal, dat klinkt heftig! (en bekend..) Ik ben vorige keer wel ingeleid wegens Hellp. Ik heb precies gehad wat jij beschrijft, alleen moest ik meteen alleen op een kamer liggen (dat was rustiger, alles om de bloeddruk omlaag te krijgen).

Fijn dat alles goed is!

Hier alles weer redelijk rustig. Af en toe een wee-gevoel en harde buiken. Ik ga ervan uit dat het oefenweeen zijn, want die schijnen best pijn te doen en komen onregelmatig. 'Echte' weeen schijnen langzaamaan te beginnen en doen in het begin nog geen pijn.

Movamoba, doe je wel rustig aan , ik wordt al moe als ik lees wat je allemaal nog wil doen..

Bassiste, ik heb ook af en toe het gevoel dat er een zenuw in m'n lies afgekneld wordt. Het zou best logisch zijn gezien het gewicht wat er op drukt. Ik zoek dan een andere houding en dan gaat het over.

Kiara, hoe gaat ie??

Wat vinden jullie trouwens van a.s. woensdag bevallen, op 20-08-2008, mooie datum toch?
Hallo allemaal!

Ik meld me weer even, vandaag weer heel druk dagje. Zwitsal balen zeg:(

Wat betreft het snoepen, mijn dochter van 2.5 jaar krijgt op haar brood eigenlijk geen zoetigheid (op de crèche trouwens wel).

Thuis krijgt ze wel een snoepje of een koekje, chips eigenlijk niet echt. Koekjes zijn dan meestal meer van die kaakjes, dus niet iets met enorme chocolalagen ofzo.
Hondje, ja woensdag is wel een leuke dag om te bevallen, kwa datum. Doe je best, zelf wil ik nog een paar weken wachten, haha.

Wat betreft zoetigheid. Iedereen moet het ook zelf weten en als er een verjaardag of zo is, dan zal mijn kind ook heus wel eens wat mogen, maar gewoon normaal, niet vanaf 6 maanden meteen en niet te veel. Ik ben zelf echt van het groentesnacken, worteltje, stuk komkommer, hopelijk ziet mijn kind dat en gaat hij ook zoveel van groente houden.
Zwitsal, balen hoor. Maar gelukkig alles toch goed en je kan inderdaad gewoon maar beter wachten tot het spontaan begint.

Movamoba, ik heb vooral 's avonds erg last van harde buiken en af en toe wat krampgevoel. Had bij zoon dat ook week voor de bevalling vandaar dat ik dat koppel. Maar zou nu ook weer heel anders kunnen zijn, vind ik wel lastig.

Vanmorgen peetoom en peettante gevraagd, dus dat is ook weer geregeld.

Ga snel naar bed, heb het beetje gehad voor vandaag. Morgen gaat zoon naar mijn moeder en ik ga enveloppen ophalen en tekst voor kaartje doorgeven. En nog even wat opruimen en poetsen thuis (heb dat ook hoor, maar af en toe zo weinig energie dat ik alle klusjes aan man doorschuif )

Moet ook nog even zh bellen, moet van vk dagcurve voor suiker laten prikken maar daar moet ik dus 4x voor naar zh en ook 2 uur naar avondeten maar prikpost is om half 5 dicht, dus even vragen hoe ze dat denken te gaan doen.

Ik heb trouwens ijzertabletten gekregen maar daar wordt ik echt ontzettend misselijk van, zelfs tot overgeven toe. Heb inmiddels andere maar precies hetzelfde dus ben er maar gewoon mee gestopt.
Zwitsal, wat een ellende zeg, naar het ziekenhuis. Hopelijk gaat het nu goed.

Ik ben zelf een beetje misselijk, niet echt verschrikkelijk, maar ik voel me een beetje raar. Ik dacht dat ik gewoon wat moest eten, maar ik voel me nog steeds niet 100%. Ik moet zo naar de verloskundige, ik zal haar eens vragen hoe het zou kunnen komen.

Gisteravond zijn we met mijn moeder uit eten geweest, was echt heerlijk. Ik heb er van genoten, zeker omdat ik toch in mijn achterhoofd houd dat het misschien nog wel even gaat duren voordat we uit eten gaan als de baby er is.

Grappig, dat mijn opmerking over dat ijsje zoveel discussie oplevert, dat hadden die mensen die ik zag vast niet bedacht. Het kindje zat trouwens in een maxi cosi, dus het was echt heel erg klein. En natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet met het eten, maar het viel mij toen wel op. Overigens zag ik laatst in mijn eigen baby foto boek dat ik na 2 maanden al bijvoeding kreeg. Dat was kennelijk destijds ook heel gewoon en ik heb er, naar mijn weten, geen last van gehad. Zo zie je maar weer dat inzichten continu veranderen. Mijn moeder hoopt trouwens dat de baby snel geboren wordt, nu ze in de buurt is. Hetzelfde geldt voor een vriendin van mij die in het buitenland woont, maar nu in Nederland is. Voorlopig veroert de baby echter nog geen vin .
Goedemorgen allemaal,

Zwitsel wat vervelend weer, maar fijn dat je de rest vh weekend gewoon lekker thuis was.

Bassiste heel veel plezier vandaag. Zelf heb ik ondertrouw wel als een hele leuke dag ervaren.....veel bloemen en lieve kaartjes gekregen

20-08-2008 is een prachtige datum, helemaal omdat ik 20-07-2007 getrouwd ben. Maar "verloftechnisch" mag de kleine nog even blijven zitten en ben het ook nog helemaal niet zat die buik.

Vraagje: Zijn er forummers die net als ik geen contact hebben met ouders en/of broers en zussen en hoe gaan jullie daar straks mee om als de baby wordt geboren. Wel/geen kaartje, wel/geen telefoontje en mogen ze langskomen...........

Groetjes
Goedemorgen,

Hier ook nog geen baby. Ik wil ook nog wel even wachten, maar dan meer om praktische redenen. Als het goed is worden donderdag eindelijk de nieuwe ramen erin gezet, dus dan kan de babykamer ook helemaal afgemaakt worden.

En vrijdag hebben we een bruiloft, zaterdag 3 verjaardagen, zondag wordt mn neefje gedoopt en zijn we ook nog eens 4 jaar getrouwd!! En dan de 29ste moet ik met mn zoontje voor de eerste keer naar de logopedie (intake) dus dat wil ik ook graag zelf doen. Dus nog druk, geen tijd om te bevallen nog dus

Zwitsal, balen zeg,weer in het ziekenhuis.Pff.. dan lig je daar ook niet lekker tussen al die baby's. Hoop dat het nou voor je goed blijft gaan of dat je snel gaat bevallen!

Kiara en Hondje wel spannend zeg. Houden jullie ons op de hoogte?

Ilona, hier ( gelukkig) geen ervaring met geen contact hebben met ouders en/of broers en zussen. Succes ermee.

12-09 vervelend dat je voor suiker moet laten prikken. Is de baby zo groot dan?

Basisste, gefeliciteerd met je ondertrouw vandaag!
Bassiste: gefeliciteerd!

Ilona: wat vervelend lijkt me dat in deze situatie om geen contact te hebben met je familie. Ik heb wel de nodige problemen gehad met stief familie, maar dat speelt op dit moment niet meer. Ik denk dat je moet doen wat je hart je ingeeft. Als je een kaartje stuurt, loop je het 'risico' dat ze ook langs willen komen. Ik kan je alleen maar adviseren om zelf duidelijk je grenzen aan te geven, dus duidelijk aan te geven wat je wel en niet wil. Als jij niet wil dat ze langs komen, dan moet je dat vooral ook niet doen. Het gaat om jou en de baby!

Ik kom net terug van de verloskundige, die vond de baby nou toch weer niet extreem groot, de baby had in ieder geval geen groeispurt gemaakt en mijn buik was niet erg gegroeid. Ik was zelf niets aangekomen. Morgen nog naar de gynaecoloog, dan zien we het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven