****Bar Too Much 208****
vrijdag 20 maart 2015 om 17:08
zondag 22 maart 2015 om 14:18
Hier ook een ruknachtrust. Combinatie van ouzo en wijn en vervolgens logeren in een krap bed met ook nog twee van de kinderen bij ons op de kamer.
En nee Jo, ik denk dat ik sommige dingen nooit meer zal kunnen. Mijn geheugen blijft slecht, een boek lezen lukt niet echt (moet steeds opnieuw beginnen), multitasken gaat niet meer en zonder dag- en weekrooster, een notitieblok en boodschappenlijstjes ben ik nergens.
En nee Jo, ik denk dat ik sommige dingen nooit meer zal kunnen. Mijn geheugen blijft slecht, een boek lezen lukt niet echt (moet steeds opnieuw beginnen), multitasken gaat niet meer en zonder dag- en weekrooster, een notitieblok en boodschappenlijstjes ben ik nergens.
dinsdag 24 maart 2015 om 10:13
quote:Jonari schreef op 24 maart 2015 @ 10:10:
Hoi! Was je alweer zo vroeg wakker vanmorgen?
Kwart over 7, dus netjes.
Om half 3 moest ik plassen en had ik het koud. Toen heb ik de verwarming aangezet en een dik vest over mijn pyjama heen aangetrokken.
En toen heb ik lekker geslapen daarna.
's Nachts verwarming aan vind ik zonde, maar nu moest het gewoon even.
Hoi! Was je alweer zo vroeg wakker vanmorgen?
Kwart over 7, dus netjes.
Om half 3 moest ik plassen en had ik het koud. Toen heb ik de verwarming aangezet en een dik vest over mijn pyjama heen aangetrokken.
En toen heb ik lekker geslapen daarna.
's Nachts verwarming aan vind ik zonde, maar nu moest het gewoon even.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 maart 2015 om 10:22
quote:Jonari schreef op 24 maart 2015 @ 10:19:
Het forum gaat als een speer hier.
Maar sinds ik tegen Broekrok heb gezegd dat ik er nooit last van heb dat ik steeds word uitgelogd, heb ik het nu constant Karma hè, 't blijft een bitch.
Het forum gaat als een speer hier.
Maar sinds ik tegen Broekrok heb gezegd dat ik er nooit last van heb dat ik steeds word uitgelogd, heb ik het nu constant Karma hè, 't blijft een bitch.
The early bird suffers longer.
donderdag 26 maart 2015 om 11:28
quote:Jonari schreef op 20 maart 2015 @ 16:44:
Getver, ik heb net bij de Bodyshop wat White Musk opgespoten. Vroeger vond ik het heerlijk ruiken. Ik word er nu gewoon misselijk van
Vroeger zwom ik in dat spul, ik dronk het nog net niet. Nu is het inderdaad niet te harden.
Zijn wij veranderd, of is de geur veranderd ?
Getver, ik heb net bij de Bodyshop wat White Musk opgespoten. Vroeger vond ik het heerlijk ruiken. Ik word er nu gewoon misselijk van
Vroeger zwom ik in dat spul, ik dronk het nog net niet. Nu is het inderdaad niet te harden.
Zijn wij veranderd, of is de geur veranderd ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"