Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Het probleem betreffende de foutmelding op de overzichtspagina is opgelost. Als je na verwijderen van cookies en cache nog steeds die melding krijgt, willen we dat graag weten.

met vriendelijke groet,

Junior
Juun, het forum werkt als een tierelier nu. Complimenten voor het feit dat het vanochtend alweer online was ipv rond 12.00 uur.

Ik neem aan dat er nu aan de overige bugs gewerkt gaat worden?
quote:CommunityManagerViva schreef op 24 maart 2015 @ 11:54:

[...]

Beste Yasmijn, Mocht dit nog een keer voorkomen zou je mij dan een screenshot (met tijdstip) en de url kunnen mailen? Wij kunnen in onze error-logs niet terug vinden dat deze pagina's zijn weergegeven. Met deze informatie kunnen we proberen dit te reproduceren op onze acceptatie-omgeving. Mailen kan op communitymanager@viva.nl. Bedankt!

1 minuut geleden wederom.Maar ik kan geen printscreen sturen vanaf telefoon of iPad aan de andere kant van de wereld.

Zal het doen als ik thuis ben.

Ik ben toch niet de enige die deze meldinf steeds krijgt? Nee, echt niet. Ik hoor het meer.
En ik heb het ook steeds als het in NL nacht is en hier overdag en er zowat niemand online is. Das toch raar.
quote:yasmijn schreef op 24 maart 2015 @ 13:48:

[...]

1 minuut geleden wederom.Maar ik kan geen printscreen sturen vanaf telefoon of iPad aan de andere kant van de wereld.

Zal het doen als ik thuis ben.

Ik ben toch niet de enige die deze meldinf steeds krijgt? Nee, echt niet. Ik hoor het meer.Tot op heden hebben we deze melding alleen van jou ontvangen. Zodra je in de gelegenheid bent een printscreen te sturen dan heel graag!
Ik gebruik trouwens Chrome als browser en op de startpagina van Chrome staan altijd miniaturen (tegels) van sites die je het meest bezoekt. Daar stond Viva ook altijd tussen. Maar nu opeens niet meer, terwijl hij er wel in zou horen. Jammer want het was wel makkelijk, met 1 klik naar het forum. Enig idee hoe dat komt en is dat met opzet? (Ja ik kan natuurlijk een bookmark maken, maar dit was handiger). Helaas kun je handmatig geen tegels toevoegen.
.
Mijn privéberichten zijn weg
Mijne ook!!!
Mijne ook
mijne ook
De mijne ook!
En de mijne! Er staat nog wel een getal. Wat is dit nu weer voor onzin?
Al mijn fanmail en haatmail ,...in een keer verdwenen. Zonde, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wompie en ik hadden al een consumentie van 53 paginaas
Ik denk dat de server daarop is vastgelopen en dat daarom alles nu verwijderd is.
nou als dan ook gewoon alle berichten van voor 2014 worden verwijderd dan zou dat ook wel een mooie toegift zijn
quote:fluim schreef op 24 maart 2015 @ 20:04:

nou als dan ook gewoon alle berichten van voor 2014 worden verwijderd dan zou dat ook wel een mooie toegift zijn

Scheelt ook weer een hoop anonimiseren en spam verwijderen of volstrekt achterhaalde reacties op dode topics!
jij snapt het
En de pijlers zijn ook leeg op de beginpagina.
Ik zie geen topics meer, alleen de namen van de pijlers.

Screenshot

http://nl.tinypic.com/r/rsvb7k/8

Mosterd.

Het is trouwens vaak om 8 uur 's avonds dat er dingen gebeuren. Wat doen jullie om 8 uur?
En de vastgeprikte topics staan gewoon tussen de rest van de lijst:

ik ben dan meestal op dit frum
Oef, er komen alleen maar bugs bij... Hier ook alle privéberichten weg, en lege pijlers op de beginpagina.
quote:theemok schreef op 24 maart 2015 @ 20:20:

Oef, er komen alleen maar bugs bij... Hier ook alle privéberichten weg, en lege pijlers op de beginpagina.

Jeetje, je hebt gelijk!

Ik ben ook al mijn privéberichten kwijt!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ook hier geen privéberichten meer terug te vinden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven