Napraattopic 26

06-03-2015 08:43 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 24 maart 2015 @ 20:46:

Na grondig doorlezen en zorgvuldig overschrijven van de nawgegevens zullen de inboxberichten uiteraard teruggeplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

TDVan mij mogen ze ze houden! Ik vond het zo'n gedoe om die berichten te verwijderen en ben erg blij met een lege inbox.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Solomio schreef op 24 maart 2015 @ 20:12:

[...]

Ginge, vroeger zou Amalia een jaar langer bij de kleuters gezeten hebben, omdat toen de grens op 1 oktober lag om door te mogen en Amalia is van na 1 oktober.

Maar sinds 1985 geldt die 1 oktober grens niet meer, maar dat is nog steeds bij heel veel mensen niet doorgedrongen.Is ook pas sinds 1985 hé. Geef mensen een beetje tijd om te wennen
quote:Bieb2.0 schreef op 24 maart 2015 @ 21:11:

[...]

Is ook pas sinds 1985 hé. Geef mensen een beetje tijd om te wennen O ja, mensen hebben vaak moeite met verandering.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Het is weer een hele verbetering, de update van het forum.
quote:cochise schreef op 24 maart 2015 @ 21:33:

Het is weer een hele verbetering, de update van het forum. Nou hè, echt top
quote:Bieb2.0 schreef op 24 maart 2015 @ 21:11:

[...]

Is ook pas sinds 1985 hé. Geef mensen een beetje tijd om te wennen
Is Amaal nou al weer versneld? Wat een wonderkind is het toch .
Ik blij dat ik al mijn berichten (net als sommige posts van / over /aan mij) altijd direct opsla in mijn Viva archief.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En is er nog ergens een rel? Ik heb dringend behoefte aan een rel.
quote:Enn schreef op 24 maart 2015 @ 21:11:

[...]

Van mij mogen ze ze houden! Ik vond het zo'n gedoe om die berichten te verwijderen en ben erg blij met een lege inbox.

Ze zijn weer terug.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 maart 2015 @ 23:09:

[...]

Ze zijn weer terug.Bij mij ook. Maar ze nemen geen ruimte in op mijn stoffige zolder, gelukkig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 maart 2015 @ 23:08:

Naj...... saai saai saai.

Als je er één ontdekt even komen melden hè?

Welke alleen de leuke rellen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 maart 2015 @ 23:10:

[...]

Bij mij ook. Maar ze nemen geen ruimte in op mijn stoffige zolder, gelukkig.

Bij mij ook niet meer want echt meer dan helft van de afzenders is al geanonimiseerd.

Ik trek echt de gezelligerds aan zeg maar....

Zou ik naar viooltjes ruiken?
Wat is het hier stil, hallo Viva doet het hoor
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 maart 2015 @ 23:08:

Op het vliegtuigtopic kun je het vuurtje over de vraag of speculeren respectloos is wel even opstoken.

NummerZoveel doet dan de rest

Deze kwestie doet het altijd goed op dit forum, trouwens.
.
Goedemorgen allemaal

Even terugkomend op dat PB verhaal.

Is het bij iemand hier wel eens voorgekomen dat er PB's waarvan je zeker weet dat je beantwoord of antwoord hebt gekregen niet in de inbox verscheen?

Ik heb bij PB's van 3 verschillende personen geen antwoord gezien, terwijl ik er van overtuigd ben dat die mensen dat echt wel zouden doen. (onderwerp was serieus ) genoeg.

Alvast met dank voor het meedenken.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:paulaner schreef op 25 maart 2015 @ 10:43:

Goedemorgen allemaal

Even terugkomend op dat PB verhaal.

Is het bij iemand hier wel eens voorgekomen dat er PB's waarvan je zeker weet dat je beantwoord of antwoord hebt gekregen niet in de inbox verscheen?

Ik heb bij PB's van 3 verschillende personen geen antwoord gezien, terwijl ik er van overtuigd ben dat die mensen dat echt wel zouden doen. (onderwerp was serieus ) genoeg.

Alvast met dank voor het meedenken.Je kunt het ze ook even vragen toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hebben ze wel door gehad dat je ze een pb hebt gestuurd (omdat er geen melding van komt).
.
Paul, als die ander de mailwisseling gewist heeft en jij schrijft dan nog iets, dan krijgt die ander de PB niet meer. Dus als jij verder gaat in een eerdere conversatie en die ander heeft dat al gewist, gaat de PB verloren.
Life is short. Eat dessert first.
Oh? Lekker handig is dat.
.
Da's idd handig ja.

Dan maar gaan doen wat Nous zegt.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik zou het ook vragen en als je een PB stuurt, telkens een nieuwe sturen als je niet zeker bent.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 25 maart 2015 @ 11:02:

Paul, als die ander de mailwisseling gewist heeft en jij schrijft dan nog iets, dan krijgt die ander de PB niet meer. Dus als jij verder gaat in een eerdere conversatie en die ander heeft dat al gewist, gaat de PB verloren.

Dit inderdaad.

Te belachelijk, maar waar. Dat gebeurt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
verplaatst
F.U.
Poeh he, ik heb ineens een zwaar dilemma.

Ik zit momenteel op een interimklus tot eind mei. Nu had ik intern gesolliciteerd op een functie, werd uitgenodigd, leuk gesprek en nu hebben ze net gebeld dat ze me graag willen hebben. Erg leuk, maar: ik heb nog 6 (!) sollicitaties uit staan en dit is eigenlijk de baan waar mijn voorkeur het minst naar uit gaat. Daarnaast is het ook een fulltime baan, terwijl ik de afgelopen 17 jaar parttime heb gewerkt. En het is ook nog eens zo dat ze willen dat ik over 1,5 week al start. Kortom: geen tijd om te overdenken, geen tijd om andere sollicitaties af te wachten.

Kortom: moeilijk, moeilijk...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven