bleh voel me gewoon kut
dinsdag 24 maart 2015 om 21:41
Wat ik wil met dit topic, gewoon ff klagen.....voel mij kut, alleen en loop keihard te janken. Ken je dat gevoel, dat je overdag jezelf voorbij loopt, zo druk met van alles en nog wat en dat s.avonds je ineens een.gevoel van alleen zijn je overvalt??? Ik heb wel vriendinnen maar die zijn net zo druk. Mijn moeder woont 50 km verderop en mijn vader gaat volgende wk voor een jaar naar het buitenland. Fb heb ik wel bekeken, vind er niet veel meer aan. Is toch vooral laten zien hoe leuk en gelukkig iedereen is. De kinderen liggen op bed. Meestal vind ik het heerlijk, manlief ff weg, kids op bed.....me time! Lekker met een tijdschrift op de bank, of een leuk tv programma. Maar nu....de tranen blijven komen, bleh. De hond zit mij aan te kijken, van wat is er met jouw aan de hand? Voel mij echt rot. Gewoon ff klagen hoe zielig ik wel niet ben.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
dinsdag 24 maart 2015 om 21:55
Aaah Ik hoop dat je manlief snel terug is om je een dikke knuffel te geven.
Je bent niet alleen, je hebt een gezin, vriendinnen en je beide ouders nog! Hoewel het soms wel eenzaam / onbegrepen kan voelen als je de hele dag druk bent en er te weinig tijd is voor jou als persoon. Wijze les, jij mag er ook zijn!
Je bent niet alleen, je hebt een gezin, vriendinnen en je beide ouders nog! Hoewel het soms wel eenzaam / onbegrepen kan voelen als je de hele dag druk bent en er te weinig tijd is voor jou als persoon. Wijze les, jij mag er ook zijn!
dinsdag 24 maart 2015 om 21:55
Wat vervelend dat je je zo voelt!
Ik herken het gevoel en het is heel erg naar! Even je hart bij iemand luchten helpt bij mij vaak heel goed. Kun je bij je man terecht als je je zo voelt?
Ik ben al een tijdje thuis in verband met heftige bijwerkingen van medicijnen. Ik doe wel van alles overdag, maar de dagen duren toch wel erg lang. Ben zo blij als mijn vriend 's middags weer thuiskomt uit zijn werk!
Kop op, hopelijk voel je je snel weer beter
Ik herken het gevoel en het is heel erg naar! Even je hart bij iemand luchten helpt bij mij vaak heel goed. Kun je bij je man terecht als je je zo voelt?
Ik ben al een tijdje thuis in verband met heftige bijwerkingen van medicijnen. Ik doe wel van alles overdag, maar de dagen duren toch wel erg lang. Ben zo blij als mijn vriend 's middags weer thuiskomt uit zijn werk!
Kop op, hopelijk voel je je snel weer beter
dinsdag 24 maart 2015 om 21:59
"Ik voel me kut..."
"Dan moet je je handen uit je zakken halen!"
Copyright: m'n lieve, prettig gestoorde peettante.
Het klinkt alsof je een stevige baaldag hebt en da's gewoon Niet Leuk. Punt.
Onder de douche lekker uitjanken, wijntje/theetje, filmpje/browsen op 9gag.com. Even lief zijn voor jezelf, mag best.
"Dan moet je je handen uit je zakken halen!"
Copyright: m'n lieve, prettig gestoorde peettante.
Het klinkt alsof je een stevige baaldag hebt en da's gewoon Niet Leuk. Punt.
Onder de douche lekker uitjanken, wijntje/theetje, filmpje/browsen op 9gag.com. Even lief zijn voor jezelf, mag best.
dinsdag 24 maart 2015 om 23:10
Gewoon even uitjanken
Soms moet het er gewoon even uit
Dan plemp je een topic op forum, scoor je een paar
Snuit je een paar kleexen vol
Duik me met dikke ogen en vlekken in je nek onder je dekbed
En morgen sta je op en denk je, waar de neuk deed ik nou zo ingewikkeld over gisteren
Oh en voor ik het vergeet
Soms moet het er gewoon even uit
Dan plemp je een topic op forum, scoor je een paar
Snuit je een paar kleexen vol
Duik me met dikke ogen en vlekken in je nek onder je dekbed
En morgen sta je op en denk je, waar de neuk deed ik nou zo ingewikkeld over gisteren
Oh en voor ik het vergeet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 24 maart 2015 om 23:38
Bijna is niet helemaal koffiekopje.....praten en therapie helpt wel nl. En soms moet je iets nog een tweede kans geven.
Ik heb idd een wijntje gedronken, lig nu op bed. Heb mijn drie kinderen een dikke knuffel gegeven en toen bedacht " wat een rijkdom", voel mij nu iets beter. Kunnen idd de hormonen zijn, moet vlgs mij volgende wk ongesteld worden. Maar bedankt voor jullie reacties, lief!
Ik heb idd een wijntje gedronken, lig nu op bed. Heb mijn drie kinderen een dikke knuffel gegeven en toen bedacht " wat een rijkdom", voel mij nu iets beter. Kunnen idd de hormonen zijn, moet vlgs mij volgende wk ongesteld worden. Maar bedankt voor jullie reacties, lief!
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
dinsdag 24 maart 2015 om 23:43
quote:SilverShadow schreef op 24 maart 2015 @ 21:54:
Man, kinderen, beide ouders nog, vriendinnen. Er zijn mensen die het slechter hebben en zich alleen voelen, count your blessingsEr zijn áltijd mensen die het slechter hebben, óók als je geen man, ouders, kinderen en vriendinnen hebt.
Man, kinderen, beide ouders nog, vriendinnen. Er zijn mensen die het slechter hebben en zich alleen voelen, count your blessingsEr zijn áltijd mensen die het slechter hebben, óók als je geen man, ouders, kinderen en vriendinnen hebt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 25 maart 2015 om 00:00
Man, kinderen, beide ouders nog, vriendinnen. Er zijn mensen die het slechter hebben en zich alleen voelen, count your blessings
Kutopmerking.
Als zij zich slecht voelt, voelt ze zich slecht. Geen enkel gevoel is te vergelijken.
Man, kinderen, beide ouders nog, vriendinnen. Er zijn mensen die het slechter hebben en zich alleen voelen, count your blessings
Kutopmerking.
Als zij zich slecht voelt, voelt ze zich slecht. Geen enkel gevoel is te vergelijken.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 25 maart 2015 om 10:06
Man, kinderen, beide ouders nog, vriendinnen. Er zijn mensen die het slechter hebben en zich alleen voelen, count your blessingsEn dus mag je je gewoon niet een keer lekker zielig voelen en overlopen van zelfmedelijden? Tssssssss, kan echt heerlijk zijn om ondanks alles gewoon uitgebreid te janken en langs al je rijkdom heen te kijken hoor.
Man, kinderen, beide ouders nog, vriendinnen. Er zijn mensen die het slechter hebben en zich alleen voelen, count your blessingsEn dus mag je je gewoon niet een keer lekker zielig voelen en overlopen van zelfmedelijden? Tssssssss, kan echt heerlijk zijn om ondanks alles gewoon uitgebreid te janken en langs al je rijkdom heen te kijken hoor.