Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 maart 2015 om 18:45
woensdag 25 maart 2015 om 20:23
woensdag 25 maart 2015 om 20:38
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2015 @ 20:23:
[...]
Je mag alles zelf bepalen maar constant dat wisselen, ik snap het niet.Ik denk dat het grote voordeel van een nickchange is dat je niet meer loepbaar bent.
[...]
Je mag alles zelf bepalen maar constant dat wisselen, ik snap het niet.Ik denk dat het grote voordeel van een nickchange is dat je niet meer loepbaar bent.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 25 maart 2015 om 21:09
quote:hatsetats schreef op 25 maart 2015 @ 21:06:
Dat klopt Solo. Ben ik het voorbeeld van. Nickchange snap ik best, dat opzichtige anonimiseren niet.Als je oude nick blijft bestaan kan die toch nog steeds geloept worden?
Dat klopt Solo. Ben ik het voorbeeld van. Nickchange snap ik best, dat opzichtige anonimiseren niet.Als je oude nick blijft bestaan kan die toch nog steeds geloept worden?
You're one of a kind - and that's already more than enough.
woensdag 25 maart 2015 om 21:19
woensdag 25 maart 2015 om 21:25
quote:Gingembre schreef op 25 maart 2015 @ 21:14:
[...]
"Haaaai, ik ga op anoniem hoor! Nee, ik kom echt terug, hihi. Ja, dat zul je wel zien met welke nick!"
Zoiets?
Ja dat is opzichtig inderdaad, maar dat is echt erg? Erger dan een ban krijgen en dan weer een nieuwe nick met afspraken terug mogen blijven komen?
En dat dan gaan roepen? Net zo opzichtig.
[...]
"Haaaai, ik ga op anoniem hoor! Nee, ik kom echt terug, hihi. Ja, dat zul je wel zien met welke nick!"
Zoiets?
Ja dat is opzichtig inderdaad, maar dat is echt erg? Erger dan een ban krijgen en dan weer een nieuwe nick met afspraken terug mogen blijven komen?
En dat dan gaan roepen? Net zo opzichtig.