Spiraaltje
donderdag 26 maart 2015 om 14:18
Ik heb gisteren een spiraaltje laten steken, gisteren stekende pijn en nu nog enkel gevoel van de pijn wanneer je maandstonden hebt, gyneacoloog zei met dat ik nog eventjes ging bloeden, maar deze ochtend al niets meer, kan dit, in de bijsluiter ook gelezen dat je de draadjes zou voelen, maar ik vind deze nergens, moet je dit echt voelen, binnen 8 weekjes terug op controle zal dan wel meer weten he
donderdag 26 maart 2015 om 15:25
Hier wel bloed en heftige menstruatiepijn na het zetten, dat duurde wel een week denk ik (is al lang geleden). Toen ik hem liet vervangen was het minder heftig.
Ik heb nooit de draadjes gevoeld, staat ook in de bijsluiter dat je deze KAN voelen, niet dat dat moet. Ook nooit klachten gehad van sekspartners dat ze hem voelden.
Ik heb nooit de draadjes gevoeld, staat ook in de bijsluiter dat je deze KAN voelen, niet dat dat moet. Ook nooit klachten gehad van sekspartners dat ze hem voelden.
donderdag 26 maart 2015 om 15:29
Is voor iedereen anders TO, ik heb zelf nooit gezocht naar de draadjes, maar mijn vriend had er wel regelmatig last van. Ben ook nog een keer terug gegaan naar de dokter om ze wat korter te laten knippen. Pas na een jaar hadden ze een plooitje gevonden en waren ze niet meer zo prikkerig volgens vriend. Fijn toch, dat je ze niet voelt?!
donderdag 26 maart 2015 om 15:33
quote:iesiesa schreef op 26 maart 2015 @ 15:26:
Ik voel die draadjes wel en ik vind het heel vervelend.
Ik vroeg me af of ik misschien niet zo diep ben als andere vrouwen, maar de dokter zegt dat het gewoon normaal is
Ik ben toch wel ongerust Waarom ben je ongerust? Sommige mensen voelen ze wel, anderen niet of bijna niet. En je kunt de draadjes korter laten knippen.
Ik voel die draadjes wel en ik vind het heel vervelend.
Ik vroeg me af of ik misschien niet zo diep ben als andere vrouwen, maar de dokter zegt dat het gewoon normaal is
Ik ben toch wel ongerust Waarom ben je ongerust? Sommige mensen voelen ze wel, anderen niet of bijna niet. En je kunt de draadjes korter laten knippen.
donderdag 26 maart 2015 om 16:48
quote:Honeymoonquiz schreef op 26 maart 2015 @ 15:33:
[...]
Waarom ben je ongerust? Sommige mensen voelen ze wel, anderen niet of bijna niet. En je kunt de draadjes korter laten knippen.
Omdat ik bang ben dat ik een lichamelijk probleem heb. Ik ben bang dat de reden dat ik de draadjes kan voelen is dat ik minder diep ben dan andere vrouwen. Dit zou mijn intimiteit kunnen belemmeren als ik blijkbaar minder in orde ben. Ik vind het zowel vervelend als een man dit zou kunnen merken.. En dat mijn lichaam dus minder fijn zou zijn voor mannen dan andere vrouwen.
Met seks voel ik het soms ook tegen de baarmoederwand.
[...]
Waarom ben je ongerust? Sommige mensen voelen ze wel, anderen niet of bijna niet. En je kunt de draadjes korter laten knippen.
Omdat ik bang ben dat ik een lichamelijk probleem heb. Ik ben bang dat de reden dat ik de draadjes kan voelen is dat ik minder diep ben dan andere vrouwen. Dit zou mijn intimiteit kunnen belemmeren als ik blijkbaar minder in orde ben. Ik vind het zowel vervelend als een man dit zou kunnen merken.. En dat mijn lichaam dus minder fijn zou zijn voor mannen dan andere vrouwen.
Met seks voel ik het soms ook tegen de baarmoederwand.
donderdag 26 maart 2015 om 21:41
Volgens mijn gyn hoef je echt niet voorzichtig te zijn na het plaatsen van een spiraal. (Mag natuurlijk wel hoor.) En wat vreemd dat je gyn niet meteen een echo gemaakt heeft. Dat werd bij mij wel gedaan en ik hoefde daarom niet meer terug. Wel zo handig!
Maar goed volgens mij kom je uit België en is het daar anders dan hier in NL?!
Maar goed volgens mij kom je uit België en is het daar anders dan hier in NL?!
donderdag 26 maart 2015 om 21:47
Draadjes wel of niet voelen heeft niks met je vagina oid te maken maar met hoe kort of lang de arts die draadjes heeft afgeknipt. Normaliter zijn ze 2cm lang en net te voelen bij je baarmoedermond...
Hier 10 jr lang koperspiraal gehad, kon de draadjes altijd voelen.. vond het een fijne controle en partner had er ook nooit last van.
Hier 10 jr lang koperspiraal gehad, kon de draadjes altijd voelen.. vond het een fijne controle en partner had er ook nooit last van.
donderdag 26 maart 2015 om 22:09
Ik heb er gisteren ook 1 laten zetten haha en ook geen bloedverlies meer.
Heb nog niet gevoeld of ik de draadjes voel maar ze heeft ze iig afgeknipt. Toch vind ik het nog wel een apart idee dat je iets in je lichaam hebt.
En met seks ook. ja ik vind het toch even spannend..
oja ik moet met 6 weken al voor controle..
Heb nog niet gevoeld of ik de draadjes voel maar ze heeft ze iig afgeknipt. Toch vind ik het nog wel een apart idee dat je iets in je lichaam hebt.
En met seks ook. ja ik vind het toch even spannend..
oja ik moet met 6 weken al voor controle..
donderdag 26 maart 2015 om 22:14
quote:heliosje schreef op 26 maart 2015 @ 21:47:
Draadjes wel of niet voelen heeft niks met je vagina oid te maken maar met hoe kort of lang de arts die draadjes heeft afgeknipt. Normaliter zijn ze 2cm lang en net te voelen bij je baarmoedermond...
Hier 10 jr lang koperspiraal gehad, kon de draadjes altijd voelen.. vond het een fijne controle en partner had er ook nooit last van.Bedankt. Dat stelt me gerust!
Hier 10 jr lang koperspiraal gehad, kon de draadjes altijd voelen.. vond het een fijne controle en partner had er ook nooit last van.Bedankt. Dat stelt me gerust!