Buikgriep?
donderdag 26 maart 2015 om 03:17
Klinkt als buikgriep ja. Goed blijven drinken en uitzieken. Houd er rekening mee dat je borstvoeding erg terug kan lopen. Bij mij viel 'ie tijdens een darminfectie zelfs helemaal droog. Let verder goed op of je nog blijft plassen. Zodra je minder gaat plassen, echt een arts consulteren.
In plaats van cola kun je beter ORS gebruiken. Dat kun je gewoon bij de drogist of apotheek (laten) halen. En als je je morgen nog zo beroerd voelt, probeer dan toch opvang voor de kinderen te krijgen. Kan je man niet thuis blijven?
Beterschap!
In plaats van cola kun je beter ORS gebruiken. Dat kun je gewoon bij de drogist of apotheek (laten) halen. En als je je morgen nog zo beroerd voelt, probeer dan toch opvang voor de kinderen te krijgen. Kan je man niet thuis blijven?
Beterschap!
donderdag 26 maart 2015 om 03:22
volgens mij val ik ook aardig droog, mijn borsten voelen leeg en bij het drinken hoor ik hem niet slikken, komt dit weer goed als ik beter ben? Geluklig eet hij ook al vast voedsel.
Ben bang dat er niets anders opzit dan nog een dag opvang te regelen.
Zo stom Dit, voelde me overdag echt beter en ging er vanuit dat ik het ergste wel gehad had
Ben bang dat er niets anders opzit dan nog een dag opvang te regelen.
Zo stom Dit, voelde me overdag echt beter en ging er vanuit dat ik het ergste wel gehad had
donderdag 26 maart 2015 om 06:58
donderdag 26 maart 2015 om 07:36
Als je al geen melk meer maakt, heb je jezelf wel heel erg laten uitdrogen. Dan moet je echt wat extra doen hoor! Ik heb tijdens borstvoeding ook ooit buikgriep gehad ( zelfs over mijn baby heen gekotst....), maar melk had ik altijd voldoende. Mijn lijf trok gewoon uit alle kieren nog vocht, mijn melk ging voor mijn eigen processen leek het wel. Ik ben in die week 5 kilo afgevallen toen.
Ik zou echt even ORS of zo halen en ik hoop dat je je alweer wat beter voelt.
Ik zou echt even ORS of zo halen en ik hoop dat je je alweer wat beter voelt.
Zonder oorzaak geen gevolg
donderdag 26 maart 2015 om 08:11
Bedankt voor de reactie. Medeleven zorgt er iig voor dat ik me minder alleen voel .
Ik vind het zo raar dat ik maar misselijk blijf en blijf overgeven, misschien wel omdat mijn maag leeg is? Maar eten verdraagt mijn maag ook niet
Zal vanmiddag even aan mijn buurvrouw vragen of ze ORS wil halen.
Ik plas nog wel ( wel heel donker )
Bv wordt bij mij ook altijd minder als ik verkouden ben of gestresseerd, dus vind het niet raar dat het nu helemaal terugloopt.
Ik vind het zo raar dat ik maar misselijk blijf en blijf overgeven, misschien wel omdat mijn maag leeg is? Maar eten verdraagt mijn maag ook niet
Zal vanmiddag even aan mijn buurvrouw vragen of ze ORS wil halen.
Ik plas nog wel ( wel heel donker )
Bv wordt bij mij ook altijd minder als ik verkouden ben of gestresseerd, dus vind het niet raar dat het nu helemaal terugloopt.
donderdag 26 maart 2015 om 08:45
donderdag 26 maart 2015 om 14:49
Zo donkere urine is ook al een teken van uitdroging. Blijf proberen kleine beetjes vocht binnen te krijgen, al is het maar elk kwartier een theelepeltje. Elk theelepeltje dat blijft zitten, is er één.
Bij zulke klachten kon ik wel lauwe thee met suiker verdragen, platte cola inderdaad, lauwe heldere bouillon en ORS. Je prioriteit ligt nu bij drinken, niet bij eten. Sterkte en beterschap!
Bij zulke klachten kon ik wel lauwe thee met suiker verdragen, platte cola inderdaad, lauwe heldere bouillon en ORS. Je prioriteit ligt nu bij drinken, niet bij eten. Sterkte en beterschap!
donderdag 26 maart 2015 om 21:52
even een update. De zetpil werkt gelukkig redelijk goed. Na het zetten van de zetpil heel de ochtend misselijk geweest , maar niet meer gespuugd. Na 2 uur smiddags kon ik voorzichtig weer wat slokjes drinken. Net twee kaakjes gegeten en heb weer een zetpil gebruikt. Nu hopen op een rustige nacht.
Staat een glas water naast mij zodat ik er van kan nippen als ik wakker wordt. Bv is wel helemaal teruggelopen, dus even afwachten hoe dat verloopt.
Bedankt voor jullie adviezen. Thee of lauw drinken werkt bij mij helaas averechts. Koud water lukt gelukkig wel en af en toe een slokje cola.
Staat een glas water naast mij zodat ik er van kan nippen als ik wakker wordt. Bv is wel helemaal teruggelopen, dus even afwachten hoe dat verloopt.
Bedankt voor jullie adviezen. Thee of lauw drinken werkt bij mij helaas averechts. Koud water lukt gelukkig wel en af en toe een slokje cola.