Acceptatie promiscue gedrag singles

14-08-2008 12:06 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik het lastig vind om promiscue gedrag van vrijgezellen dames te accepteren.

Natuurlijk weet ik dat je gewoon voor jezelf mag beslissen wat je doet naarmate je vrijgezel bent, maar dit is echt de absolute nummer 1 afknapper voor mij.

Kan je eigenlijk wel een happy single zijn als je niet promiscue door het leven ga?

Ik weet dat de vrouwen hier op het viva-forum nogal uitgesproken meningen hebben... als ik zo het een-en-ander lees belanden jullie nog behoorlijk snel bij iemand in bed, maar vinden jullie het ook lastig te accepteren wanneer een man maar wat 'rondfladdert' als een mogelijke potentiele partner?
Trouwens... rare vrouwen... kanker gewoon op hier als je niet te vertellen heb behalve bashen (ja ik denk nu dat je dat je een dikke zeugen kop heb).

Pleur op
Zwak? Ik? Wie van ons twee laat zich nu kennen RJ? Kijk ik kom met feiten aan, dat jij je verlaagt door te schelden moet jij weten! Maar heb je nog meer voor me? Want misschien lucht het je wat op al die sexuelefrustraties moeten er toch uit he.
Goh,val ik weer met m,n neus in de boter hier?

Rellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Als je deze houding in het dagelijks leven ook hebt. Kom je erg ver met je plan. Geen vrouw loopt hier warm voor hoor.
1. Jammer dat ik die foto gemist heb terwijl ik hard aan het werk was...

2. Ik vind de laatste reacties niet zo gepast eigenlijk, verzoekje om op een normaal niveau te communiceren?
Vertederend hoor RJ.........
quote:Dushi74 schreef op 15 augustus 2008 @ 21:53:

Als je deze houding in het dagelijks leven ook hebt. Kom je erg ver met je plan. Geen vrouw loopt hier warm voor hoor.Ga je vriend verwennen en anders ga je ff zelf flink verwennen.
Ik communiceer op een zeer normaal niveau. Krijg wel het ene scheld woord naar het andere naar mijn hoofd. Wat ik wel apart vind is dat dit heerschap zich weer zo laat kennen.
quote:plukvandepetteflat schreef op 15 augustus 2008 @ 21:54:

1. Jammer dat ik die foto gemist heb terwijl ik hard aan het werk was...

2. Ik vind de laatste reacties niet zo gepast eigenlijk, verzoekje om op een normaal niveau te communiceren?Komt weer door zo'n achterlijk wijf
Tuurlijk lekker door blijven schelden RJ. Bereik je er wat mee?
Klein piemeltje denk ik Dush...
Misschien moet je er toch maar even over nadenken dat je naar een prostitue gaat. Want daar hoef je geen gesprek mee aan te gaan. Tenslotte scheelt je dat vast een hoop frustie. Met een ONS of in een echte relatie zal er toch enige vorm van communicatie nodig zijn.

Ik weet wel dat geen enkele vrouw nu warm loopt. Vraag me af of die ene dame die hier dr mailadres had neergezet nu nog zo blij daarmee is. Zeker als ze nu nog meeleest.
Ik ga de offtopics verwijderen. Gelieve niet door te gaan hiermee.
Eeeh never mind eigenlijk, ik sluit het topic.
quote:eleonora schreef op 15 augustus 2008 @ 21:58:

Klein piemeltje denk ik Dush...

Zou je denken Leo?

Pas maar op hoor, hij is haske sterk zegt ie. En dan gaat hij je ook het "beste" toewensen. schelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven