Acceptatie promiscue gedrag singles

14-08-2008 12:06 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik het lastig vind om promiscue gedrag van vrijgezellen dames te accepteren.

Natuurlijk weet ik dat je gewoon voor jezelf mag beslissen wat je doet naarmate je vrijgezel bent, maar dit is echt de absolute nummer 1 afknapper voor mij.

Kan je eigenlijk wel een happy single zijn als je niet promiscue door het leven ga?

Ik weet dat de vrouwen hier op het viva-forum nogal uitgesproken meningen hebben... als ik zo het een-en-ander lees belanden jullie nog behoorlijk snel bij iemand in bed, maar vinden jullie het ook lastig te accepteren wanneer een man maar wat 'rondfladdert' als een mogelijke potentiele partner?
quote:Sarah Scott schreef op 15 augustus 2008 @ 21:21:

[...]

Even resumeren: bovenstaande opmerkingen + het feit dat jij als man op een vrouwenforum zwerft én je foto plaatst.....en jij beweert ook nog dat je die plaatst om te laten zien wie je bent.

Right........Nee... ik wil je niet
quote:Sarah Scott schreef op 15 augustus 2008 @ 21:21:

[...]

Even resumeren: bovenstaande opmerkingen + het feit dat jij als man op een vrouwenforum zwerft én je foto plaatst.....en jij beweert ook nog dat je die plaatst om te laten zien wie je bent.

Right........

ooo wacht... er zijn natuurlijk heel wat mannen die zo doen hier op het forum.

Niet slim van me... maar goed, jij lijkt me dus absoluut niks om te leren kennen.

Waarschijnlijk ben je heel anders in het echt, maarja.

...............___@@@__

......_____//____?____\______

----o--------CARE-POLICE----@)

-----`--(@)=====+====(@)-
Nee, Sarah Scott. Dat heb je echt mis hoor.
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 21:24:

[...]

Nee... ik wil je nietWhoehaaaa gelukkig niet zeg, ik heb een hele lieve en sexy man, bovendien al twee kinderen, dus ik hoef jou er niet bij hoor schatje
En waarschijnlijk ben jij net zo nep als je nick RJ.
quote:Dushi74 schreef op 15 augustus 2008 @ 21:29:

Nee, Sarah Scott. Dat heb je echt mis hoor.
quote:Sarah Scott schreef op 15 augustus 2008 @ 21:30:

[...]

Whoehaaaa gelukkig niet zeg, ik heb een hele lieve en sexy man, bovendien al twee kinderen, dus ik hoef jou er niet bij hoor schatje Ik ben eigenlijk behoorlijk sarcastisch (never lost a match). Wat heeft het ook voor zin, je hoeft niet te reageren.
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 21:34:

[...]

Ik ben eigenlijk behoorlijk sarcastisch (never lost a match). Wat heeft het ook voor zin, je hoeft niet te reageren.Hoeft niet, maar mág wel
Oh yes... nu komen de zelfverklaarde sterke vrouwen

loller
Nee hoor ik kom niet nu, heb hier al eerder gepost. Maar dat ben je "spontaan" vergeten nu je niet meer denkt met je hersenen.
Kom laat je zien hoe sterk je ben
quote:Dushi74 schreef op 15 augustus 2008 @ 21:38:

Nee hoor ik kom niet nu, heb hier al eerder gepost. Maar dat ben je "spontaan" vergeten nu je niet meer denkt met je hersenen.Ooooo ik ben je niet vergeten hoor... toch kwamen je berichten over als een depressieve 30-er. Schijnt nogal algemeen te zijn.
Hoef ik niet te laten zien, ik weet het gewoon. Overigens hoe wil je dat doen dan? Ballen tonen, of gaan we meten wie de langste heeft?
Sure RJ, ik heb geen topic hier geopend. En ik n**k meer dan jij ooit gedaan hebt. Nu jij weer!
Maar ja ik ben dan ook promiscue he, volgens jou dan!
quote:Dushi74 schreef op 15 augustus 2008 @ 21:41:

Sure RJ, ik heb geen topic hier geopend. En ik n**k meer dan jij ooit gedaan hebt. Nu jij weer!HOER
achja... je bent vast lelijk. Is niet erg.
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 21:40:

[...]

Ooooo ik ben je niet vergeten hoor... toch kwamen je berichten over als een depressieve 30-er. Schijnt nogal algemeen te zijn.Hey, ga je mond eens spoelen
quote:juliee schreef op 15 augustus 2008 @ 21:43:

[...]

Hey, ga je mond eens spoelen jij bent nog een 30-er
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 21:42:

[...]

HOER
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 21:42:

[...]

HOER*proest*
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 21:35:

Oh yes... nu komen de zelfverklaarde sterke vrouwen

lollerWedden dat ik sterker ben?
quote:Sarah Scott schreef op 15 augustus 2008 @ 21:46:

[...]

Wedden dat ik sterker ben?yeahhhh biyotch
Het is dat mijn zieltje niet zo teer is. Anders had ik even mijn beklacht bij de angel gedaan over je uitspraak RJ.

Maar goed zoals ik al zei: je hebt je aandacht gehad, daar waar je visexpedities op bv de sexpijler niet lukte.
quote:Dushi74 schreef op 15 augustus 2008 @ 21:47:

Het is dat mijn zieltje niet zo teer is. Anders had ik even mijn beklacht bij de angel gedaan over je uitspraak RJ.

Maar goed zoals ik al zei: je hebt je aandacht gehad, daar waar je visexpedities op bv de sexpijler niet lukte.ja je bent dus zwak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven