Acceptatie promiscue gedrag singles

14-08-2008 12:06 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik het lastig vind om promiscue gedrag van vrijgezellen dames te accepteren.

Natuurlijk weet ik dat je gewoon voor jezelf mag beslissen wat je doet naarmate je vrijgezel bent, maar dit is echt de absolute nummer 1 afknapper voor mij.

Kan je eigenlijk wel een happy single zijn als je niet promiscue door het leven ga?

Ik weet dat de vrouwen hier op het viva-forum nogal uitgesproken meningen hebben... als ik zo het een-en-ander lees belanden jullie nog behoorlijk snel bij iemand in bed, maar vinden jullie het ook lastig te accepteren wanneer een man maar wat 'rondfladdert' als een mogelijke potentiele partner?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 19:48:

Als iedereen al een vriend heeft valt er ook niks te ONS'en dus ...Ik heb het over het type vrouw: ja jij bent echt helemaal wat ik zoek.
RJ: het klinkt heel corny maar je moet stoppen met zoeken. Pas dan zal je haar tegenkomen. En het is moeilijk te stoppen want de hoop blijft altijd maar geloof me: op het moment dat je het opgeeft dan komt ze. En op een plek waar je nooit van je leven gezocht had. Het komt heus wel goed hoor. Ik ben zelf ook het type romaticus, heb ook altijd zoiets gehad van: ik wil niet met de eerste de beste in bed maar met de ware. Tja, moeilijk want ik had ook best wel zin om eens een keer sex te hebben. Maar ik heb heel bewust gewacht (taart verhaal, ik wilde dat het speciaal was...d.w.z. met iemand waarom ik gaf. En dan maakte het geen moer uit dat het absoluut klote ging want dat is het bij velen de eerste keer, want het was met HEM. Mister Zwieber dus. Heeft niks met religie temaken hoor, inderdaad, gewoon met eent e romatische opvatting. En geloof me, als je dat echt bent denk ik ook niet dat je met minder genoegen zal nemen, dat je altijd iets zal missen.

En als je de juiste persoon tegenkomt maakt het geen moer uit met hoeveel mannen ze het heeft gedaan want het is de ware.

Je zoekt te hard. Niet doen. Niet nodig. Ze komt wel. Op haar eigen tijd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 19:48:

" té " als in " Brrrrrr " ? of " ahhhhhhhhgossiekommaareensevenlekkerhier " ?

ahhhhhgossiekomeensevenlekkerhierdanzalikjewelevenwatleren

quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 19:50:

[...]

Ik heb het over het type vrouw: ja jij bent echt helemaal wat ik zoek.Ik geloof het direct ; achteraan aansluiten en een nummertje trekken , RJ.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 19:50:

[...]

Wat vind jij?Wil je een aardig antwoord of een eerlijk antwoord ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 19:53:

[...]

Ik geloof het direct ; achteraan aansluiten en een nummertje trekken , RJ.Ik weet het... het type vrouw waar ik op val is zelden alleen en heeft ook absoluut geen klagen betreft mannelijke aanbidders.
Zwieber ; dus als hij zich vanaf nu opsluit in huis belt de ware op een dag gewoon aan ? goh........
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 19:54:

[...]

Wil je een aardig antwoord of een eerlijk antwoord ?Eerlijk... maar nu je het zo stelt zal je niet echt veel sympathie met mijn principes hebben.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 19:55:

Zwieber ; dus als hij zich vanaf nu opsluit in huis belt de ware op een dag gewoon aan ? goh........Misschien is het wel de pizzabezorgster
Ik geloof niet in niet-zoeken , ik denk alleen dat je verkéérd zoekt .

Ja, de allerlekkerste babes van de avond zullen een man aan hun arm hebben hangen . Maar dat is vaak op het eerste oog .

Ga uit , heb een leuke tijd , ga niet met als doel te n**ken ; want dan spreek je - als je durft - díe meiden aan waarvan jij denkt dat " je het er wel op kan " .... maar wat een leuke lieve spannende romantische verlegen meiden laat je dan lopen ..... Praat gewoon met alle soorten meiden , de " klik " zit niet ( alleen ) in een lekker lijf met een mooi koppie .
Maar Bianca... jij bent dan ook 'ongeveer 40'. Je zal vast een hoop levenservaring hebben waar ik nog niet aan kan tippen. Je zal me hoogstwaarschijnlijk naïf vinden
Oh ik geloof heilig in het niet zoeken. Gewoon je leven leven. Ga gerust uit met niet met het doel: nou en vanavond wil ik de ware tegenkomen. Dat werkt gewoon niet. Heb ik ook gedaan. Uiteindelijk manlief ontmoet op de ergste plek op aarde waar ik NOOIT gezocht zou hebben (ja, centerparcs dus...schaam schaam).
Nee RJ, je bent niet naief hoor, gewoon heeeeeeeel romantisch. En dat is juist leuk!
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 19:56:

[...]

Eerlijk... maar nu je het zo stelt zal je niet echt veel sympathie met mijn principes hebben.

Ik zal eens gek doen en zowel aardig als eerlijk doen ;

RJ ; ik ben van een dusdanige leeftijd met een dusdanige ervaring dat ik niet zo veel heb met van die hele lieve knullen . Nou moet ik zeggen dat ik daar nooit echt iets mee heb gehad , hoor .

Maar daarom is er niet iets mís mee .... het past alleen voor geen kanten bij mijn persoon .
Maar de meest romantische mannen zijn keiharde cynici hoor! Echt type niet-lief. Want ze komen er niet graag voor uit....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 20:04:

[...]

Ik zal eens gek doen en zowel aardig als eerlijk doen ;

RJ ; ik ben van een dusdanige leeftijd met een dusdanige ervaring dat ik niet zo veel heb met van die hele lieve knullen . Nou moet ik zeggen dat ik daar nooit echt iets mee heb gehad , hoor .

Maar daarom is er niet iets mís mee .... het past alleen voor geen kanten bij mijn persoon .Ik ben niet echt een hele lieve knul eerlijk gezegd. Ik heb een behoorlijk hard uiterlijk, maar toch verfijnd. Ik laat absoluut niet over me heen lopen en sta absoluut mijn mannetje. Ik ben atletisch gebouwd met alles hoe het hoort te zijn. Alleen romantisch gezien ben ik niet te houden.
quote:RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 20:07:

[...]

Alleen romantisch gezien ben ik niet te houden.Je strooit dwangmatig met rozenblaadjes ofzo ?
quote:Zwieber schreef op 15 augustus 2008 @ 20:05:

Maar de meest romantische mannen zijn keiharde cynici hoor! Echt type niet-lief. Want ze komen er niet graag voor uit....Het is ook absoluut niet iets waar ik te koop meeloop. Op de een of andere manier houd ik het voor mezelf tot ik iemand tegenkom die ik de moeite vind om te laten zien wie ik echt ben. Een enkele keer gedaan.. maar zoals ik al zei, ze hebben allemaal een vriend.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 20:09:

[...]

Je strooit dwangmatig met rozenblaadjes ofzo ?Het is ook absoluut niet iets waar ik te koop meeloop. Op de een of andere manier houd ik het voor mezelf tot ik iemand tegenkom die ik de moeite vind om te laten zien wie ik echt ben. Een enkele keer gedaan.. maar zoals ik al zei, ze hebben allemaal een vriend.
Ze hebben allemaal een vriend ?

Ga jij uit in kroegen waar alleen maar stelletjes komen dan ?
Ik wil eigenlijk best een foto van mezelf hier posten voor 5 minuten... maar ik weet zeker dat het een slecht idee zal zijn omdat er toch sommige van jullie bij zijn die er misbruik van maken of dat ik herkend wordt.

Aan de ene kant interesseert het me niet, maar toch weer wel.
RJ, je behoort tot een zeldzaam uitstervend ras en daar mag je best trots op zijn hoor!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 augustus 2008 @ 20:18:

Ze hebben allemaal een vriend ?

Ga jij uit in kroegen waar alleen maar stelletjes komen dan ?

De vrouwen waar ik toch lichtelijk verliefd op werd hadden allemaal een vriend.

Maar ik ga ook TE weinig stappen om leuke vrouwen te ontmoeten. Eigenlijk ga ik zelden uit, ik weet dat dit veel meer moet.

Veel vrienden van mij hebben echter al een vriendin of gebruiken drugs als ze uitgaan... het is wellicht beter dat ik nieuwe stapmaatjes ontmoet voor een leuke avond.
Oh Grote Romanticus, gun ons die foto!
[quote]RaptorJesus schreef op 15 augustus 2008 @ 20:19:

Ik wil eigenlijk best een foto van mezelf hier postenquote]

Waarom wil je dat ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven