Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 27 maart 2015 om 20:26
quote:hatsetats schreef op 27 maart 2015 @ 19:55:
Ieder op zn eigen manier. Ik was ook nooit van t draaien. Meer van liever meteen weten waar je aan toe bent.
Ik vroeger ook wel.
Maar ik heb altijd gedacht dat verliefdheid, vlinders, hoe je het ook wil noemen, niet meer voor mij was weggelegd.
Dus geniet ik even van het feit dat ik het nog kan.
En de rest komt later.
Of niet.
Ook prima.
Ieder op zn eigen manier. Ik was ook nooit van t draaien. Meer van liever meteen weten waar je aan toe bent.
Ik vroeger ook wel.
Maar ik heb altijd gedacht dat verliefdheid, vlinders, hoe je het ook wil noemen, niet meer voor mij was weggelegd.
Dus geniet ik even van het feit dat ik het nog kan.
En de rest komt later.
Of niet.
Ook prima.
Huts!
vrijdag 27 maart 2015 om 20:51
quote:SuzanneSuus schreef op 27 maart 2015 @ 20:10:
[...]
Da's lief van je maar ik ben ok.
Er was een tijd dat ik dacht samen oud te worden maar ergens bleken er toch steeds meer scheurtjes te komen. Hij is niet de vader van mijn kinderen, dat zal vast schelen. Eigenlijk had ik het een jaar geleden al moeten beëindigen maar door de zorgen thuis toen nog lukte dat niet.
Nu loopt alles en, heel flauw, ben ik een streep onder van alles aan het zetten en een frisse start aan het maken. Daar is hij nu deel van.Suus, even een knuffel voor je
[...]
Er was een tijd dat ik dacht samen oud te worden maar ergens bleken er toch steeds meer scheurtjes te komen. Hij is niet de vader van mijn kinderen, dat zal vast schelen. Eigenlijk had ik het een jaar geleden al moeten beëindigen maar door de zorgen thuis toen nog lukte dat niet.
Nu loopt alles en, heel flauw, ben ik een streep onder van alles aan het zetten en een frisse start aan het maken. Daar is hij nu deel van.Suus, even een knuffel voor je
vrijdag 27 maart 2015 om 20:52
quote:SuzanneSuus schreef op 27 maart 2015 @ 20:10:
[...]
Nu loopt alles en, heel flauw, ben ik een streep onder van alles aan het zetten en een frisse start aan het maken. Daar is hij nu deel van.Okee. Nouja, leuk is anders, kan ik me voorstellen, dus gewoon nog een
[...]
Nu loopt alles en, heel flauw, ben ik een streep onder van alles aan het zetten en een frisse start aan het maken. Daar is hij nu deel van.Okee. Nouja, leuk is anders, kan ik me voorstellen, dus gewoon nog een
vrijdag 27 maart 2015 om 21:39