Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Dan delen wij die gave Ivy...

Mijn allerbeste vriendinnetje zegt altijd tegen mij:

SD, als er geen problemen zijn dan MAAK je ze wel...

Hmm, ik durf wel te zeggen dat ik zo af en toe best jaloers ben hoor.

Niet vervelend jaloers, gewoon zo'n steekje...

En heb zojuist besloten dat ik hem vanavond een sms stuur of hij nog deze kant op komt, zo niet....dan ligt het speelballetje weer bij hem...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
LM ben ervan overtuigd dat dingen nooit zonder reden gebeuren.

Dat je mensen tegenkomt om er iets van te leren, en dat je je geluk voor een deel zelf in de hand hebt

Nou klinkt dat heel zweverig maar zo bedoel ik het niet.

Ben verre van het hele zweefgebeuren.

Loslaten is ook het moeilijkste wat er is

Want wat je eigenlijk loslaat is niet de man, maar een droom

Iets waar je in geloofde...

Solliciteren...ben ook een beetje bezig maar vind het ook niets hoor...ben ook geen ster in het mezelf verkopen

Goed ik ga mezelf eens onder de douche werpen en eens kijken of ik het charmante puistje op mijn neus (wat steeds groteskere vormen gaat aannemen trouwens) kan wegwerken met een likje verf!
Ik zit gewoon heel saai de was te vouwen op vrijdagavond. How low can you go

Vanaf morgen weer fulltime mama, dus geen tijd voor leuke meneren enzo. Lekker rustig

SD, ik stem voor de nachtwandeling!
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2008 @ 21:52:

LM ben ervan overtuigd dat dingen nooit zonder reden gebeuren.

Dat je mensen tegenkomt om er iets van te leren, en dat je je geluk voor een deel zelf in de hand hebt

Nou klinkt dat heel zweverig maar zo bedoel ik het niet.

Ben verre van het hele zweefgebeuren.

Loslaten is ook het moeilijkste wat er is

Want wat je eigenlijk loslaat is niet de man, maar een droom

Iets waar je in geloofde...

Solliciteren...ben ook een beetje bezig maar vind het ook niets hoor...ben ook geen ster in het mezelf verkopen

Goed ik ga mezelf eens onder de douche werpen en eens kijken of ik het charmante puistje op mijn neus (wat steeds groteskere vormen gaat aannemen trouwens) kan wegwerken met een likje verf!Dat gevoel heb ik dus ook... dat dingen nooit zonder reden gebeuren... en misschien helpt dat dan wel een piepklein beetje in het loslatingsproces... dat ik het nodig heb gehad om straks wel de juiste man tegen te komen, en een goede relatie te krijgen...

Het probleem bij loslaten is bij mij.. het idee dat ik de persoon in kwestie nooit meer ga zien, dat beangstigt mij dan zó, maar misschien heeft dat ook wel te maken met die droom ja... die droom kan dan immers nooit meer werkelijkheid worden...

Jij ook aan het solliciteren dus? Best lastig he? Welke sector zoek je? Nog niks gevonden dus?

Succes met je puist(je)!

Je gaat zo op stap dus??

Ivy... ik voel me ook al zo'n saaie doos (excusez le mot) dat ik thuis zit op vrijdagavond...maar heb eignelijk ook helemaal geen zin om leuk en gezellig te doen, dus dan is het maar beter voor iedereen dat ik binnen blijf

Wist niet dat je mama was?!
Ivy en Lief Meisje willen morgen uitgebreid van de nachtwandeling!
Dat willen we zeker Lief Meisje!

Ivy is al bijna 5 jaar mama van een zoon

Ik heb ook geen zin om gezellig te doen. Ik heb alleen zo'n spijt dat ik besloten heb me niet meer promescue te gedragen. Daar heb ik nu juist zo'n zin in!
Leuk Ivy, hoe heet je zoontje?

Denk dat SD al op pad is?!

Ik zat een of andere vage film op Belgie te kijken maar ga zo lekker slapen denk ik.

Tot morgen!
IvyZoon heet hier IvyZoon

Zou het SD gelukt zijn om de pukkel weg te werken? Ik hoop het voor haar!

En hoe zou Vleer haar avond verlopen?

Slaap lekker Lief meisje!
Liefmeisje, ik ben er van overtuigd dat dingen niet zonder reden gebeuren, en als het dan niet door hoger hand is opgelegd, dan nog weet ik van van alle gebeurtenissen te leren en dingen te ontdekken. Zo denk ik dat TM mij heeft geleerd dat perfecte matches heel saai zijn, datje fysieke aantrekkingskracht in de basis moet hebben en niet moet willen creeeren.

Van (niet-meer-zo)ex leer ik ook een hoop. We hebben gesprekken waardoor ik mijn eigen beeld van dingen wat uitdiep. Alleen moet ik er met hem wel voor waken dat ik mijn eigen wensen niet uit het oog moet verliezen. Maar daar tegenover staat dat ik niet kan verwachten dat een ander wezen precies datgene doet wat IK wil op het moment. Moeilijke bussiness af en toe, maar het gevoel omtrent (niet-meer-zo)ex is wel heel goed. Het voelt vertrouwd, terwijl wij nooit zo vertrouwd met elkaar zijn geweest, dus ik kan dat ook niet uit mijn herinneringen putten.

Gelukkig heb ik een goede vriend die mijn verhalen aanhoort en mijn verhalen ook positief ziet. Als ik iets zou doen waarvan hij weet dat dat tegen mijn natuur indruist, dan zegt hij dat meteen.

SD, stuur dat smsje! Laat hem die zoen komen ophalen. Als je nu lang gaat wachten dan is de spanning te hoog en dan schiet je nog meer in de stress (als dat al kan).

En voor de sippe mensch onder ons: knuffel, sterkte en bedenk dat het (bijna) volle maan is, dat heeft ook een bepaalde invloed op de mens!
Ik ben heel benieuwd of SD's AM nog naar haar toe is komen rijden vanavond ...X-D
Lief Meisje is wakker en benieuwd naar een update van SD!!!!!!!!!
Pop, hoi!

Ik ben ook helemaal niet zo zweverig aangelegd hoor, maar soms (en steeds vaker) denk ik dat dingen niet zonder reden gebeuren. Al is het maar om van te leren en erachter te komen wat je niet en wat je wel wilt. Ik geloof ook niet zo dat er een compleet vantevoren uitgestippeld plan van jouw leven bestaat, maar misschien wel dat je bepaalde (negatieve) ervaringen moet meemaken om er sterker uit te komen.

Ik begreep dat jij weer een ex van je ziet?! Lijkt me wel weer eng om erin te stappen, anderzijds is het ook weer zo spannend denk ik!

Hoe is het met Ivy? Ivyzoon al opgehaald/gebracht?
Ivy zit ook op updates van Vleer en SD te wachten!!

Zo'n klankbord is heel erg prettig Pop. Heerlijk dat je die in je leven hebt

Ik ben wel heel erg zweverig. Geloof in vorige levens, dat alles met eer reden gebeurd, levenslessen, entiteiten, gidsen en de hele mikmak

Ik geloof niet in een compleet uitgestippeld plan, maar wel dat je bepaalde dingen keer op keer blijft tegen komen totdat je die les geleerd hebt. Maar altijd ben jij zelf degene die bepaald welke richting je op gaat als je op een kruispunt komt.

IvyZoon komt binnen nu en een uur. Ben er al helemaal stuiterig om. 3 weken is véél te lang!
Vleer is er weer..Na een heftig slapeloos nachtje..

*vleer houdt verder haar mond*

was erg leuk en gezellig , eten was superrr lekker ..

En LLM heeft mij uitgenodigd volgende keer bij hem thuis..

Klinkt dus wel goed..

Minpuntje : hij is klein 1.78.. naja echt klein is dat natuurlijk ook weer niet t past wel bij Vleer met der 1.68.

Maar Vleer is ster in *minpuntjes* zoeken bij man in beeld, zodat ze zich kan voorhouden dat ie toch eigenlijk niet zo leuk is en daarmee zichzelf niet bloot hoeft te geven.. Mentaal dan he ..

Lichamelijk heeft ie me al bloot gezien
Vleer heeft alles ff doorgelezen .. Even een hele dikke vette knuffel voor alle dipjes dames hier..

Vleer is ook zon dame als de andere dames hier :

1.Vleer maakt wel problemen als er geen problemen zijn

2.Vleer maakt iets stuk voordat t uberhaupt begonnen is

3.Vleer wordt ook puber wanneer een man in beeld komt

4.Vleer gaat ook t liefst nog *naam man* loves Vleer liefdes testje doen door letters weg te strepen.. En wanneer het boven de 90% komt ben ik uitermate blij.. Wanneer het er onder komt , wil Vleer die *naam meneer* wel andere naam geven offfff helemaal uit haar leven bannen

5. Vleer ook vaak domme dingen zegt die ze eigenlijk anders bedoelde , maar Man in beeld kan dat anders opvatten en denken dat Vleer niet geinteresseerd is..

6. Vleer vaak de verkeerde signalen afgeeft

7. Vleer zichzelf soms ook gewoon niet snapt

8. Vleer t meest gewoon mannen niet snapt
Vleer nu maar ff alle vunzigheid van der af gaat douchen ..
[quote]Vleermuis28 schreef op 16 augustus 2008 @ 11:38:

Vleer is er weer..Na een heftig slapeloos nachtje..

*vleer houdt verder haar mond*/quote]

Haha, jaaaaa, het zal ook eens niet heftig gaan met jou he?

goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt, enn....eigenlijk heb ik ook een dip.......PK van mij heeft aangegeven toch vrienden te willen zijn, na een half jaar wel/niet, wel/niet, ik heb het een kans gegeven, we hebben onze band versterkt en hij wil mij helemaal niet kwijt, maar is niet verliefd dus doe mij ook maar wat van die chocolade.......

voor de liefdes dipjes dames ...
Moggel dames

Het was me net niet gelukt om pukkeltje helemaal weg te plamuren..maar mocht de pret niet drukken

Verder tijdens het dansen heul veul gesmst maar zijn etentje liep uit en ik vond het gezien de vriend (die geen vriend meer is) die er ook was het beter dat AM maar niet kwam.

Hebben om 5 uur vanacht nog wel even gebeld voor de wandeling maar ik zag mezelf met 3 flessen rose niet echt meer heel charmant over het strand flaneren...dus ook maar niet gedaan.

Heb dus een keurige nacht gehad

Maar wat was het gezellig...later nog even bij goeie vriend een heel vaag drankje gedronken waardoor mijn hoofd nu voelt als een groot massief blok beton.

Zo eerst maar even uitkateren op het strand

Vleer, dat kan je niet maken hoor.....gewoon niets vertellen, ik wil details!!

(krijg je van mij ook MOCHT ik AM ooit nog zien, wat in ons tempo nog best wel ff kan gaan duren hihi)

Iyy, ga je way leuks doen met IvyZoon?

Heb ff gemist hoe oud hij is sorry...

Miran, wie is PK, en ik HAAT het als mannen zeggen alleen vrienden te willen zijn...die heb je toch @#$%^&&(* al genoeg!!!

Meissies, tot vanmiddag ik ben ff uitwaaien met SummerHond
SD ... veel plezier met summerhond

Tja er valt niet zoveel te vertellen over LLM.. t was gewoon erg relaxed gezellig en leuk. Lekker veel gekletst , wat filmpjes gekeken uiteindelijk Pirates of the Caribbean gekeken op filmnet maar daar hebben we de helft maar van gezien..

Hij is onwijs lekker in bed *slapen bedoel ik dan he * ;)

We kunnen wel een speciale score lijstje maken voor de MIB's (man in beeld)

Uiterlijk : lekker

Ogen: mooi groenig maar hele donkere uitstraling met zijn ogen.. errug sexy

Lengte : heb liever lange brede man , maar hij is kleine brede man.. Kan er mee door

Auto : mooie lease bak

Lichamelijk: goed gespierd , sport veel

Mentaal: goede klik , kan leuk vertellen

Humor: zelfde als dat ik die heb Goed dus

Sexuele verrichtingen : zeer goed

Zoenen : zeer goed

Totaal score : Goed vervolgdate
SD, ja spannend hoor jouw man in beeld !! :-)

Vleer doe je rustig aan

Mijn PK, die kennen jullie niet echt, het is de tandarts, met wie ik nu een half jaartje op en af aan het daten ben en die me wel de indruk gaf meer te willen dan vriendschap alleen. Iemand die in korte tijd heel veel heeft meegemaakt, het is een heel verhaal, maar het is nu toch voorbij. Ik heb er een punt achter gezet, maar wel met traantjes
Miranda.. Knufffff .. ik ken t tandarts verhaal .. Jammer , maar mmisschien ook wel beter .. Je verdiend een man die 100% voor je gaat en niet half gebakken !!!

Al voelt dat natuurlijk niet zo , je wil hem !..

Rare is wel met LLM dat ik veel momentjes aan RPO dacht.. Vond dat niet leuk , maar kon die gedachten ook niet wegduwen.

Ergens vergelijk ik LLM met RPO , das niet eerlijk , maar on bewust gebeurd dat dus toch.
Vleer, klinkt goed die man, avond van je!!

SD, jammer van de nachtelijke wandeling, maar goed wat niet is kan nog komen!!

Ivy, veel plezier met je zoontje!

Miran, jammer dat het niet zo is uitgepakt zoals je misschien toch graag gehoopt had!

Hier gaat het wel weer even iets beter, de zon schijnt..!! dus dat maakt me ook weer iets blijer! Heb alleen zin in een borrel op het terras, en niemand heeft tijd... dus heb ik het maar druk met de was, en drankje drinken in mijn tuintje

Voor iedereen een knuffel! (en chocolade!!)
Vleer, probeer daarom om wat rustiger aan te doen met LLM...

Snap je wat ik bedoel? Ik bedoel het goed hoor, gun jou ook een lieve vent! Kennelijk moeten we er toch voor zorgen dat ze meer moeite voor ons moeten doen of zo. Tja, ik weet het ook ff niet meer hoor........;-)

LM, knuf terug voor jou!
Miranda.. Ik snap wat je bedoeld..

RPO is ergens toch nog in mijn hoofd en/of hart aanwezig.. Ene moment geeft me dat een fijn gevoel andere moment baal ik er van dat hij mij zo wantrouwde.. En ik weet inmiddels ook dat dat absoluut niet aan mij lag.. Maar ik zie denk ik nog steeds beetje dat ALS hij mij niet wantrouwde t wel iets moois had kunnen worden/zijn.

Terwijl ik ook wel weet dat er dan waarschijnlijk weer iets anders was wat niet goed was.

Kortom ik romantiseer iets te veel mijn korte relatie met RPO..En ergens vind ik het gewoon erg jammer dat t voorbij is tussen ons.

A(l)s dit , as dat as zus as zo .. Hier in drenthe zeggen we dan : AS is verbrande turf..

Kortom je hebt er niets aan om zo te denken.. tis er nl niet.

LLM is een goede jongen en laat ik het rustig aan doen en de tijd nemen om hem beter te leren kennen en mijn gevoel te volgen. Tot nu toe geen raar of naar gevoel.

Had hem uurtje geleden smsje gestuurd met daarin dat ik t leuk vond met hem en een kusje.

Kreeg ik zonet een smsje terug dat hij het super!!! vond en met paar kusjes terug..

Leuk .. kan de hele verdere dag op dat smsje teren..

Miranda.. misschien is t handig om wat meer te vertellen/details (niet de ranzigste natuurlijk) over je dates ? Misschien dat wij iets zien waar je iets *verkeerds* doet(verkeerd is niet t juiste woord, maar misschien zend je onbewust signalen af waardoor de man niet dat wauwie gevoel krijgt ?? ) Weet je waarom Tandartsman (TM) niet t verliefde gevoel kreeg ? Of heeft hij daar geen woord over gerept ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven