De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
Ik ga al jaren voor 'gemaaid gras'.

Qua geur.
En qua beharing zeker voor 'ondoordringbaar oerwoud'?
Maken jullie ook reclame voor je open kruis? Ik zag vorige week al posters hangen, bij verschillende mensen in de buurt. Anderen delen het op twitter.
Later is nu
Hm nee ik hou het discreet en nodig alleen geselecteerde personen uit.

Met openbare invitaties richt je je toch op een bepaald slag mensen he.
quote:Dreamer schreef op 26 maart 2015 @ 14:06:

Maken jullie ook reclame voor je open kruis? Ik zag vorige week al posters hangen, bij verschillende mensen in de buurt. Anderen delen het op twitter.

Ja, nou ja, ik deel álles op twitter, dus ook mijn open kruis.

Als ik er bij gangbang (niet vaak hoor) noem ik het dan ook mijn 'open kruis huis' Op twitter dus.
Ik had geen idee wat Op'nkruuz'ndag was tot ik vorig jaar naar de Bible Belt verhuisde en ze een voor een aan mijn deur stonden met het fluisterliedje 'Verwen oe as ik binnen maag, we vier'n op'nkruuz'ndaag'! Sindsdien doe ik elke week mee!
Is het op de bible belt iedere week!?

Jeetje, ik weet nu waar ik heen verhuis!
Er is gewoon NIEMAND gekomen vandaag. En het is niet dat ik m'n best niet heb gedaan. Ondanks het weer een rokje aan. Niet eens een broekrok, nee een rók. Verder mezelf zichtbaar opgesteld. Ik had vlaggetjes aan de deur, plantjes voor het raam, appeltaart in de oven en pijlen op straat.

Niets

Niemand

Ja, nu wel blaasontsteking.
Later is nu
Ik heb ook een vrij rustige dag gehad hoor, in vergelijking met andere jaren.

Open kruizen dag is voor mij (45+) denk ik toch verleden tijd....

Het oudere kruis heeft minder aftrek, het is niet anders.
Ik heb gewoon advocaatjes aangeboden. Daar krijg je een bepaald publiek mee dat een 45+kruis nog best aantrekkelijk vindt.
Je focus verleggen, goed idee!
Later is nu
Hallo allemaal,

het is weer zover, de maand april is in zicht en je raadt het al voor het begin van de maand is mijn portemonnee leeg. Ik heb twee honden, een schare kinderen, een hulpbehoevende man, twee kostgangers, en wat kleinvee. Dus wie heeft er wat over. Liever geen troep maar gewoon cash. Traveller cheques mag ook want ik wil met de paasdagen nog een weekend naar Parijs.
Ik ontdekte laatst de wensfontein in de Efteling. Iets voor jou? Wel eerst zegeltjes sparen bij de AH uiteraard.
Later is nu
Die wensfontijn werkt echt!

Ik ben van m'n nierstenen af!!!
quote:yette schreef op 03 april 2015 @ 14:34:

Ik ben van m'n nierstenen af!!!Mag ik jou er op wijzen dat het voor schoonmakers best leuk is om de muntjes uit zo'n fontein op te ruimen, maar dat nierstenen nogal plakken aan de bodem?!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yette schreef op 03 april 2015 @ 14:34:

Ik ben van m'n nierstenen af!!!

Echt werkelijk...

Zulke spelfouten en dan nog verbaasdt zijn dat je nierstenen krijgd.
Zure mutsen hier.

Laat maar.
quote:Thordis007 schreef op 03 april 2015 @ 16:13:

Meisjes,

Laat ik even vooropstellen dat mijn relatie echt héél goed loopt, we zijn echt stapelgek op elkaar. We zijn nu 4 weken bij elkaar, hebben echt een hoop meegemaakt samen, (overlijden van zijn cavia, ik had vorige week een lekke band en ik heb regelmatige paniekaanvallen als het dopje naast de tandpasta ligt) en we zijn er door dik en dun voor elkaar. Maar mijn vriend is gewoon niet altijd eerlijk. Zo bleek in de eerste week van de relatie al dat hij soms dingen voor me verzwijgt. Ik had hem zoals altijd gevraagd wat hij die middag gedaan had, en hij zei dat hij zoals altijd gewerkt had. Maar ja, toen begon het. Ik vond in zijn koelkast verse melk. Een dicht pak. Dus ik hem daarmee confronteren. Blijkt hij ook gewoon naar de supermarkt geweest te zijn. Na zijn werk. Om 18:00. Nou vraag ik je, waarom is hij daar niet gewoon éérlijk over? Dus ik vroeg wat hij daar dan gehaald had, ja melk, en een halfje bruin en wat boter. Dus ik vertrouwde hem niet meer en ben door zijn oud papier gegaan, en ja hoor, een kassabonnetje.

En wat denk je? Het is niet gebleven bij een pak melk, een halfje bruin en wat boter. Hij had ook gewoon een fles wasmiddel gehaald. Wasmiddel. Hoe kun je dat nou verzwijgen? Kun je toch gewoon eerlijk over zijn? En hij had ook gelogen over het tijdstip. Hij was er niet om 18:00 maar om 18:11, stond op de bon. En om 18:30 hebben wij nog app contact gehad. En heeft hij het er gewoon niet over gehad. En ik moet er dus zelf achter komen, en dan vertelt hij nog maar de halve waarheid.

Wat moet ik nou? Ik kan hem niet meer vertrouwen en hier heb ik hem uiteeraard mee geconfronteerd. Mijn ex ging gewoon soms even tanken zonder dat te melden en heeft ook een keer twee afleveringen Friends zonder mij gekeken. Nou, dat nooit meer. Dat heeft mijn vertrouwen in mannen echt wel beschadigd. En nu doet mijn vriend hetzelfde terwijl hij wéét hoeveel moeite ik heb met vertrouwen na die verziekte relatie met mijn ex.

Uitmaken is geen optie, dit is ware liefde. Hoe kan ik zorgen dat hij stopt met liegen?Ik ben gestopt met lezen bij die melk. Waar is je zelfrespect?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Joh reageer dan niet, als je alleen maar mensen wilt afzeiken. Laat maar.
quote:Thordis007 schreef op 03 april 2015 @ 16:32:

Joh reageer dan niet, als je alleen maar mensen wilt afzeiken. Laat maar.Ik voorspel een post-meltdown.
quote:feow schreef op 03 april 2015 @ 16:34:

[...]

Ik voorspel een post-meltdown.O, en nu ik mijn gaven bewezen heb: Ja. En het is een meisje.
quote:Thordis007 schreef op 03 april 2015 @ 16:13:

Meisjes,

Laat ik even vooropstellen dat mijn relatie echt héél goed loopt, we zijn echt stapelgek op elkaar. We zijn nu 4 weken bij elkaar, hebben echt een hoop meegemaakt samen, (overlijden van zijn cavia, ik had vorige week een lekke band en ik heb regelmatige paniekaanvallen als het dopje naast de tandpasta ligt) en we zijn er door dik en dun voor elkaar. Maar mijn vriend is gewoon niet altijd eerlijk. Zo bleek in de eerste week van de relatie al dat hij soms dingen voor me verzwijgt. Ik had hem zoals altijd gevraagd wat hij die middag gedaan had, en hij zei dat hij zoals altijd gewerkt had. Maar ja, toen begon het. Ik vond in zijn koelkast verse melk. Een dicht pak. Dus ik hem daarmee confronteren. Blijkt hij ook gewoon naar de supermarkt geweest te zijn. Na zijn werk. Om 18:00. Nou vraag ik je, waarom is hij daar niet gewoon éérlijk over? Dus ik vroeg wat hij daar dan gehaald had, ja melk, en een halfje bruin en wat boter. Dus ik vertrouwde hem niet meer en ben door zijn oud papier gegaan, en ja hoor, een kassabonnetje.

En wat denk je? Het is niet gebleven bij een pak melk, een halfje bruin en wat boter. Hij had ook gewoon een fles wasmiddel gehaald. Wasmiddel. Hoe kun je dat nou verzwijgen? Kun je toch gewoon eerlijk over zijn? En hij had ook gelogen over het tijdstip. Hij was er niet om 18:00 maar om 18:11, stond op de bon. En om 18:30 hebben wij nog app contact gehad. En heeft hij het er gewoon niet over gehad. En ik moet er dus zelf achter komen, en dan vertelt hij nog maar de halve waarheid.

Wat moet ik nou? Ik kan hem niet meer vertrouwen en hier heb ik hem uiteeraard mee geconfronteerd. Mijn ex ging gewoon soms even tanken zonder dat te melden en heeft ook een keer twee afleveringen Friends zonder mij gekeken. Nou, dat nooit meer. Dat heeft mijn vertrouwen in mannen echt wel beschadigd. En nu doet mijn vriend hetzelfde terwijl hij wéét hoeveel moeite ik heb met vertrouwen na die verziekte relatie met mijn ex.

Uitmaken is geen optie, dit is ware liefde. Hoe kan ik zorgen dat hij stopt met liegen?

Ik denk dat hij vreemdgaat. Aan mij had die vieze Omo hoer die hem afpikt geen goede gehad.

Ik zou met hem afspreken dat hij totdat hij UIT ZICHZELF gewoon eerlijk kan zijn een open verbinding houdt via FaceTime. Heb ik ook eens gedaan. En alle vrouwennamen eerst een bericht van mijn tieten gestuurd (die zijn heel mooi) en toen een berichtje 'rot op tyfusslet'. En daarna allemaal verwijderd.

echt, ik ben geen bitch maar ik moet wel, zeg ik altijd maar.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 maart 2015 @ 14:45:

Hallo allemaal,

het is weer zover, de maand april is in zicht en je raadt het al voor het begin van de maand is mijn portemonnee leeg. Ik heb twee honden, een schare kinderen, een hulpbehoevende man, twee kostgangers, en wat kleinvee. Dus wie heeft er wat over. Liever geen troep maar gewoon cash. Traveller cheques mag ook want ik wil met de paasdagen nog een weekend naar Parijs.

Ik vind het erg naar voor je allemaal.

Je zit er zo diep in dat je helemaal in de tunnelvisie bent geschoten he schat. Een weekendje Parijs?

Lieverd, je verdient een weekje new york met flink shoppingbudget!

Heb een nul uren contract en ben zo verdrietig van je post dat ik het deze week maar op nul uren hou.

Dus echt geld heb ik niet. Mijn vriend betaalt mijn vaste lasten en mijn ouders doen mijn boodschappen, maar ik wil ook nog even naar de h&m en uit eten met dinnetjes.

Maar leef echt met je mee, knuf knuf!
Haakje, ik begrijp dat de hap uit je linkertiet emotionele waarde voor je heeft. Gezien de omvang van de tandafdrukken en de mate van vergaande ontsteking heeft een zevenjarig kind dat zo'n vier jaar geleden gedaan tijdens borstvoeding (klopt dat? Ik kon het op mijn mobiel niet zo goed zien)

Ik zou je willen adviseren om je borsten in een badje biotex te hangen. Ivm privacy zal ik niet reppen over de reden voor je rechterborst. Biotex werkt heel goed, maar als dat uitverkocht is werkt Omo ook.

Omo? O wacht...
Feow, sorry dat ik u heb uitgescholden. Ik zie u tweede paasdag en wij nemen inderdaad gevulde eieren mee.

Daar u uw zoon nog steeds 'tiettie' geeft ben ik heel blij met uw tips! U bent echt expert!

Ik heb hem ook voor zijn bijvoeding weer naar u gestuurd want het kwam bij mij niet op gang.

Nouja er kwam wel van alles op gang hihi maar daar kreeg uw zoon alleen maar meer honger van.

Tot overmorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven