Hoe doen jullie dat?

18-04-2008 19:02 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft het financiele? Want ik heb nl een meningsverschil met mijn vriend (geen ruzie). Al zijn geld gaat op aan het huis, de auto, sigaretten/shag en zijn wiet. Hij houd per maand niks over. Komt eigenlijk telkens een stukje verder in de min.

Ik hou meer over van mijn salaris. Ik kan beter sparen (altijd al gekund). Mijn geld gaat voornamelijk op aan boodschappen.

Nou wil ik in oktober verlengen van abbo. En dan is als het goed is de N96 uit. Die wil ik heel graag. Ik wil geen 2 jarig abonnement meer, want ik kan niet zolang wachten totdat ik een nieuw mobieltje mag. Dit betekent ook dat mobieltjes iets duurder worden. Ik kan dit best betalen. BIjv 150 euro bijleggen bij een verlenging van 1 jaar. En ik wil niet met een mobieltje lopen waar ik niet blij mee ben.

Maar mijn vriend vind dit niet goed. Hij gaat dan zeiken over dat het ons geld is, en dat hij niet wil dat ik daar zoiets duurs mee koop. Ik denk dat het gewoon jaloezie is, dat hij niet kan kopen wat hij wil.

Ik vind het mijn geld, waar ik mee mag doen wat ik wil. Hierbij rekening houdend met wat ik aan vaste lasten heb! Ik heb m ook al gezegd: Wat als ik nu ervoor spaar, en dat ik dan -ook al is het 150 euro- bijleg? Vond ie ook niet goed.

Hallo het is nog altijd MIJN geld, waar IK voor werk! Ik mag helemaal niks van mijn geld kopen. (Ja alleen eten, of wiet als meneer zijn geld op is. Wat ik niet doe. Ik heb hem uitdrukkelijk gezegd dat van mijn geld geen wiet meer word gekocht.)

Terwijl ik in feite zo een mobieltje gewoon kan kopen, zonder verlenging van abbo.

Wat vinden jullie? In hoeverre is het "jullie" geld? Wat mag bij jullie wel en wat mag (liever) niet.
Oehhhhhh, Stay tuned.
quote:Brummetje schreef op 04 juli 2008 @ 12:39:

Dank je Feliciaatje.

Ik moet wel zeggen, soms lig ik ook dubbel, sommigen hebben wel humor. Nou ja het is beter dan dat ik ga lopen schelden op de mensen hier.

Maar goed, hoe het nu gaat houd ik nog even geheim.Fijn dat je er om kunt lachen, dan wordt het amusement iig gedeeld . Wel zo eerlijk. Maar alsnog, grrrrr.
Nou Brum, ik denk dat het voor velen hier niet moeilijk is om te raden hoe het nu gaat.

Jij zit weer vrolijk bij je vriendje, heb ik gelijk of niet? Als ik even je posts lees in andere topics denk ik dat ik er niet ver bij vandaan zit.

Meid, het maakt ons niet uit wat je doet, als je zelf maar gelukkig bent. En dat betwijfel ik. Maar goed het is JOUW leven, en JOUW relatie, dus maak er wat van!
...
*tromgeroffel*
*pakt klapstoeltje...popcorn anybody????*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:queenie1 schreef op 04 juli 2008 @ 13:01:

Meid, het maakt ons niet uit wat je doet, als je zelf maar gelukkig bent. En dat betwijfel ik. Maar goed het is JOUW leven, en JOUW relatie, dus maak er wat van!Je vergeet één ding: JOUW topic
google ads hieronder:

Wii winnen? CannabisQuest

Tussen de 18 en 25 jaar? Vul nu de vragenlijst in en win!

www.cannabisquest.nl

Relatie Liefde

De nieuwe plek voor singles Kostenloze registratie!
Oe oe oe extrahalo, zou ik daar ook bij mogen...(yes yes yes, WEER een clupje)

Enne Fleurtje...HAAR topic?

Ben gekwetst...is dit niet een topic voor ons allen (hoezee hoezee)

Shit, moet echt even wat gaan doen, als de verveling toeslaat slaat mijn hoofd een beetje op hol...ik ga eens kijken voor steunzolen on line!
quote:extrahalo schreef op 04 juli 2008 @ 15:37:

google ads hieronder:

Wii winnen? CannabisQuest

Tussen de 18 en 25 jaar? Vul nu de vragenlijst in en win!

www.cannabisquest.nl

Relatie Liefde

De nieuwe plek voor singles Kostenloze registratie!Geurproblemen?

Dé oplossing voor geurproblemen Huis, auto, lichaam, huisdier, enz
Goh, ik zie nu dat dit ook al zo'n gezellig topic was. Ik krijg hier toch een rode lap-arena vol stieren gevoel bij. Ik weet niet hoe lang dit al aan de gang is, maar ik vind het toch wel erg dat een persoon topic na topic structureel afgebrand kan worden.
Wat een sensatie he Tub, dat je het speciaal nog even naar boven haalt....
quote:misschicken schreef op 13 juli 2008 @ 07:28:

Wat een sensatie he Tub, dat je het speciaal nog even naar boven haalt....Wat een sensatie dat je weer even lekker af kunt branden.
Daar hoeven we geen moeite voor te doen hoor Tub, daar maakt Brum het zelf een beetje naar...
Je kunt er ook voor kiezen om het te laten. Maar de opmerkingen worden steeds "grappiger" , en allemaal bedoeld om haar belachelijk te maken. Geeft dat nou een fijn gevoel, om bewust iemand maar zoveel mogelijk te raken op alle plekken waar ze zich vertoont? Ik zou me kapot schamen, en hoe zou je het zelf vinden als anderen het bij jou zouden doen? Ik denk dat je allang was afgetaaid, en brummetje houdt zich nog goed staande. Weleens eraan gedacht dat je in andere topcis wellicht niet meer zo serieus wordt genomen, als je jezelf zo neerzet? Wil je zo gezien worden?
quote:tubbetje schreef op 13 juli 2008 @ 09:42:

[...]

Wat een sensatie dat je weer even lekker af kunt branden.JIj bent degene die het na een dikke week weer even opgraaft....
@ Julus, ik begrijp je punt ook wel een beetje en ergens heb je ook wel gelijk als je zegt dat we gewoon niet meer moeten reageren

maar op een of andere manier schrijft brummetje elke keer weer zoiets vreemds op dat ik denk.....dat KAN toch gewoon niet waar zijn?!?

Ik geloof echt dat ieder hier (in eerste instantie) begint met het helpen van Brummetje, maar door gekonkel en gedraai van de kant van haar wordt het steeds moeilijker in de help modus te blijven staan.
Summerdance, laat dat dan een feit zijn, ik zie toch ook dat ze dingen schrijft waarvan ik denk, oei...

maar zij is zoals ze is, wij denken misschien anders, maar stel dat alles wat jij hier schrijft, je belachelijk wordt gemaakt? Jij vind alles wat je schrijft logisch, normaal en dat vindt iedereen van zichzelf. Brummetje dus ook.

Misschien moet je bij jezelf denken, ik weet wel beter, je lacht er een keer om en laat het zitten. Dan stoot je niemand voor het hoofd, en heb jij je lolletje....
quote:misschicken schreef op 13 juli 2008 @ 10:32:

JIj bent degene die het na een dikke week weer even opgraaft....Ja, ik was oprecht verbaasd te merken dat de sfeer hier ook al zo negatief was. Ik dacht dat iedereen zo reageerde op Brummetje om wat ze in het huidige topic (geen baan houden) schreef tot ik merkte dat dit in vorige topics (zoals deze) ook al het geval was. Dan denk ik bij mezelf waarom zou je een bepaalde forummer topics lang achtervolgen? Als je zo negatief denkt over iemand kun je toch ook denken laat maar zitten en verder niet meer op diens topics reageren?
En wat je vaak ziet, is dat een groep mensen één iemand compleet affikt. Zou jij het nog steeds doen, als jij de enige was?

Nee, want je ziet dat anderen het durven, jij doet mee, en voel je je er echt goed bij, of voel je je sterk omdat anderen het ook doen?

Beslis voor jezelf bij welke groep je wilt horen; iemand met een eigen mening, of iemand die gewoon meedoet met de rest? Want dat is wat ik hier heel vaak zie en dat wekt enorm veel irritatie op. (en nee, die irritatie wordt lang niet altijd geuit, maar komt ooit een keer naar boven). En dan ben jij dus summerdance die altijd forummers belachelijk maakt...ik zou daar echt eens bij stilstaan.
@ Julus, ik trek me bijzonder weinig aan wat de rest doet hier op het forum, ik handel omdat ik iets vind of denk, NIET om mee te lopen met de rest.

En dat ik de Summer zou zijn die ALTIJD forummers belachelijk maak vind ik een iets te ver gezocht

Ieder heeft recht op zijn mening en die mag je uiten toch?

Zeker op een openbaar forum.

Maar je punt is duidelijk, je bent het er niet mee eens, dat mag

En for the record, ik wil NIET tot een groep behoren, ik ben gewoon Summer die haar mening geeft.
..
Ik ben nu echt bij m weg. Het is over en uit.
Vertel!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jullie hebben helemaal gelijk gehad. Iedereen die zei: Ga weg bij die vent!

Maar ik heb nogal de behoefte om te laten zien dat iets wel zou werken als iedereen zegt van niet. Soms lukt dat idd, soms niet.

Ik ben nu weer bij m'n ouders dus. Met mijn vader en moeder ga ik over korte tijd de rest ophalen. (Hoewel ik gister eg veel al heb geprobeerd mee te zeulen. )

Ik trap niet meer in zijn zielige gedoe, dat ie het maar niet snapt enzo (nou ik heb het toch echt duidelijk geprobeerd uit te leggen dacht ik zo).
Oh well hey.......over 5 mnd heb je in ieder geval een aaifoon!

Geen relatie, geen werk......maar wél een aaifoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven