Hoe doen jullie dat?

18-04-2008 19:02 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft het financiele? Want ik heb nl een meningsverschil met mijn vriend (geen ruzie). Al zijn geld gaat op aan het huis, de auto, sigaretten/shag en zijn wiet. Hij houd per maand niks over. Komt eigenlijk telkens een stukje verder in de min.

Ik hou meer over van mijn salaris. Ik kan beter sparen (altijd al gekund). Mijn geld gaat voornamelijk op aan boodschappen.

Nou wil ik in oktober verlengen van abbo. En dan is als het goed is de N96 uit. Die wil ik heel graag. Ik wil geen 2 jarig abonnement meer, want ik kan niet zolang wachten totdat ik een nieuw mobieltje mag. Dit betekent ook dat mobieltjes iets duurder worden. Ik kan dit best betalen. BIjv 150 euro bijleggen bij een verlenging van 1 jaar. En ik wil niet met een mobieltje lopen waar ik niet blij mee ben.

Maar mijn vriend vind dit niet goed. Hij gaat dan zeiken over dat het ons geld is, en dat hij niet wil dat ik daar zoiets duurs mee koop. Ik denk dat het gewoon jaloezie is, dat hij niet kan kopen wat hij wil.

Ik vind het mijn geld, waar ik mee mag doen wat ik wil. Hierbij rekening houdend met wat ik aan vaste lasten heb! Ik heb m ook al gezegd: Wat als ik nu ervoor spaar, en dat ik dan -ook al is het 150 euro- bijleg? Vond ie ook niet goed.

Hallo het is nog altijd MIJN geld, waar IK voor werk! Ik mag helemaal niks van mijn geld kopen. (Ja alleen eten, of wiet als meneer zijn geld op is. Wat ik niet doe. Ik heb hem uitdrukkelijk gezegd dat van mijn geld geen wiet meer word gekocht.)

Terwijl ik in feite zo een mobieltje gewoon kan kopen, zonder verlenging van abbo.

Wat vinden jullie? In hoeverre is het "jullie" geld? Wat mag bij jullie wel en wat mag (liever) niet.
Fijn nogeensdan, lekker hoor, ga er helemaal bijhoren straks.

Maar ja Fleur, jij zegt dat ik er last van mijn voeten van krijg. hoe ga ik dat dan weer oplossen

Ik denk...toch wat minder werken dan.

En dan eens even goed bedenken waar ik toch al mijn spulletjes van ga betalen, heeft er iemand nog tips????

@ Jolantje.....meissie, breng haar nou niet op ideeen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2008 @ 11:49:

Maar ja Fleur, jij zegt dat ik er last van mijn voeten van krijg. hoe ga ik dat dan weer oplossen

Steunzolen.....duhuhhhh
quote:jolantje schreef op 03 juli 2008 @ 10:26:

Als je niet meer bij hem woont hoe weet je zo zeker dat hij gestoptis.. Camera's in huis geplaatst? Buurvrouw elke dag stiekem laten spieken? Of kom je elke dag langs met drugstest???Ik vertrouw hem erop. En hij weet zelf ook wel dat ie nou best kan gaan liegen, maar dat dat geen enkele zin heeft.
Mmm, niet verkeerd opvatten hoor, maar brum, is jouw vriend/ex-vriend (weet het niet meer) nu wel zo'n heel betrouwbaar figuur?

En waarom zou hij er niet over kunnen liegen?
Ja dat is hij. Er is niks waar ik hem niet mee/in zou vertrouwen.

Ik zeg net: hij kan er best over liegen, tuurlijk kan dat, maar daar heeft ie alleen zichzelf mee! Hij houd alleen zichzelf dan voor de gek. En dat ie dat beseft, is alleen maar verstandig.

Dus doet ie het niet. En is hij eerlijk tegen mij.

Als anderen er nou ook nog uit zichzelf rekening mee houden - ze weten dat hij gestopt is - hoeft ie niet in rottige situaties te zitten.

En ook daar is ie eerlijk in. Want een vriend van hem - das geen slimmerd - ging bij hem op bezoek en wilde zich rustig een jointje gaan zitten draaien! R zegt ook: nou dat doen we maar even niet he, hier in huis word niet geblowd.
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2008 @ 11:49:

En dan eens even goed bedenken waar ik toch al mijn spulletjes van ga betalen, heeft er iemand nog tips????

Stelen!
quote:Brummetje schreef op 03 juli 2008 @ 16:40:

R zegt ook: nou dat doen we maar even niet he, hier in huis word niet geblowd.De schát! Je hebt echt one in a million!
@ Fleurtje...maar dat mag toch niet?

Kan natuurlijk ook gewoon alle pashokjes gaan nalopen, er vergeet vast wel iemand zijn spullen, en hey, wat je vind mag je houden toch?

Heb ik echt laatst hier gelezen.

@MC...WAT EEN IDEE, steunzolen

Iemand ervaring???

@ Brummetje, nou ben ik weer vrijgezel (net) maar die man van jou, DAT is echt de catch van het jaar hoor.

zucht, zo een zoek ik nou ook
quote:Brummetje schreef op 03 juli 2008 @ 16:40:

Ja dat is hij. Er is niks waar ik hem niet mee/in zou vertrouwen.

Ik zeg net: hij kan er best over liegen, tuurlijk kan dat, maar daar heeft ie alleen zichzelf mee! Hij houd alleen zichzelf dan voor de gek. En dat ie dat beseft, is alleen maar verstandig.

Dus doet ie het niet. En is hij eerlijk tegen mij.

Dat zég ik, hij is net zo betrouwbaar als jij, jij zou ook nooit liegen toch? Daar heb je alleen jezelf mee toch?
Tuurlijk, iedereen doet soms weleens een leugentje om bestwil, heb ik ook gedaan en zal ik best nog weleens een keertje doen.

Maar echt serieus over iets liegen, nee dat doe ik niet. En ik zal ook niet meer proberen om grappig te zijn, want ik heb al gemerkt: dat lukt niet.

(Dus hou alsjeblieft op met die flauwe grapjes (over steunzolen, werk, stelen, uurtje pretpark enz).)
Ah en toen waren de leugentjes ineens weer grapjes.....

Ik herhaal alleen maar woordelijk wat ik hier heb zien staan, geschreven door jou, Brum. Dus nu herhaal ik grapjes?
grapjes, grapjes...ik zie geen grapjes

Doodserieus hoor hier.

(oef, wat ben ik blij als die cursus straks begint zeg, SNAP ik eindelijk eens discussies)

leugentjes, grapjes, ik lieg nooit echt....ik lees toch echt elke keer iets anders....
Ja ik heb later toch ook uitgelegd dat ik het als grap bedoelde. Gewoon ff op stang jagen, want jullie zitten er toch snel op.

Tuurlijk zou ik een gevonden tas of iets dergelijks afgeven, kom nou zeg.
[quote]Brummetje schreef op 30 mei 2008 @ 15:39:

Ik zou iets wat ik vind ook houden. Zeg eens héél eerlijk: wie doet dat niet?! Zeker als het is achtergelaten op een plek waar heel weinig kans is dat diegene ervoor terug komt.

En mocht ik bijv een grote som geld vinden, dan is het helemaal zeker dat ik dat lekker mee naar huis neem.

Wacht ff hoor, even gewoon voor mijn info..

Is dit nou een grapje, of een leugentje?

Ik denk namelijk, and call me stupid, dat dit gewoon de waarheid is...
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2008 @ 18:00:

Ik denk namelijk, and call me stupid, dat dit gewoon de waarheid is...Ik denk, zeker ook gezien de vervolgreacties van Brummetje in dat topic, dat dit géén grapje was. Behoorlijk aso dus.
@ Capibara, maar misschien zien we het gewoon verkeerd en moet jij ook mee op cursus begrijpend lezen

Ik wapper hier uit mn steunzolen.
Ik lach mijn spiraaltje scheef...
Ben bijna toe aan een blowtje...
"Hij verzorgt zichzelf ook beter. En pasgeleden gebeurde zowat een wonder. Hij werd uit zichzelf, voor de wekker afliep, wakker."

Wat een droomman! En hij doucht tegenwoordig ook? Men, ik wilde dat die van mij jouw vriend benaderde. Geeft jouw vriend ook cursussen???

En krijg je nu ook alweer zin om te neuken?
Schiet ze straks die spiraal weer dr strot in....
Leuk, met z'n allen tegen 1. Ik zie er de lol eerlijk gezegd totaal niet van in en ik vind het nogal laag. En dan kun je gaan stellen dat iemand erom vraagt, persoonlijk vind ik van niet maar daarnaast is dat gewoon een bullshit argument.

Niks mis met kritische posts en kritische vragen maar dit is totaal wat anders. Gatver.
Dank je Feliciaatje.

Ik moet wel zeggen, soms lig ik ook dubbel, sommigen hebben wel humor. Nou ja het is beter dan dat ik ga lopen schelden op de mensen hier.

Maar goed, hoe het nu gaat houd ik nog even geheim.
Oeh........cliffhanger voor de vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven