Tips voor vriendinnenweekend
zaterdag 28 maart 2015 om 11:54
Dit jaar organiseer ik ons vriendinnenweekend. We gaan eind september of oktober weg; zaterdagochtend heen, zondag na uitchecken en ontbijt richting huis. We zijn met 10 meiden van 30-40 jaar. Voor 125euro pp willen we: een activiteit op zaterdag, diner en overnachting. S avonds willen we graag naar een leuk café of iets dergelijks, maar die kosten kunnen los bijbetaald worden.
Ik zoek tips voor:
- een leuke locatie
- een leuke activiteit
- eventueel een goed eetcafé of bistro
- een plek om te overnachten
- leuke tips om 's avonds op stap te gaan (geen discotheek met alleen house, want daar houdt niet iedereen van)
Waar we oa al zijn geweest: Amsterdam, Volendam, Maastricht, Eindhoven, Den Haag/Scheveningen.
Edit; inmiddels wat steden gevonden, dus graag tips voor: Nijmegen, Utrecht, Weert en Egmond aan zee.
Ik zoek tips voor:
- een leuke locatie
- een leuke activiteit
- eventueel een goed eetcafé of bistro
- een plek om te overnachten
- leuke tips om 's avonds op stap te gaan (geen discotheek met alleen house, want daar houdt niet iedereen van)
Waar we oa al zijn geweest: Amsterdam, Volendam, Maastricht, Eindhoven, Den Haag/Scheveningen.
Edit; inmiddels wat steden gevonden, dus graag tips voor: Nijmegen, Utrecht, Weert en Egmond aan zee.
zondag 29 maart 2015 om 14:56
Haarlem is trouwens ook leuk, de binnenstad is heel gezellig, overal leuke eettentjes, je bent dichtbij Zandvoort en Bloemendaal. Prima stad om uit te gaan. In september zijn er veel dingen te doen in Haarlem zie ook: https://www.haarlemmarket ... ate&direction=DESC&page=1
Wanneer je in de Stay Okay verblijft kun je een 4 en 6 persoonskamer nemen in Bloemendaal aan de rand van Haarlem, bespaart je behoorlijk op hotel kosten: http://www.stayokay.com/nl/hostel/haarlem#products
In Bloemendaal zijn rond die periode best wel toffe feesten op het strand.
Wanneer je in de Stay Okay verblijft kun je een 4 en 6 persoonskamer nemen in Bloemendaal aan de rand van Haarlem, bespaart je behoorlijk op hotel kosten: http://www.stayokay.com/nl/hostel/haarlem#products
In Bloemendaal zijn rond die periode best wel toffe feesten op het strand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 1 april 2015 om 13:53
Leuk dat je dit organiseerd.
Ik doe dit ook altijd met vriendinnen, lekker een weekendje weg! Wat wij vaak doen is een fietstour, dit is echt mega gezellig en een leuke manier om de desbetreffende stad te ontdekken!
Wij zijn toen met Baja Bikes gaan fietsen in Barcelona, Rome en Antwerpen. Dit was echt leuk.
Succes met je voorbereidingen en veel plezier!
Groetjes,
Karin
Ik doe dit ook altijd met vriendinnen, lekker een weekendje weg! Wat wij vaak doen is een fietstour, dit is echt mega gezellig en een leuke manier om de desbetreffende stad te ontdekken!
Wij zijn toen met Baja Bikes gaan fietsen in Barcelona, Rome en Antwerpen. Dit was echt leuk.
Succes met je voorbereidingen en veel plezier!
Groetjes,
Karin