En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 15 augustus 2008 @ 08:54:

MV, als jij dan het recept gaat zoeken, zoeken wij er een man voor je bij. Goed?Kijk dat zijn nog eens goeie ideeen. Ik heb denk ik sneller het recept gevonden dan je lief is, weet bijna zeker waar ik het kan vinden. Dus begin alvast maar met zoeken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ok, klaar voor de start is af!

En dáár gaat MV al, óp naar de pijler 'eten', ze worstelt zich door blendervragen en BBQ-tippen heen, intussen heeft Poez www.vindeenman.nl ingetypt en de eerst heren verschijnen op het scherm. MV laat dat niet op zich zitten en gaat recht op haar doel af, ze twijfelt nog even maar is fluks op weg naar het juiste topic. Poez zoekt koortsachtig naar een passende man voor MV en is zojuist het hokje 35-45 in gedoken, alwaar afwisselend smakelijke en minder attractieve heerschappen zich met een foto presenteren. MV is in het juiste topic aangekomen en leest als een razende de bladzijden door. Poez heeft een eerste kandidaat geselecteerd.....Hoe zal het aflopen met deze zinderend spánnende strijd der titanen!

(ik kijk dag en nacht Olympische Spelen, vandaar....)
Yes! Ik krijg een vast contract!
Geweldig (f) gefeliciteerd, ene helft van de buit heb je al binnen, op naar het volgende nu !
Cool Poez!

Kunnen jullie voor mij ook een man vinden?

Wel eentje die 'savonds weer weggaat, hij hoeft niet te blijven slapen en alles wat daarbij komt kijken.
Geen bijzonderheden
quote:Poezewoes schreef op 15 augustus 2008 @ 12:04:

Yes! Ik krijg een vast contract!

Ook nog eens een keer!

Toe maar, het is jouw week deze week!

Ik zal mijn ogen open houden, Yasje.

Het is helemaal mijn week Leo!

Van alle spanning ook nog eens 4 kilo afgevallen. Terwijl ik er al twee jaar geen gram afkreeg!
Poezel, heb nog niet het hele topic doorgebrowsd (was op vakantie), maar gefeliciteerd een vast contract en een leuke vent! Kan ook niet anders met zo'n tof wijf . Hij heeft in ieder geval een goede smaak!

Het blauwe theehuis staat er nog steeds, 't word nu toch echt tijd voor een roseetje!!!
Alice ! Alles goed wijffie! Ik ga je dit weekend nog bellen en dan prikken we een datum.

Het was weer erg gezellig en heel fijn om hem weer te zien. Lekker naar het strand geweest met een flesje rosé, daarna lekker gegeten. De taart viel helemaal prima, hij vond hem heerlijk! Ik ook trouwens... Toen nog even de kroeg in, niet te laat gemaakt want hij moest vanmorgen op tijd weer de auto in.

Voor herhaling vatbaar!
quote:yasmijn schreef op 15 augustus 2008 @ 15:51:

Kunnen jullie voor mij ook een man vinden?

Wel eentje die 'savonds weer weggaat, hij hoeft niet te blijven slapen en alles wat daarbij komt kijken. Zwaar behoeftig Yas? Wat heb je nou aan een kerel als die niet hoeft te blijven slapen met alles wat er bij komt kijken?
quote:Poezewoes schreef op 14 augustus 2008 @ 14:08:

Mocht die taart me een huwelijksaanzoek opleveren, [...]Laat dat ff weten inderdaad Poez, dan kan ik heel slinks Tia Dalman misschien binnenkort ook nog eens op goede ideeën brengen . MV, recept al gevonden?!?
Het verhaal hier achter is: ik heb de taart een keer gemaakt voor mijn (voormalige) minnaar/maatje en zijn huisgenoot. Huisgenoot zei vervolgens tegen minnaar dat ie me alleen al op basis van die taart ten huwelijk moest vragen....

Het eerste lieve SMSje is al weer binnen.
Poezewoes,

Wat heerlijk voor je. Zwijmeldezwijmel....

...heeftie nog een broer?
[quote]Tia Dalma schreef op 16 augustus 2008 @ 16:47:

[...]

Laat dat ff weten inderdaad Poez, dan kan ik heel slinks Tia Dalman misschien binnenkort ook nog eens op goede ideeën brengen . MV, recept al gevonden?!? :cheer:[/quote]

Als ik mij niet vergis staat die bij het topic Fruit in je warme maaltijd .
Yep, heeft ie. Maar niet single, hahaha
Het recept staat op pagina 1 van het Hartige taartrecepten gevraagd!-topic.
quote:Bloesie schreef op 16 augustus 2008 @ 14:38:

[...]

Zwaar behoeftig Yas? Wat heb je nou aan een kerel als die niet hoeft te blijven slapen met alles wat er bij komt kijken?

In tegenstelling tot anderen ben ik niet 'behoeftig'.

En verder heb je er kennelijk niets van begrepen.
Geen bijzonderheden
Ow, sorry, hoor! Wist niet dat ik en gevoelige snaar had geraakt.....

Excuus.....
En hoe zal het NU met Poez zijn??':-))
Hopelijk gaat het met Poez haske goed!

Zou wel zo leuk zijn, toch?
Zou zeker leuk zijn!!! :-))

We lezen het wel weer.......
Het gaat goed met Poez hoor! Heb net de telefoon neergelegd, nog even de rest van het weekend bijgekletst, aangezien hij zaterdagochtend op tijd naar huis moest. Plannen gemaakt voor volgend weekend, dan ga ik weer die kant op....
Leuk leuk leuk en nog eens leuk! :-))
Superleuk! Wat minder is dat het daarna wel onduidelijk wordt wanneer we elkaar weer kunnen zien... kan wel eens een paar weken duren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven