Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lief dat je wilt meedenken, Vleer, maar het is voorbij en ik heb niet de behoefte om het hele verhaal op te schrijven, ik heb de les er al uitgeleerd en praat er uiteraard met vriendinnen over.
En dat moet jij ook doen voor wat betreft RPO, hij heeft je nl. weinig positiefs gegeven in die paar dates......klinkt misschien cru........meer en meer ga ik leven in "wat geeft het mij" ipv " wat zou het, of wat had het kunnen zijn".....toch?
yeps Miranda

Hebbie helemaal gelijk ..

Vleer gaat de overgebleven Kippenpoot ff naar de buurman brengen.. haha als ie t lekker vind moet ik t volgende week weer maken haha
Goedemiddag dames!!

Ik kom net uit bed, en nee, daar lag ik niet alleen! Hihi!

Ivy, HEEL VEEL PLEZIER met je zoontje! Drie weken niet gezien? Was hij op vakantie?

LM, ik had gister avond ook zin in een borrel, alleen was er niemand om mee te borrelen. Ik had ook geen zin om te borrelen met minder bekenden, want ik was na een week werken niet meer in de stemming om te socializen. Heb dus op de bank gelegen met een biertje. Was achteraf gezien de beste keuze! Ex kroop vannacht bij me in bed, en dat was wel weer gezellig. Hij is net weg.

Miran, wat K#! dat je tandarts alleen maar vrienden wil zijn. Je hebt toch gevoelens voor hem gekweekt! Sterkte meissie!

En SD (aka Betonhoofd) hoe is het met je kater? En heb je nou al een nieuwe date geregeld??? DOEN HOOR!! Als je het al niet om jezelf doet, dan willen wij iig de leuke date verhalen!!
ahhh Poppie en ex.........hoe gaat het nu tussen jullie??

Ofeh maar niet over praten? :-)
Zo dan Vleer, das met recht genieten van een date Heerlijk dat zijn totaalscore goed genoeg is voor een vervolgdate.

SD, het wordt nu echt tijd voor die afspraak hoor. Vannacht een strandwandeling, met SH en AM, heerlijk romantisch...

Miranda heel veel sterkte met het een plekje geven van TM. Ik hoop dat je dat snel gaat lukken. LVD is nooit fijn :(

En ben blij dat Pop het zonnetje weer ziet! Pop met ex? Die volg ik niet helemaal...

IvyZoon was inderdaad 3 weken op vakantie met zijn vader. En nu heerlijk aan het spelen op de vloer. Tot nu hebben we aan elkaar geplakt gezeten

Vannacht heb ik ZWM gemaild met wat nu eigenlijk zijn insteek is van dit hele contact. Ik heb geen zin om een beetje als SV te gaan fungeren oid. Geen antwoord nog.

Nou ja, toch geen tijd om te daten de komende drie weken en nu het nog net voor de rupsen gestopt
Verstandig van je Ivy, om die duidelijkheid te vragen.

Ex en ik... Tja, toen ik hem tegen kwam was ik een beetje overdonderd, ik had toch gevoelens voor hem en ik wil dit uitzoeken. Heel lang gesprek gehad vorige week, waarbij er een aantal dingen duidelijk zijn voor mij.En nadat gesprek hebben we besloten om het nog eens te proberen. Maar dan wel op een heel rustige manier: we noemen het geen relatie, willen wel contact (en de sex is gewoon lekker!), en we blijven eerlijk over gevoelens, ook als een van ons beiden een ander tegenkomt die gevoelens los komt maken. Maar verder zijn we wel monogaam. Snappen jullie het nog? Ik vermoed dat er een beetje bindingsangst in het spel is, en ik vind het ook wel een lekker gevoel dat ik nog niet 'vast' zit aan een relatie.

Klinkt vaag he?

Maar dat neemt niet weg dat we het heel gezellig hebben! Rustig afwachten dus maar!

Zo, nu ga ik van de zon genieten!!!
Ola ladies, hier Betonhoofd met weggewaaide kater....

Wat is het toch een genot om het strand als achtertuin te hebben

Miran, over mijn MIB kan ik echt heul weinig zeggen nog.

Ik weet niet hoe hij zoent, ik weet niet hoe zijn bedkwaliteiten zijn, ik weet alleen dat hij een ubergeile auto heeft dat ik vreselijk met hem kan lachen en dat zijn lengte iets te klein is naar mijn zin, val net als Vleer op grote stoere mannen, dit is een iets minder groot stoer manneke...maar jeetje wat vind ik het leuk om het aan de telefoon te hebben

Net weer een uurtje zitten bellen, en misschien gaan we voor ik naar de verjaardag 2 dorpen berderop moet eerst ff een ijsje eten bij hem in het dorp...

*SD denkt ineens aan geleerd...al die dorpen klinkt wel heel provenciaals*

Miran, vind het supergoed van je dat je zelf de knoop hebt doorgehakt met deze meneer, hij mag je niet eeuwig aan het lijntje houden

Vleer, doet niet iedereen dat...vergelijken..ik ten minste wel hoor, geeft toch ook niet?

Als de ex maar niet leuker uit de bus komt dan de huidige deet!

Pop, doe je wel voorzichtig?

Ik vind dat altijd een beetje eng, wel veel tijd samen doorbrengen alle dingen doen die setjes doen maar het geen setje noemen.

Wat heb je dan wel?

Ikzou daar zelf dood nerveus van worden eerlijk gezegd.

Ben je niet bang dat je straks de deksel op je bevallige neusje krijgt?

Ivy,goed dat je duidelijkheid vraagt meis!

Weet ZWM ook gelijk wat hij aan je heeft en waar je je wel en niet voor leent!

Maare....rupsen zijn best leuk (al zijn ze net zo onhandelbaar als vlinders)

Lekker he, dat je zoontje er weer is.

DAAR ben ik stiekum ook een beetje jaloers op

Ik wilde ook zooooo graag jong moeder worden.

Nu 35 dus jong gaat niet meer, maar nog steeds wel een erge kinderwens.

Merk trouwens dat dat ook wel meespeelt tijdens het hele deet gebeuren, dat ik hem onbewust toch scan op papa skills

(das toch erg op een eerste date???)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Yeahhh SD gaat ijsje eten met AM?!!! Toch?

Pop, ik begrijp je verhaal goed hoor over er nog niet echt een "label" aan willen plakken... wat jij en je ex hebben...zolang het goed voelt moet je er gewoon lekker voor gaan!

Is altijd jammer inderdaad dat als je zin hebt om op stap te gaan er niemand beschikbaar is... in jouw geval pakte dat alleen nog wel erg leuk en gezellig uit!

Dankt Miran voor knuf!

Ivy, fijn dat je zoontje er weer is!

Vandaag heb ik niet zoveel gedaan, beetje van de zon genoten, verder weinig zin in dingen, dipje kwam dan ook weer lichtelijk opzetten. bleh!
Ik kom ook weer even binnen vallen. Het lijkt er trouwens op dat ons single topic weer gaat voldoen aan de eisen van geleerd . Het gaat vooral over daten en het missen van daten

Wel leuk allemaal bij SD en Vleer en Pop!

Hier trouwens ook zo iemand die meestal in zeven sloten tegelijk loopt hihi. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel iets verstandiger ben, maar voor mijn ex was het echt heel erg. Ik blijf me dan ook verbazen dat ik, ja echt ik, nu een hele relaxte stabiele relatie heb, er naar uitkijk om te gaan samenwonen, dat we beide geen extreme angsten/ twijfels hebben daarvoor, enz. Zou ik het dan toch kunnen?

In de overige gebieden van mijn leven moet ik trouwens nog wel alle hobbels steeds opnieuw nemen, maar ik 'mag' dat mooi wijten aan mijn adhd Verveel me op mijn werk terwijl ik er pas een half jaar ben, heb het impulsieve idee opgepakt om daarom misschien deeltijd een master te gaan doen. Waar ik heel enthousiast over ben (joehoe iets nieuws, een uitdaging, meer kansen op leuker werk, enz), maar ergens ook weet dat ik het nu al super druk heb, dat ik helemaal niet goed ben in het druk hebben (alhoewel ik het altijd op zoek!), en altijd bij een nieuwe baan/ studie denk dat dit het helemaal is en dat ik me altijd weer ga vervelen... Dus ik schuif de beslissing nog even voor me uit...

Verder zitten de hobbels vooral in het indelen van mijn tijd zodat ik kan werken, LJ, vrienden en ouders voldoende aandacht kan geven, mijn huis op orde kan houden en dan ook nog tijd voor mezelf heb... En dan ook nog zo met mijn geld omgaan dat ik kan sparen voor het nieuwe huis, zonder dat ik absoluut gefrustreerd raak omdat ik niks kan kopen...

Sjee en dan heb ik mezelf ook nog voorgenomen om over een week te stoppen met roken, aaahhh!

Maar goed, ik ben niet zo'n zwevert, maar geloof er heilig in dat je kan/ moet leren van alles wat er gebeurd en dat je nooit spijt moet hebben, omdat je blijkbaar toen je het deed reden had om het te doen...

Zo ga ik trouwens ook om met liefdesverdriet of ander verdriet... Ik mag best verdrietig zijn, maar stel mezelf altijd doelen, omdat ik er dus van wil leren. En ik moet zeggen dat deze insteek me heel erg heeft geholpen om over ex heen te komen. En dat sterkt me nog steeds, want weet uit ervaring dat ik sterk genoeg ben om er positiever uit te komen wanneer het bvb met LJ ooit mis gaat.

Gisteren trouwens nog gepraat met LJ over hoe om te gaan met kinderen als je allebei werkt e.d. We waren het erover eens dat je beiden dan wat minder moet gaan werken, niet alleen voor de aandacht voor je kind, maar ook voor de aandacht voor elkaar en jezelf. Erg grappig, want meestal roept LJ dat hij geen kinderen wil, baby's stom zijn enz. (alhoewel hij heel goed weet dat kiezen voor HM = kiezen voor minimaal 1 kind ) Maar wel fijn dat als we er dus een keer serieus over praten, we het helemaal met elkaar eens zijn!

Vanavond komt dinnetje even kletsen, en morgen ga ik met LJ kijken naar autoracen. Wat hij nog niet weet, want het is een verrassing. Nu maar hopen dat ik me ook nog een beetje vermaak, want heb niks met auto's hihi. Ga maar eens kijken wat voor weer het wordt, want heb al sexy kleding en lingerie uitgezocht, maar ik wil natuurlijk geen kou lijden!

(Zo dat was een lange post, maar ik gun het mezelf even omdat ik al zolang niet ben geweest )
[quote]Halvemaan schreef op 16 augustus 2008 @ 19:09:

Ik kom ook weer even binnen vallen. Het lijkt er trouwens op dat ons single topic weer gaat voldoen aan de eisen van geleerd . Het gaat vooral over daten en het missen van daten

En eigenlijk hoort dat ook wel een beetje zo toch?

Ik vind offtopic geklets ook gezellig, en ben blij dat Xan en Prinses zo gelukkig zijn, maar is soms ook weer niet helemaal waar dit topic voor bedoeld is.

Hoe is het met Puckie?
Ach, met ex ben ik ook wel voorzichtig, maar inderdaad, ik wil dat deksel niet, dan krijg ik zo'n deuk in mn neus! k kijk het eens rustig aan en als ik gevoelens krijg die te groot worden voor iets zonder label, dan is het tijd om eens een goed gesprek aan te gaan. En het is ook niet zo dat hij me alleen voor de seks heeft, we hebben daarvoor veel teveel gesprekken en leuke dingen.
Vleer is hard aan het werk *kuch*..

Is rond half 12 klaar met werken en gaat dan met Dinnetje naar een dorp verderop want daar is feest of we gaan lekker thuis zitten roseetjes drinken..
Ik heb echt een rotdag, en het is nog wel zo'n mooi weer........

Ik heb hem vandaag nog een sms gestuurd en een mailtje, omdat ik vanmiddag door de tranen heen slecht uit m'n woorden kwam....wilde hem toch nog wat zeggen.

En wat zie ik net, hij heeft mij uit z'n msn-contactpersonen lijst gehaald. Dat had ik echt niet verwacht, hij wilde toch vrienden zijn.... wat baal ik daarvan zeg.....!@#$%^&*

Sorry voor egopost....welterusten straks en voor

Vleer, gezellige avond nog!
Oei, dat doet héél erg pijn Miranda
quote:Miranda01 schreef op 16 augustus 2008 @ 22:26:

Ik heb echt een rotdag, en het is nog wel zo'n mooi weer........

Ik heb hem vandaag nog een sms gestuurd en een mailtje, omdat ik vanmiddag door de tranen heen slecht uit m'n woorden kwam....wilde hem toch nog wat zeggen.

En wat zie ik net, hij heeft mij uit z'n msn-contactpersonen lijst gehaald. Dat had ik echt niet verwacht, hij wilde toch vrienden zijn.... wat baal ik daarvan zeg.....!@#$%^&*

Sorry voor egopost....welterusten straks en voor

Vleer, gezellige avond nog!

Oeh ja dat moet als AU voelen, Miranda! Is vast een soort zelfbeschermingsactie of trots van hem of zo, maar hoe dan ook, lijkt me beetje zo voelen alsof hij in je gezicht een deur dichtgooit.

Dan maar een nachtje verdrietig zijn, lijkt me... Effe voelen wat er gebeurt.

Puckie merkt ook dat dat nodig is soms, in plaats van het te willen wegdrukken.

Ik had vandaag een leuke (werk)afspraak met een meneer tot wie ik me ergens ook wel aangetrokken voel. Leuk contact en heel erg open. Vertelt ie op een gegeven moment over zijn beginnende relatie. En ergens raakte me dat blijkbaar, ik bleef de rest van de dag met een raar gevoel rondlopen en moest vanavond echt effe de tijd en de rust nemen om erachter te komen wat ik dan precies voelde en waar dat vandaan kwam. En dat snap ik nu geloof ik wel. Triggerde iets van een ex die me belazerde en die het andere meisje verkoos boven mij. Terwijl ik gvdgvrrr toch het leukste ben en dat moet toch een keer gezien worden Kwam ik ook nog een stel tegen waarvan de man eens had aangegeven dat ie heel erg open zou staan voor een affaire met mij, terwijl ik zijn vriendin ook ken. En ik moet dan maar weer normaal doen, alsof er niks aan de hand is. Dus ik merkte vanavond dat ik eigenlijk zwaar pissed ben om dat allemaal. En dat moest ik even kwijt! Zo!

Vleertje, het is toch wat dat zo'n foute vent als RPO je zo bezig blijft houden. Ik snap dat ergens wel - al moet je nooit uit het oog verliezen dat zo iemand funest voor je zou zijn geweest, je wordt er echt niet blij van, het is niet goed voor je. En toch trekken de 'leuke' kanten van dat soort mannen. Raar hè.
quote:Summerdance schreef op 16 augustus 2008 @ 17:58:

Merk trouwens dat dat ook wel meespeelt tijdens het hele deet gebeuren, dat ik hem onbewust toch scan op papa skills

(das toch erg op een eerste date???)

---------------------------------------------------------------------------------

Dat is wat mij betreft helemaal niet erg, ook niet op een eerste date!

Ik doe hetzelfde *zal dat met de leeftijd te maken hebben?*

Wat betreft mijn SV die is groot.....of lang of een heerlijke aantrekkelijke lange/brede man die bijzonder lekker zoent en uitermate lekker is in bed

Hij triggert mij, ik kan mezelf zijn, wij hebben humor.. kortom ik vind hem eigenlijk wel erg leuk naast het lekker zijn!

Ohja jarennnnn geleden postte ik ook al op dit topic net als Vleer, wel onder een andere nicknaam.

Misschien is t handig om dat lijstje hier weer in te vullen en mij voor te stellen?
anoniem_56827 wijzigde dit bericht op 17-08-2008 03:08
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Wordt nu erg nieuwsgierig naar Meta.. hihi

Welke nick gebruikte je toen ?? *denkdenk*

@Puck.. idd heel vreemd hoe RPO nog invloed heeft op mijn leven op de een of andere manier triggert hij mij.Waarschijnlijk is het gewoon iets wat hij mij niet gaf en ik wel van hem wilde krijgen en in mijn *droomwereld* geeft ie het mij wel..

@Miranda... wat een klote gevoel moet je dat geven.. Lijkt me echt niet grappig.. Dikke knufffff vergeet niet dat jij gewoon een kanjer van een meid bent en hij heeeeeeeeeeeel wat van je gaat missen.. !!! Ik ken je in real life en echt hij mist heel wat.. Maaaarrrrr dat is zijn gemis !! Lekker puh !!

@ iedereen .. lekker gewerkt daarna met dinnetje op terras gezeten roseetje drinken.. Daar werden we lastig gevallen door dronken gasten die telkens om een zuster riepen (we waren dan ook in ons wit zusterpakkie op terras gaan zitten haha)

Toen naar een gezamelijke kennis.. Daar een fles rose leeg gedronken .. Nu net thuis..

Nog paar leuke smsjes gekregen van LLM.. Maar verder blijft het stil.. Ben benieuwd wat er komende dagen gaat gebeuren. Naja normaal smsten en belden we ook niet veel .. naja 1 sms per dag en om de dag een telefoontje.. we wachten af .. Dag 1 (klinkt als AT5)

Zoooo ff mails checken en dan lekkerrrrr slapen

Voor alle dipjes meiden een hele vette dikke knufffffff
Goedemorgen,

Liefjes bedankt voor jullie berichtjes! Puck is er ook gelijk ff

Doet me goed hoor

@Vleer, haha, ja we wachten af..........tik tik tik tik.....maar leuk dat hij contact houdt met je, dat is een goed teken!

@ Ivy, thanks! Heb jij al antwoord op je mailtje?

@Puck, ja ik moet het maar niet te negatief zien. Dat ik niet meer in die lijst sta. Hij gebruikt MSN eigenlijk amper, we hebben elkaar op msn misschien 2 of 3x gesproken het afgelopen half jaar. Maar idd het voelt alsof er een deur in je gezicht wordt dichtgeslagen, terwijl hij gisteren zei dat hij het aan mij overliet om na mijn vakantie contact op te nemen ja of nee, en dat hij dat wel graag wilde. Waarom dan uit z'n MSN lijst? Omdat hij nu wat kritiek van mij heeft gekregen?

@Meta, wie ben je dan? Ken ik je ook van vroeger? Ik behoor hier inmiddels ook wel tot het meubilair

Nu koffie en koffer pakken, want...ik vertrek morgen een weekje op vakantie, Heb familie op een zonnig eiland
Ps Puck hoe is het met die andere meneer, met wie je in hetzelfde huis woont/gaat wonen?
Hee singles,

Mag ik even inbreken met een vraagje over internetdaten? Hebben jullie daar verstand van?
Am Yisrael Chai!
Geen verstand van, wel ervaring mee, Fashionvictim

Die andere meneer is dacht ik nog steeds op vakantie, Miranda.

Gek idee dat ik 'm straks heel vaak ga zien.

Voel jij je al wat minder dippig?

Er gebeuren hier eigenlijk heel veel spannende dingen op het moment: Pop en haar ex, Halvemaan die gaat samenwonen, bij Vleer is het altíjd spannend , SD die steeds maar dreigt te gaan zoenen of toch niet?, Ivy die de zaken op tafel gooit, Liefmeisje die leert dat ze veel leuker is zonder foute man erbij ;) En nog veel meer (nieuwe) mensjes die ik even vergeet.

O en dan de mysterieuze identiteit van Metamorfose natuurlijk... zou ik haar oude naam ook nog kennen?
Mogge Puck, ja heb wel goed geslapen dus voel me een stuk beter dan gisteren. Heb alleen erg de behoefte om hem te bellen, ik wil weten waarom hij me gelijk uit MSN haalt. Wil me misschien toch een beetje verontschuldigen voor de dingen die ik gisteren tegen hem heb gezegd, terwijl ik gewoon eerlijk was. Daar zit ik nu een beetje mee.....Het is nog niet helemaal af, voor mijn gevoel. Vraag me af of hij nu boos op me is.

Fashion wat wil je weten?
quote:metamorfose schreef op 17 augustus 2008 @ 03:07:

[...]

---------------------------------------------------------------------------------

Ohja jarennnnn geleden postte ik ook al op dit topic net als Vleer, wel onder een andere nicknaam.

Misschien is t handig om dat lijstje hier weer in te vullen en mij voor te stellen?

Even een vraagje, postte jij hier ook in de tijd dat ik hier postte?

Ja, soms kom ik nog kijken hoe het gaat met de singles, vooral met Miran en Vleer.
Cum non tum age
Puck, ik vind het topic ook leuk nu met al die spannende date-dingen. Zoals ik al eerder schreef, off topic geleuter over roze rollators e.d. is ook grappig, maar hier heb je iets meer aan en je hoeft geen ellenlange pagina's terug te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven