Werk & Studie alle pijlers

BKB en BKC cursus

01-04-2015 15:29 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Binnenkort start ik met de cursus BKB en wil BKC er achteraan doen. Dan is het mijn bedoeling om bij het goed doorlopen van deze 2 cursussen daarna de opleiding PDB te volgen. Ik werk nu als administratief medewerkster en wil door middel van deze scholing richting de boekhouding en hopende in de toekomst werk te vinden voor meer uren. Wie heeft ervaring met deze cursussen/ opleiding? Of wie heeft dit gevolgd en heeft hierdoor werk kunnen vinden? Alvast bedankt voor de reactie's!
BKB Loi met 2 vingers in mijn neus, door ziekte heb ik geen certificaat nog, maar kan voor een heel klein bedrag cursus opnieuw doen bij ze en dan alsnog examen doen bij de Associatie Ned.
Ik zou als het kan gewoon via een ROC ofzo in de avonduren doen. Ben je zo klaar.
Alle reacties Link kopieren
PDB heb ik ooit heul lang geleden bij de LOI gedaan. Drama toen. Alles ging nog schriftelijk en opsturen (zal nu wel via het internet gaan) maar ik vond de feedback toen heel slecht en op het examen kreeg ik van alles wat ik niet tijdens de opleiding had gehad. Mazzel dat ik ook de meao had gedaan en ik genoeg kennis had om het examen te halen. Maar wat ik zeg, het is jaren geleden. Ik raad je aan om als je je PDB heb eventueel MBA te gaan doen. Heel pittig maar je leert ontzettend veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven