Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 1 april 2015 om 20:27
quote:Bieb2.0 schreef op 01 april 2015 @ 20:24:
[...]
Tsss..eten kun je met een lepel wel met links als je een beetje oefent. En dan met rechts scrollen. Tijdens het kauwen kun je typen.
Denken in mogelijkheden heeft dat Maar óók nog serie kijken hè! Nouja, serie staat nu maar op pauze voor een forumkwartiertje. Misschien heb ik te weinig vrouwelijke hormonen ofzo, multitasken is dus niks voor mij.
[...]
Tsss..eten kun je met een lepel wel met links als je een beetje oefent. En dan met rechts scrollen. Tijdens het kauwen kun je typen.
Denken in mogelijkheden heeft dat Maar óók nog serie kijken hè! Nouja, serie staat nu maar op pauze voor een forumkwartiertje. Misschien heb ik te weinig vrouwelijke hormonen ofzo, multitasken is dus niks voor mij.
woensdag 1 april 2015 om 21:40
quote:O.L.L.A schreef op 01 april 2015 @ 20:08:
En Hats je mag het ook aan de mod vragen hoor of aan mij. Ik wil je best een pb sturen met de precieze woorden.
Passief agressief gedoeDat zeg ik Of mn fanclub even een berichtje wil sturen. Dus een berichtje van jou, als erelid, wordt zeer gewaardeerd!
En Hats je mag het ook aan de mod vragen hoor of aan mij. Ik wil je best een pb sturen met de precieze woorden.
Passief agressief gedoeDat zeg ik Of mn fanclub even een berichtje wil sturen. Dus een berichtje van jou, als erelid, wordt zeer gewaardeerd!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 1 april 2015 om 22:08
Hatsetats, ik vind je nieuwe ava geweldig!
En LV, ik denk veel aan je zoon. Ook op (voor mij) onpraktische momenten...
Ik moest vandaag afrijden. En zei tegen mijn examinator dat ik het maar niks vond.
Hij: Waarom?
Nou, ten eerste ben ik bloedzenuwachtig.
Hij: Dat is iedereen, dus die kunnen we wegstrepen.
Ik vind auto's potentiële moordwapens op wieletjes.
Hij: klopt helemaal, dus die kunnen we ook wegstrepen.
Nou, en toen heb ik gereden en ben ik geslaagd
En LV, ik denk veel aan je zoon. Ook op (voor mij) onpraktische momenten...
Ik moest vandaag afrijden. En zei tegen mijn examinator dat ik het maar niks vond.
Hij: Waarom?
Nou, ten eerste ben ik bloedzenuwachtig.
Hij: Dat is iedereen, dus die kunnen we wegstrepen.
Ik vind auto's potentiële moordwapens op wieletjes.
Hij: klopt helemaal, dus die kunnen we ook wegstrepen.
Nou, en toen heb ik gereden en ben ik geslaagd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 1 april 2015 om 22:26
Dank jullie wel.
Ik ben nog steeds een beetje bang dat om 23:59 de bel gaat en de examinator dat heel hard "1april" roept.
En ik heb al 12 jaar een eigen auto met chauffeur. Mijn man moet nu dus zijn onze auto delen.
(En o, wat ga ik een spijt krijgen als ik om half zeven s ochtends in lutjebroek moet staan naast het voetbalveld waar ik me altijd wegens gebrek aan rijbewijs voor kon drukken)
Ik ben nog steeds een beetje bang dat om 23:59 de bel gaat en de examinator dat heel hard "1april" roept.
En ik heb al 12 jaar een eigen auto met chauffeur. Mijn man moet nu dus zijn onze auto delen.
(En o, wat ga ik een spijt krijgen als ik om half zeven s ochtends in lutjebroek moet staan naast het voetbalveld waar ik me altijd wegens gebrek aan rijbewijs voor kon drukken)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 1 april 2015 om 22:52
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 april 2015 @ 22:45:
Hebben jullie ook dat je af en toe ineens spontaan 'page down' wordt gegooid trouwens?
Want dan hebben we weer een nieuwe bug die we nog nooit eerder gehad hebben.
Dit heb ik al weken.
Maar tot nu toe heb ik dat toegeschreven aan mijn klunzigheid met de iPad. Ik heb talent om daar dingen op te laten gebeuren zonder gevoel van enige invloed.
Hebben jullie ook dat je af en toe ineens spontaan 'page down' wordt gegooid trouwens?
Want dan hebben we weer een nieuwe bug die we nog nooit eerder gehad hebben.
Dit heb ik al weken.
Maar tot nu toe heb ik dat toegeschreven aan mijn klunzigheid met de iPad. Ik heb talent om daar dingen op te laten gebeuren zonder gevoel van enige invloed.
donderdag 2 april 2015 om 01:34
donderdag 2 april 2015 om 09:49