Schijnzwanger?

02-04-2015 12:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatste tijd erg last van pijn in/rond mijn baarmoeder/eierstokken. Ook lage onderrugpijn.

Gewoon ongesteld telken en de rest van de maand deze klachten. Niet zwanger. Wat kan het zijn,schijnzwanger?
Smile every day, even if it's hard.. it will make you happy!
Maak een afspraak bij je huisarts.
Er kan van alles zijn. Bel eens even naar de huisarts. Hij of zij kan dan iets fysieks uitsluiten en je advies geven over zwangerschap en je kinderwens.

Ik ga er maar even van uit dat je die hebt
Grote kinderwens anwezig inderdaad, veel mee bezig in gedachten. Daarom dacht ik schijnzwanger misschien.
Dat soort klachten koppel ik niet zo snel aan zwanger zijn, eerlijk gezegd. Of heb jij dit eerder gehad bij een zwangerschap?
Ik zou met deze klachten zeker even naar de huisarts gaan.
Nee, nooit zwanger geweest. Weet niet wat het anders kan zijn... voelt beetje als mentruatie pijn soms, maar moet dan nog lang niet ongesteld worden.
Vind het te weinig om mee naar huisarts te gaan, het is niet continue maar sommige dagen 0 keer, soms 3. Niet heel heftige pijn... maar gewoon vervelend gevoel. Ben ook dik en bezig met dieet/afvallen , misschien daarom?
quote:Spleetoogje schreef op 02 april 2015 @ 12:37:

Nee, nooit zwanger geweest. Weet niet wat het anders kan zijn... voelt beetje als mentruatie pijn soms, maar moet dan nog lang niet ongesteld worden.Het kan niks zijn, maar het kan ook iets zijn wat je niet wilt. Daarom even na laten kijken. Ziekten aan baarmoeder/baarmoederhals/eierstokken geven in het begin makkelijk te negeren signalen.
Het zou ook kunnen duiden op endometriose. Wel raar dat je er eerder nooit last van had dan.

Huisarts: goed idee!
schijnzwanger? Je bent toch geen hond?

Als je klachten hebt moet je naar de dokter
Kunnen ook je darmen zijn als je net je eetpatroon hebt veranderd.
Mensen kunnen niet schijnzwanger zijn dan?
Nee. Mensen kunnen klachten hebben, maar die kun je niet wegvegen onder schijnzwanger.

Wat je ook denkt, maak gewoon even een afspraak bij de huisarts.
Bedankt, zal dat doen!
quote:Spleetoogje schreef op 02 april 2015 @ 12:41:

Mensen kunnen niet schijnzwanger zijn dan?je bent zwanger of niet.
Dan ben ik niet zwanger, maar dan misschien een griepje of iets ander... zal kijken of vanmiddag de huisarts nog tijd heeft. Wie weet is het wel niets hoor. Beter voor de zekerheid even gaan.
quote:Spleetoogje schreef op 02 april 2015 @ 12:52:

Dan ben ik niet zwanger, maar dan misschien een griepje of iets ander... zal kijken of vanmiddag de huisarts nog tijd heeft. Wie weet is het wel niets hoor. Beter voor de zekerheid even gaan.Doe dat maar, dan ben je meteen gerustgesteld en succes met het zwanger worden. (Klinkt een beetje raar maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.)
Als je dit al een paar cyclussen hebt, dan zal het vast geen griepje zijn. Goed dat je naar de huisarts gaat.
Oei, net endometriose opgezocht op google, maar dat is best beangstigend !
Ga nou niet googelen maar gewoon naar de huisarts. Het kan van alles zijn.
Klopt. Daarom adviseren mensen je ook naar de huisarts te gaan
Kan eind van de middag nog terecht..
Super! Succes
Mensen kunnen wel schijnzwanger zijn maar daar kun je ernstig ziek van worden. Je lichaam maakt dan allerlei hormonen aan terwijl er geen vruchtje is om die hormonen te gebruiken. Als je dit eenmaal zo erg gehad hebt, dan adviseren ze je zelfs om jezelf te laten stereliseren om herhaling te voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven