Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

geeft toch niet?

Beter reusachtig dan niet toch?
Ik las:quote:es1450 schreef op 17 augustus 2008 @ 13:31:

Over harsen gesproken:

gelukt maar een beetje groot, nog een keer proberen.

Wat stáát daar?!

Aha, de tweede helft verklaarde meer.

Kan je je foto zelf niet 'n beetje kleiner maken dan?

Ben ook wel benieuwd!
ah, mijn medeverslaafde heeft de laptop op gang gekregen!

Is dit je laatste dag van de vakantie? Moet jij morgen ook weer werken? Volgens mij ga ik me super vervelen vanaf volgende week aangezien iedereen dan weer aan het werk is!

Nou ja, nu is iedereen nog vrij en zit ik ook stomzinnig achter een computer terwijl ik leuke dingen kan doen!
De medeverslaafde gaat er nu wel weer mee kappen.

R. werkt vandaag alweer omdat er (nog steeds) iets af moet, dus ik ben ook wat nuttigs gaan doen: m'n post uitzoeken. Was intussen al een mooie stapel van iets meer dan 'n jaar oud geworden, en die moet nu in ordners. Zo'n soort klusjes moet je afmaken als je d'r aan begint, maar daar zit op dit moment even het probleem: ik heb er geen f*ck zin meer in. Ben tussendoor even naar R's werk gefietst om te zien wat ie nu eigenlijk doet (leuk om te zien! M'n eigen arbeider in z'n blauwe overall, met hele grote grijns. Kreeg 'n rondleiding van z'n baas, ook leuk. En die vertelde er nog even bij dat ze zeer tevreden zijn over R. en dat ie zeker nog 'n hele tijd kan blijven, ook leuk!), en heb in de tussentijd de hele tafel vol laten liggen met allerlei stapels post. Denk dat 't toch wel verstandig is om op te gaan ruimen.

Nemo: R. vroeg trouwens wanneer we eindelijk 'ns naar jou/zee gingen, en voor ons is volgend weekend eventueel wel 'n optie. Werkt alleen niet tegen de saaie week waarin iedereen werkt.

Gelukt???
Ik ben goed!!!
Nu ik toch bezig ben. Dit is het plaatje van waar mijn ouders wonen, dat wilde ik laatst plakken toen wij het erover hadden waar ik vandaan kom.

O, wat heerlijk wonen!

En leuk haar!
waar ik was? niet op het forum... maar wel met hem.
Mooi haar! En mooie omgeving om te wonen! En dat Es de F5 goed was, wisten we toch al

Isiss: volgend weekend is prima! Heb niks bijzonders staan (heb wel op de knmi gekeken, verre voorspelling en die zegt niet dat er zon is dat weekend, maar het strand is altijd leuk toch? Is R. in NL al bij het strand geweest?) Kan ik meteen weer mn Frans n btje oefenen...

Leuk trouwens dat je op zijn werk bent geweest! en dat ze zo tevreden waren. Vind ie het zelf ook een beetje leuk?

Ik ga even de was opruimen. Die stapelt hier ook te ver op (zit overigens nog steeds in mijn pyama dus dit wordt maar een-blijf-in-mijn-pyama-dag)
Wow, Es, wat zit je haar mooi! En wat een prachtige jurk heb je aan!

Mooie omgeving ook, waar je ouders vandaan komen. Ik dacht dat de Bodensee niet zo ver hier vandaan was, maar het is toch zo'n kleine 700 km.. (ik ben niet zo geografisch onderlegd, blijkt wel weer ).

Zal ik ook nog eens een plaatje plakken??

Wacht, even zoeken..

Dit was afgelopen winter boven op de piste bij ons in het dorp (ongeveer op 1700 m). Beneden kun je het dorp zien liggen.

En deze is twee weken terug vanaf mijn balkon genomen. De sneeuw die er ligt is eeuwige sneeuw. Eergisteren is daar nieuwe sneeuw gevallen en die grijze toppen zijn allemaal wit (midden in de zomer). Het randje dak is van de buren.

Nou, ik ga mijn koffer startklaar maken. De laatste kleren die ik nodig ben, zijn vandaag gewassen en volgens mij heb ik nu alles wat ik nodig ben.

Gisteren was er feest in het dorp. Het was best druk, we hebben genoeg te doen gehad, maar het op een gegeven moment superkoud.. Het leek wel winter! En onze pianist was niet echt een succes, dat was wel heel jammer..
Ook mooi Ine!

Wanneer ga je nu op vakantie? (je hebt het gezegd, maar ik ben te lui om terug te lezen, dat hoort bij mijn blijf-in-mijn-pyama-dag)

Kom je ook nog naar NL deze maand, of is Turkije je vakantie en dan weer terug aan het werk?
Het is ook echt heel erg mooi. De Alpen zijn ook gewoon prachtig, waar je ook bent. Het verveelt nooit en het is altijd weer bijzonder. Er zijn ook dorpen die heel erg ingesloten tussen bergen liggen, wij liggen vrij ruim.

Donderdag vlieg ik!!!!! Joehoeeee!

Ik ga lekker vroeg weg, ga de stad in met Scharrel en 's avonds borrelen in Alanya. Ik kan niet wachten.

NL bezoek ik pas weer in oktober, denk ik. Een weekendje Italie zit nog in de planning.. familie bezoeken. Dat zou ook nog een leuk uitstapje zijn!! En vanaf hier is het maar een uurtje of zes rijden. Dat is goed te doen.

Nemo, fijn zo'n pyjama-dag. Ik had er ook eentje (niet in pyjama, maar wel hetzelfde energiepeil )
(muzieknoten) Het is stil aan de o-ver-kant, het is stil aan de o-ver-kant! (muzieknoten)
Yep, het is stil... Nog zes nachtjes hier en de tijd vliegt voorbij. Dus druk met nog zoveel moeglijk genieten, al zijn we ook allebei gespannen en chagrijnig van het naderende afscheid en hebben we meer wrijving dan normaal. Waarna we weer beseffen dat we elkaar binnenkort weer lang moeten missen en ons dus weer suf knuffelen. Dat soort dingen.

Bovendien wonen hier sinds vorige week twee nieuwe kleine kittentjes en daar hebben we ook ons handen vol aan! Hartstikke leuk allemaal, maar ook druk. We hebben het wel expres nu gedaan: zo heeft B de katjes ook nog kunnen zien en bovendien is hij er nu nog fulltime om ze te laten wennen en dingen te leren. En als hij dan straks weg is, heb ik toch nog een goede reden om het leuk te vinden om naar huis te gaan na werk etc.

Meer verhalen volgen; moet nu weer werken, tot en met morgen nog. Daarna ben ik vrij tot en met dinsdag, dan moet ik B naar Dusseldorf brengen... en vanaf woensdag ga ik me dan te pletter werken denk ik.
Etosh, wat gaat de tijd supersnel! Shit zeg, dat er spanningen komen door 't naderende afscheid, al is het wel een hele logische reactie. Geniet nog effe heel erg van elkaar en de mini-poezebeesten! (foto!) En behalve je te pletter werken straks moet je vooral ook heel veel komen ouwehoeren hier, oké?

Ine: Oostenrijk is altijd indrukwekkend, mooie foto's zeg!

Veel plezier in Turkije! (en met scharrel natuurlijk) Wel terugkomen met spannende verhalen en zeker niet verliefd worden op een Turk

Nemo: doe 'ns wat aan je verslaving, je bent vandaag nog niet geweest! NL nog niet beu?

R. vindt z'n werk erg leuk, en ik kan dat eerlijk gezegd niet geloven als ik bedenk wat ie voorheen deed in Marokko. Nou is dat restaurant natuurlijk verkocht waar ie werkte, dus dat leventje bestaat ook niet meer, maar mij lijkt 'n leuk & lekker restaurantje runnen, daar muziek bij maken en regelmatig reizen met klanten maken naar de woestijn o.i.d. echt 100x leuker dan achter 'n machine in 'n metaalfabriek te gaan staan. Maar hij vindt van niet, dus dat is fijn voor hem.

En jij, Marg: lekker vakantieweertje heb je hier. Ik zie nu eindelijk wat kleine streepjes blauw tussen de regenwolken door, blegh. En ik hoorde vandaag op 't nieuws dat het officieel een kwakkelzomer is, wat inhoudt dat 't normaal is voor NL.

Kjong: ben jij d'r ook nog?

Fille: laat die pc nou onderhand 'ns maken!

Es: op schema? Heb je jezelf 'n viva-verbod opgelegd?
Niet echt forumverbod, ik lees no wel ter ontspanning, maar ik maak niets mee. Op schema lig it natuurlijk niet, want dan was ik nu klaar. Ik had het van mijzelf ook niet verwacht dat ik nu wel in een keer alles goed zou doen, maar ik heb nog ruim een week. Iets zal er dan ingeleverd zijn. Zelfs iets dat op een scriptie lijkt. Of het voldoende op een scriptie lijkt moet mijn begeleider maar bepalen. Ik probeer nu het beste uit mijzelf te halen wat erin zit, als dat dan toch niet voldoende is (niet alleen kwa inhoud, maar ook vooral kwa concentratie, discipline en zo) dan kan ik er ook niets meer aan doen. Het lijkt misschien niet zo, maar ik ben al weken met mijzelf aan het vechten en ik zie vooruitgang, als het nu te laat zou zijn, dan is dat heel jammer, maar dan ga ik kijken wat ik verder nog voor mogelijkheden zijn toch nog die bul te krijgen (eerst een bachelor halen) en dan zie ik verder. Ik hoop alleen dat het niet nodig is, want dan loop ik deze kans mis omdat het mij niet lukt de laaste puntjes op de i te zetten.

Dus ik hou mijzelf maar voor dat een week echt doorwerken beter is dan straks een bachelorscriptie te moeten schrijven en met veel pech zelfs vakken in te moeten halen.

Wish me luck zou ik zeggen.
Wat een leuke foto's allemaal!

Ine, die foto lijkt er op waar ik ben opgegroeid (50 km ten zuiden van München), krijg bijna heimwee Veel plezier in Turkije, ben benieuwd naar je verhalen, ook over scharrel!

Cadi, jij ligt nu lekker aan het strand (of zwembad) in Frankrijk: enjoy!!!

Etosha, wel nog ff goed genieten, he? Is anders zooo zonde! Wat lief, twee poesjes! Je had toch al een poes? Hoe vind die de twee nieuwelingen?

Nemo, hoest met jou? Nog steeds druk met opzoeken van vrienden, of heb je nu ook een beetje Nemo-time?

Marg, lekker aan het vakantie vieren?

Es, héél veel sterkte, het gaat je lukken!

Callie, klinkt als een heerlijk weekend, met je vriend!

Isiss, ook weer aan het werk? Of ben je nog vrij?

Ik zit al weer halverwege m'n 2e week en ben nog steeds erg happy. Voel me echt op m'n plek. Ik vind het nog steeds best vermoeiend, maar niet meer zo erg als vorige week . Verder heb ik volgende week weer een eet-date met de Duitser, maar gewoon als vrienden. En as zondag heb ik een date, met een jongen waar ik al een tijdje mee mail. We gaan naar de dierentuin, haha. En ik ben ook weer wat actiever op een internetdatesite, you never know.

Met Chinees heb ik ook weer even contact gehad. Wel heb ik het eerste mailtje gestuurd Daar reageerde hij weer heel positief op, maar op mijn antwoord daarop hoor ik weer niks. Aan de ene kant denk ik: joh, jij wilde zo graag contact houden, dan moet het af en toe ook wel van jou kant komen en zo niet, dan lekker niet. Maar aan de andere kant baal ik er ook wel van en hoop ik iedere dag weer dat ie weer een mailtje stuurt. Nou ja. Gelukkig heb ik nu wel weer een leuke baan, waar ik me helemaal op kan storten (wel op een gezonde manier deze keer ).
ben klein rondje NL aan het doen.. Nu in Adam. Morgen Rdam, vrjidag dordrecht en dan vrijdagmiddag terug thuis.

Ben nu even zogenaamd mijn mail aan het checken Kan het dus niet lang maken.

Etosha:
I'm back! En nog belangrijker: mijn laptop doet het weer!

En..... met zowaar een lay-out-blokje. Zal ik nu dan eindelijk plaatjes kunnen plakken?

Brengt me meteen op iets anders, kunnen we niet een schoon topic beginnen? Pagina 100 enzo.

Heb meteen al een weirdo op msn te pakken. Dus dat waren de nadelen van internet!
Hey Fille!

Hier mijn nieuwe liefies! De rooie is 2 jaar oud en had ik al, de andere twee zijn 'nieuw'. Foto is een beetje groot maar ik weet niet meer hoe ik dat moet verkleinen.

We hebben het hier uiteraard ook gewoon fijn hoor, maar we zijn alletwee wel duidelijk meer gespannen dan anders. Gelukkig heb ik vandaag toestemming gekregen van mijn directeur om met kerst naar B toe te gaan. Sterker nog: zijn letterlijke tekst was: "Jij zit in een bijzondere positie doordat je een relatie hebt met iemand ver weg en ik vertrouw je. Dus doe wat voor jou goed is, en als dat betekent dat je een maand weg bent is dat ook goed. Ik vertrouw erop dat je zelf zorgt dat je werk in orde blijft." Wat heerlijk om dat te horen! En wat is er toch veel veranderd....

Als ik een jaar terugdenk... toen stond ik op het punt van ontslag, kwam B toch niet via All You Need naar Nederland, betaalden de huurders in mijn huis niets meer maar kreeg ik ze er ook niet uit, en zat ik diep diep in de schulden, waardoor ik meer dan 60 uur per week werkte. Nu heb ik een geweldige baan, met vast contract, woon ik alweer een flinke tijd in mijn eigen huis, is B hier net drie maanden geweest, bezit ik weer alles dat ik me maar wens, inclusief luxe als dvdspeler, wasdroger en afwasmachine (lekker nodig ook... ) en zijn mijn schulden van 22000 naar 2500 terug gegaan! Ik ben zo ontzettend trots op mezelf!

Maar goed, B gaat nog steeds weg dinsdag; da's nog steeds kut. Maar ik weet ook dat ik het wel ga redden.

Egopost, wederom. Goed al jullie verhalen te lezen! En ja, ik zal hier zeker meer komen na dinsdag.
Etosha, je gaat goed vrouw! En wat een schattige kitties!

Alles komt uiteindelijk goed.

Ik zit nog bij Mirlo in, ben nog steeds in afwachting van eigen woonruimte, maar als dat alles is..voor de rest gaat alles goed met mij.

Ik moet gewoon geduld hebben.
Gaat vast lukken Yas. Ben je al bij die baan begonnen eigenlijk? (Of lees ik niet goed?) en hoe is dat dan?
Maandag begin ik. Breng dan wel verslag uit in de achterkamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven