Brandtest asbest

03-04-2015 18:19 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een strijkplanl van

Ongeveer 30 jaar oud

Nu wilde ik het overtrek gaan vervangen maar in de winkel zeiden ze dat er asbest in kon zitten

Ik heb een brandtest gedaan en het stof vatte gewoon vlam en liet ook geen vezels achter

Zou het toch asbest kunnen zijn

Volgens een of ander asbestondetzoekburo zegt rem brandtest niets over asbest

Wie kan mij duidelijkheid geven
En nee fame dat wil

Ik zeker niet horen ik hoor het liefst dat ik geen risico of nauwelijks risico heb gelopen

Het advies van asbestbrdrijf koste niks was telefonisch advies

En toen ik de stof in brand sta heb ik

Een

Natte theedoek voor mijn mond gehouden

Ik had dat bedrijf een foto gestuurd hun vonden het er niet echt uitzien als asbest daarom zeiden ze om

Het zeker te weten kun je stukje in brand steken als het gewoon brand is het geen asbest

Want asbest Brande niet volgens hun

Als er asbest in zou zitten zouden er witte vezels te zien zijn volgens hun maar dat was niet zo het Brande echt als papier

Ik weet het nu ook echt niet meer word er echt helemaal gek van
Hé je leeft nog!
quote:miemsie40 schreef op 05 april 2015 @ 13:03:

Dat ga ik doen ik vind het zelf ook erg dat het mijn leven zo beheerd ik kan nergens anders meer aan denken zo heb ik ook geen leven meer

Ik ben gewoon zo bang dat ik vezels heb binnengekregen en risico gelopen hebStel nu dat je ziek wordt; dan zul je spijt hebben dat je je gezonde jaren hebt laten overheersen door angst. Niemand kan jou vertellen of je ooit asbest hebt ingeademd of je de geruststelling geven dat het niet zo is. Net zo min als iemand je kan vertellen dat je geen griep zult krijgen of geen auto-ongeluk zult krijgen. Dat hoort bij het leven, je kunt geen garanties krijgen en dat is maar goed ook. Echter, je goede, gezonde jaren laten overheersen door angst voor iets waar je geen controle over hebt is echt iets om voor in behandeling te gaan bij een psycholoog. Stel dat je over 20 jaar op je sterfbed ligt, wil je dan terugkijken op je leven waarin deze angst altijd je leven beheerste? Of wil je terugkijken en weten dat je er alles aan hebt gedaan om er vanaf te komen en vervolgens nog 19 jaar hebt kunnen genieten van het leven?
Waarom doen jullie allemaal zo bot tegen mij

Ik vraag gewoon advies en wil gewoon meer weten over de risico's

Ik weet dat ik een asbest fobie heb en doodsbang ben maar ik kan het zo niet loslaten

Ik vond nergens wat info over diebrandtest en over de risico's die ingelopen heb

Ik hoopte hier wat meer duidelijkheid te vinden maar helaas is dat niet zo
Nee, beter dus stoppen met dit topic.
Ik wil nog een ding vragen hopelijk kan iemand daar dan antwoord op geven

De strijkplank heeft altijd in krlderkst gestaan en is niet zo vaak gebruikt

Stel dat er asbest in zit komt dat dan ook vrij als je er niets mee doet
quote:miemsie40 schreef op 05 april 2015 @ 13:26:

Waarom doen jullie allemaal zo bot tegen mij

Ik vraag gewoon advies en wil gewoon meer weten over de risico's

Ik weet dat ik een asbest fobie heb en doodsbang ben maar ik kan het zo niet loslaten

Ik vond nergens wat info over diebrandtest en over de risico's die ingelopen heb

Ik hoopte hier wat meer duidelijkheid te vinden maar helaas is dat niet zoOmdat je niet luistert. Wij kunnen je geen antwoord geven en toch blijf je maar vragen om antwoorden. Je hebt een ongezonde fobie waarmee je naar de huisarts moet. Zoals iemand hiervoor al zei: wil je echt je verdere leven in angst leven? Wil je dat overbrengen naar je kinderen?
quote:miemsie40 schreef op 05 april 2015 @ 13:34:

Stel dat er asbest in zit komt dat dan ook vrij als je er niets mee doetNEE
verba volant, scripta manent.
quote:miemsie40 schreef op 05 april 2015 @ 13:34:

Stel dat er asbest in zit komt dat dan ook vrij als je er niets mee doetDie vraag kan je het beste voorleggen aan de huisarts. Succes!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
lamaar
verba volant, scripta manent.
Sommige forummers hebben een ban voor bepaalde pijlers. Misschien is een asbest-topic-ban voor jou het beste.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waar slaat dit nu op ik mag toch wel wat vragen

En dat ik een asbest fobie heb moet niets utmaken
Alle antwoorden over asbest zijn al gegeven, maar we merken gewoon dat die jou niet tevreden stellen door je fobie. Je hebt blijkbaar niet voldoende aan die antwoorden. Daarom worden er tips gegeven over het leren omgaan met je fobie, daar is niks lulligs aan bedoeld.
zoek aub hulp

het zal niet vanzelf overgaan

not all who wander are lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven