Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 april 2015 om 23:25
quote:fluim schreef op 05 april 2015 @ 23:22:
soms is het moeilijk om mensen in hun waarde te laten. en helaas zie je dat heel veel op dit forum voorbij komen.
Dat is waar maar ik vind ook wel dat veel mensen een heleboel dingen te serieus nemen. Het is maar een forum en iedereen weet dat het zo lekker tikt anoniem.
Mochten er echt gekken zijn die mensen gaan zitten stalken hier of buiten het forum die moeten een pak rammel krijgen.
Voor de rest is een grapje niet meteen een drama.
soms is het moeilijk om mensen in hun waarde te laten. en helaas zie je dat heel veel op dit forum voorbij komen.
Dat is waar maar ik vind ook wel dat veel mensen een heleboel dingen te serieus nemen. Het is maar een forum en iedereen weet dat het zo lekker tikt anoniem.
Mochten er echt gekken zijn die mensen gaan zitten stalken hier of buiten het forum die moeten een pak rammel krijgen.
Voor de rest is een grapje niet meteen een drama.
zondag 5 april 2015 om 23:28
quote:Feeksje1977 schreef op 05 april 2015 @ 23:25:
[...]
Voor de rest is een grapje niet meteen een drama.Vind jij dat van pumps en de pillen (nog) een grapje?
[...]
Voor de rest is een grapje niet meteen een drama.Vind jij dat van pumps en de pillen (nog) een grapje?
.
zondag 5 april 2015 om 23:31
quote:impala schreef op 05 april 2015 @ 23:28:
[...]
Vind jij dat van pumps en de pillen (nog) een grapje?
Ik zou er niet wakker van liggen, zulke dingen zijn ook wel eens geroepen over mij ..ook door bepaalde dames van de napraat.
Maar om eerlijk te zijn was het een reactie op Fluim en haar gele tas post.
[...]
Vind jij dat van pumps en de pillen (nog) een grapje?
Ik zou er niet wakker van liggen, zulke dingen zijn ook wel eens geroepen over mij ..ook door bepaalde dames van de napraat.
Maar om eerlijk te zijn was het een reactie op Fluim en haar gele tas post.
zondag 5 april 2015 om 23:34
Ik heb regelmatig een gele tas gepost. Als iemand gele tassen gaat posten terwijl er een blauwe jurk wordt gevraagd vind ik dat hilarisch grappig en zet dat op napraat. In het begin was het nog grappig maar ze ergert me ook regelmatig met haar plaktoestanden die echt nergens op slaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 april 2015 om 23:35
quote:fluim schreef op 05 april 2015 @ 23:34:
wat is dat ook alweer, een habi
Oke vooruit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Habitat
wat is dat ook alweer, een habi
Oke vooruit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Habitat
zondag 5 april 2015 om 23:35
quote:fluim schreef op 05 april 2015 @ 23:33:
dat was over jouw understatement. wist ik veel dat je er nog een keer tussendoor kwam
Nu snap ik het beter.
Dan gooi ik mijn vraag in de herhaling. Vind jij de 'grappen' over de pillen kunnen?
Oh wacht, die was voor feeksje. Ik haal ook wat door elkaar... Sorry
dat was over jouw understatement. wist ik veel dat je er nog een keer tussendoor kwam
Nu snap ik het beter.
Dan gooi ik mijn vraag in de herhaling. Vind jij de 'grappen' over de pillen kunnen?
Oh wacht, die was voor feeksje. Ik haal ook wat door elkaar... Sorry
.