Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 april 2015 om 18:01
quote:vivamila schreef op 04 april 2015 @ 14:22:
Duikinstructrice, kind met diabetes, vermiste personen zoeken met je speurhonden en een emigratie binnen een week... Ik zeg Dikke Trol.Ik help ff, volgens mij is het dit Topic.
Het rammelt aan alle kanten, hilarisch. Als ik de situatie op Curacao zou kennen ging ik posten.
Duikinstructrice, kind met diabetes, vermiste personen zoeken met je speurhonden en een emigratie binnen een week... Ik zeg Dikke Trol.Ik help ff, volgens mij is het dit Topic.
Het rammelt aan alle kanten, hilarisch. Als ik de situatie op Curacao zou kennen ging ik posten.
Je bent zelf een theepot
zondag 5 april 2015 om 09:53
quote:SuzanneSuus schreef op 04 april 2015 @ 18:01:
[...]
Ik help ff, volgens mij is het dit Topic.
Het rammelt aan alle kanten, hilarisch. Als ik de situatie op Curacao zou kennen ging ik posten.Dank. ja dat is hem. Diabetes komt ook altijd in de verhaaltjes voor. En/of iets aan het hart van de kinderen.
[...]
Ik help ff, volgens mij is het dit Topic.
Het rammelt aan alle kanten, hilarisch. Als ik de situatie op Curacao zou kennen ging ik posten.Dank. ja dat is hem. Diabetes komt ook altijd in de verhaaltjes voor. En/of iets aan het hart van de kinderen.
zondag 5 april 2015 om 12:10
quote:vivamila schreef op 05 april 2015 @ 09:53:
[...]
Dank. ja dat is hem. Diabetes komt ook altijd in de verhaaltjes voor. En/of iets aan het hart van de kinderen.
Ik gok dat het oudste kind met diabetes een jaar of 5 is..
Wel leuk dat het dit keer eens Curacao is dan heeft ze toch naar onze suggesties geluisterd de vorige keer..
[...]
Dank. ja dat is hem. Diabetes komt ook altijd in de verhaaltjes voor. En/of iets aan het hart van de kinderen.
Ik gok dat het oudste kind met diabetes een jaar of 5 is..
Wel leuk dat het dit keer eens Curacao is dan heeft ze toch naar onze suggesties geluisterd de vorige keer..
zondag 5 april 2015 om 22:54
quote:impala schreef op 05 april 2015 @ 22:51:
Dus je wil dat iemand anders doet wat jij zelf ook kan doen, nl even naar dat topic gaan en pumps opzoeken, en het ook nog eens hier komt knippen en plakken? Luie donder.Als iemand me even verteld hoe dat topic heet en onder welke pijler het staat ga ik zelf wel even kijken hoor.
Dus je wil dat iemand anders doet wat jij zelf ook kan doen, nl even naar dat topic gaan en pumps opzoeken, en het ook nog eens hier komt knippen en plakken? Luie donder.Als iemand me even verteld hoe dat topic heet en onder welke pijler het staat ga ik zelf wel even kijken hoor.